logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pomysły: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 66
Polska myśl technologiczna od Imago na Promo Show 2024

Firma Imago na tegorocznym PROMO SHOW (14-15.02.2024 r. w EXPO XXI Warszawa) zaprezentuje innowacyjne rozwiązania w dziedzinie druku przemysłowego.

04.02.2024 | przeczytano: 576 razy
Drugie życie słoików w konkursie konsumenckim Winiary

Przygotowanie Świąt w stylu zero waste jest łatwiejsze niż myślisz, a dodatkowo może być źródłem rodzinnej rozrywki. Marka WINIARY rusza z kolejną edycją konkursu „Daj słoikowi drugie życie” i ponownie zachęca do kreatywnego wykorzystania słoików po Majonezie Dekoracyjnym WINIARY. Uczestnicy mogą zgłaszać swoje prace od 18 do 31 grudnia 2023 roku.

19.12.2023 | przeczytano: 548 razy
Ikea rusza z nowym pozycjonowaniem i formatem komunikacji

„Lepiej pomyślany dom” to platforma, na której IKEA chce budować nową, długofalową komunikację w Polsce. Po raz pierwszy zaprezentowana zostanie przy pomocy historii produktowych w piętnastu spotach wideo. W każdym z nich przedstawiona będzie sytuacja z domowymi wyzwaniami, na które odpowiedź można z łatwością znaleźć w IKEA. Nowej strategii towarzyszyć będzie również nowy, bardziej otwarty format komunikacji z klientami – Hej! IKEA.

11.09.2023 | przeczytano: 649 razy
STS opracował nową platformę komunikacji i startuje z kampanią

STS wystartował z kampanią pod hasłem „Kocham sport. Gram mądrze”, tworząc przy tym nową strategię komunikacji marki. Jej motywem przewodnim jest emocjonalny stosunek do sportu, który powinien wiązać się z mądrym graniem w zakładach bukmacherskich.

25.08.2023 | przeczytano: 399 razy
Zmiany w strukturze agencji Beeffective

Magdalena Firfa awansuje na stanowisko Creative Leader w Beeffective, Norbert Korus nowym Performance Marketing Managerem a Łukasz Kiersznikiewicz obejmuje stanowisko Graphic Designer / Lead.

16.08.2023 | przeczytano: 737 razy
Fuksiarz.pl sponsorem hiszpańskiej Laliga

Nowy sezon zbliża się wielkimi krokami. Z tego powodu bukmacher Fuksiarz.pl zdecydował się na pionierski ruch i ogłosił partnerstwo z czołową europejską ligą piłkarską. To pierwsza tego typu współpraca w tej branży w Polsce. LALIGA to najwyższa klasa rozgrywkowa w Hiszpanii, a zarazem jedna z najpopularniejszych piłkarskich lig na całym świecie. Współpraca obu marek została ogłoszona na wyjątkowej konferencji prasowej z udziałem przedstawiciela i ambasadora LALIGA. Gościem specjalnym był sam Steve McManaman.

07.08.2023 | przeczytano: 421 razy (komentarzy: 1)
Październikowy Kongres For Social Media w Warszawie

Kolejna edycja Kongresu For Social Media już wkrótce. Po udanym wydarzeniu w Gdańsku szykujemy się na następne, tym razem w Warszawie. Wspólnie poczujemy atmosferę naszej pięknej stolicy. W tych miłych okolicznościach trenujemy prowadzenie kont biznesowych w social media. Praca w social mediach to wyzwania.

14.07.2023 | przeczytano: 789 razy
Artykuły z cyklu Patronat Signs.pl
Ruszyła kolejna edycja kampanii „Łączy nas coś dobrego”

Ogólnopolska kampania promująca spożywanie pieczywa wystartowała w swojej drugiej odsłonie. Ambasadorem tej edycji projektu został Andrzej Polan – osobowość telewizyjna, restaurator, kucharz – który nie tylko przybliży konsumentom właściwości chleba i bułek, ale także poprzez swoją aktywność będzie inspirować do eksperymentowania z pieczywem w kuchni i tworzenia apetycznych przepisów na jego bazie.  

23.05.2023 | przeczytano: 452 razy

Zmiany zachodzące w otaczającym nas świecie wpływają również na sposób, w jaki tworzone są strony internetowe, aplikacje „codziennego użytku” oraz zaawansowane cyfrowe produkty dla profesjonalistów. Korzystanie z nich ma być już nie tylko proste i intuicyjne, ale także przyjemne. Od nowoczesnych rozwiązań oczekuje się przyniesienia biznesowych korzyści wynikających z zaspokajania coraz dłuższej listy ludzkich potrzeb. Nad tym, by miały szansę one powstać i spełnić swoją rolę czuwają projektanci UX (z ang. user experience) i UI (z ang. user interface). Co wpłynie na ich pracę w czasie najbliższych lat odpowiadają Wojtek Adryańczyk i Tomasz Kulczycki z firmy ExtraHut.

15.02.2023 | przeczytano: 683 razy
Kampania She Moves Us marki Puma

PUMA powraca z kolejną odsłoną She Moves Us - globalnej inicjatywy mającej na celu wspieranie dziewcząt i kobiet na całym świecie. Tym razem marka pokazuje moc kobiecej intuicji, prezentując video z udziałem lokalnych ambasadorek: Sióstr ADiHD, Joanny Jędrzejczyk, Kasi Zillmann, Sary James oraz Ofelii.

26.10.2022 | przeczytano: 476 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 66)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764