logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marine Harvest: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3

Na początku kwietnia wystartowała długofalowa kampania dla marki Mowi (dawniej Marine Harvest). Codemedia odpowiada za koncepcję strategiczną, dobór i zakup mediów oraz koordynację całości działań promocyjnych. Jest to kontynuacja współpracy domu mediowego z Marine Harvest w 2018 roku.

11.04.2019 | przeczytano: 612 razy

Z połową lutego właściciel marki MOWI – Mowi Poland S.A. (wcześniej Marine Harvest), największy na świecie producent i przetwórca łososia atlantyckiego, rozpoczyna współpracę z 24/7Communication. Agencja jest odpowiedzialna za strategię i implementację działań PR skierowanych do konsumentów i sektora HORECA.

20.03.2019 | przeczytano: 365 razy
Marine Harvest Polska S.A. rozpoczyna współpracę z Codemedia

Trwa nowa kampania promująca produkty Marine Harvest Polska S.A. – polskiej filii światowego lidera w przetwórstwie łososi. Dom mediowy Codemedia odpowiada za kompleksową obsługę strategiczną oraz mediową marek producenta.

07.12.2017 | przeczytano: 666 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 3)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764