logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Wolniak: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 18

Podczas pierwszej odsłony nowego cyklu spotkań online IAA POWER HOUR zaproszeni eksperci - top managerowie wskazali najważniejsze trendy w komunikacji marketingowej. Swoją wiedzą i perspektywą podzielili się reprezentanci agencji reklamowych, agencji mediowych, platform internetowych i wydawców oraz marketerów. Wśród gości moderującego panel Jovana Protić, Chief Operation Officer RASP, członka Zarządu IAA Polska, znaleźli się: Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM Poland & CEE, Rafał Baran, CEO BRIDGE2FUN, Justyna Duszyńska, CEO/ Managing Director Httpool Polska, Dariusz Maciołek, CMO BNP Paribas, Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe Poland, Ukraine, Baltics, Agata Szeliga-Staszkiewicz, Head of Agencies in CEE, Meta, Grzegorz Wachowicz, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu RTV EURO AGD oraz Michał Wolniak, President & Head of Advisory VMLY&R Poland.

Co nas czeka w komunikacji marketingowej w najbliższych miesiącach? Oto kluczowe wnioski ekspertów.

07.04.2022 | przeczytano: 613 razy
Wszystko, co powinieneś wiedzieć o trendach w komunikacji 2022/2023 - panel IAA Power Hour

W środę 6 kwietnia o godzinie 15.30 IAA Polska zaprasza na pierwszą odsłonę nowego cyklu paneli interaktywnych - IAA POWER HOUR. Pod zmienioną nazwą i w odświeżonej formule, co miesiąc na odbiorców czekać będzie duża dawka merytorycznej wiedzy. Pierwsze spotkanie nt. trendów w komunikacji poprowadzi Jovan Protić, Chief Operation Officer RASP, Członek Zarządu IAA Polska, a jego rozmówcami będzie ośmioro wybitnych ekspertów-top managerów.

31.03.2022 | przeczytano: 501 razy
Michał Wolniak jurorem Effie Awards Europe 2020

Effie Awards Europe to coroczny konkurs nagradzający najbardziej efektywne kampanie, które zostały przeprowadzone i udowodniły skuteczność w krajach europejskich. W tym roku organizator wydarzenia – European Association of Communications Agencies (EACA) – do jury zaprosił Michała Wolniaka, president & head of advisory w VMLY&R Poland. Oceniał on kampanie w drugim etapie obrad konkursowych, w kategoriach Positive Change oraz Marketing & Business Solutions.

04.12.2020 | przeczytano: 1200 razy
Powroty i zmiany w VML Poland

Michał Banaszewski, dotychczas New Business Director, obejmuje stanowisko Chief Business Officer. Do agencji po ponad rocznej przerwie wracają Paweł Loedl i Łukasz Majewski.

22.06.2018 | przeczytano: 471 razy
VML tworzy dział e-commerce

Paweł Matwiejczuk, senior director z blisko 9-letnim doświadczeniem w e-commerce i marketingu objął nowo utworzone stanowisko Commerce Director w polskich strukturach agencji VML z grupy WPP.

20.06.2018 | przeczytano: 716 razy
Michał Wolniak jurorem Euro Effie Awards 2017

Euro Effie Awards to coroczny konkurs nagradzający najbardziej efektywne, międzynarodowe kampanie, które swoim zasięgiem obejmują całą Europę. W 2016 roku świętował swoje 20-lecie. W tym roku organizator wydarzenia – European Association of Communications Agencies (EACA) - do jury zaprosił Michała Wolniaka, Chief Strategy Officer w VML Poland. Będzie on oceniał kampanie w pierwszym etapie obrad konkursowych.

22.03.2017 | przeczytano: 717 razy

Agencja VML w raporcie „The Forrester Wave: Digital Experience Service Providers, Q4 2015” została określona mianem „Strong Performer” wśród globalnych dostawców usług Digital Experience. Autorzy raportu wskazują, że dziś setki firm dostarcza swoim klientom usługi Digital Experience. Jednak do udziału w tym badaniu Forrester Research – jedna z najbardziej znanych, renomowanych i wpływowych firm badawczo-doradczych na świecie – zaprosiła i zakwalifikowała tylko 11 z nich, w tym VML.

02.12.2015 | przeczytano: 716 razy
Prezentacja VML Poland na konferencję Internetbeta 2015

Dziś branża komunikacyjna za bardzo skupia się na narzędziach. Na tym, co się zmienia, pomijając to, co w człowieku jest niezmienne. 

17.09.2015 | przeczytano: 765 razy

Komitet Organizacyjny Innovation Award Media Trendy powołał skład jury tegorocznej edycji konkursu. Członkowie jury są każdorazowo wybierani na podstawie kandydatur i rekomendacji przesyłanych przez agencje mediowe i reklamowe. Jury podzielone jest na dwie grupy eksperckie. Głównym przewodniczącym Media Trendy 2014 został Aleksander Kutela, Senior Vice President HBO Europe, Prezes HBO Polska.

28.02.2014 | przeczytano: 1310 razy

Agencja Heureka w kampanii promocyjnej marki Philips wykorzystuje nową usługę reklamową - ePOS PromoRing.

10.01.2010 | przeczytano: 769 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 18)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764