logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radio Złote Przeboje: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 117

Grupa IMM rozszerza ofertę o kolejne media RTV, wychodząc naprzeciw rosnącym potrzebom klientów. Dzięki najnowszej aktualizacji użytkownicy mogą monitorować jeszcze większy zakres źródeł, co pozwoli im na bardziej kompleksową analizę i precyzyjne śledzenie informacji istotnych dla ich działalności.

14.09.2024 | Świat mediów | przeczytano: 268 razy
Jesienne ramówki stacji Grupy Eurozet

2 września w stacjach Grupy Eurozet wystartowały jesienne ramówki. Radio ZET, Radio TOK FM, Antyradio, Radio Pogoda, Rock Radio i Chillizet powróciły do sprawdzonych pozycji programowych dobrze znanych słuchaczom sprzed wakacji. Nie brakuje nowych elementów odświeżających pasma i akcji specjalnych. Najwięcej nowości usłyszymy na antenach Radia Złote Przeboje i w Meloradiu, które od września zmieniło format.

08.09.2024 | Świat mediów | przeczytano: 325 razy
Kampania wizerunkowa Radia Złote Przeboje

Ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa Radia Złote Przeboje (Grupa Eurozet). Jej hasło to "Radio Złote Przeboje - największe przeboje lat 80. i 90.". Stacja podkreśla swój muzyczny charakter.

23.08.2024 | Świat mediów | przeczytano: 363 razy
Złote Przeboje z Małgorzatą Kościelniak

Do zespołu Radia Złote Przeboje dołączy Małgorzata Kościelniak, która dotąd była związana z Meloradiem. Na antenie stacji zadebiutuje wraz ze startem jesiennej ramówki.

27.07.2024 | Świat mediów | przeczytano: 416 razy
Igrzyska Olimpijskie w Paryżu w stacjach Grupy Eurozet

Relacje, dodatkowe serwisy sportowe i specjalne programy przygotowały stacje Grupy Eurozet na czas XXXIII Letnich Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. Reporterzy, Radia TOK FM i Radia ZET będą na gorąco informować o zmaganiach sportowych.

27.07.2024 | Świat mediów | przeczytano: 417 razy
Wakacyjne propozycje Radia Złote Przeboje i Rock Radia

W poniedziałek 24 czerwca wystartowały letnie ramówki Radia Złote Przeboje i Rock Radia. Obie stacje zadbały o to, aby wakacyjny klimat dotarł wszędzie, gdzie będą przebywać ich słuchacze. W programie nowe audycje, konkursy i niespodzianki.

29.06.2024 | Świat mediów | przeczytano: 359 razy
Wyniki finansowe Grupy Agora w 1. kwartale 2024 r.

W pierwszym kwartale 2024 r. Grupa Agora osiągnęła rekordowe przychody. Niemal 386 mln zł wpływów oznacza wzrost w stosunku do poprzedniego roku o 30,5%, z czego ponad 100 mln zł pochodzi z kanałów cyfrowych i internetowych. Wyraźnie wyższe przychody wykazały segmenty Film i Książka oraz Radio. Zysk spółki na poziomie EBITDA powiększył się o niemal 53% do 54,6 mln zł, zaś wynik operacyjny EBIT wyniósł 10,5 mln.

26.05.2024 | Świat mediów | przeczytano: 433 razy
Fundacja Polska Bezgotówkowa z kampanią do przedsiębiorców

Polska Bezgotówkowa rozpoczęła kolejną edycję ogólnopolskiej kampanii informującej o korzyściach płynących z przystąpienia do jej flagowego Programu. Od 2 kwietnia w wybranych stacjach telewizyjnych pojawił się spot reklamowy, w którym udział wzięli polscy przedsiębiorcy – rzeczywiści beneficjenci Programu Fundacji. Szeroko zasięgowa kampania telewizyjna została wzmocniona emisjami na największych platformach wideo, jak również działaniami w radio oraz Internecie.

03.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 710 razy (komentarzy: 10)
Jupitery Roku – plebiscyt Plotek.pl i Radia Złote Przeboje

Redakcja Plotek.pl przybliża kulisy show-biznesu, rzucając światło jupiterów na życie codzienne gwiazd. Na antenie Radia Złote Przeboje redaktor Marcin Wolniak w programie Odety Moro “Sobota z Odetą” komentuje cotygodniowe wydarzenia i doniesienia ze świata celebrytów. Teraz redakcje łączą siły i wspólnie zapraszają do głosowania na ulubieńców ze świata show-biznesu w plebiscycie “Jupitery Roku”. 

13.12.2023 | Świat mediów | przeczytano: 522 razy
Wyniki finansowe Grupy Agora w 3. kwartale 2023 r.

W trzecim kwartale 2023 r. Grupa Agora odnotowała wzrost przychodów ze sprzedaży o 36% do poziomu 363,5 mln zł. Wyraźnie większe wpływy reklamowe wykazała większość segmentów, w tym Radio, Reklama Zewnętrzna, oraz Film i Książka. Spółka po raz kolejny poprawiła swoje wyniki operacyjne. Zysk na poziomie EBITDA powiększył się o 46,9% do wartości ponad 59 mln zł, zaś wynik operacyjny EBIT wzrósł do 14,6 mln zł. Przychody cyfrowe i internetowe osiągnęły rekordową wartość dla trzecich kwartałów, a wpływy z działalności kinowej były wyższe niż przed pandemią.

21.11.2023 | Świat mediów | przeczytano: 622 razy
1 2 3
Strona 1/12 (artykułów: 117)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764