logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklama dla klimatu: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7

Gazeta.pl powraca z niezwykle popularnym wśród reklamodawców projektem „Reklama dla klimatu”, którego celem jest promowanie proekologicznych postaw przedsiębiorców. Podobnie jak podczas poprzedniej edycji, aby pokazać swój projekt na stronie głównej portalu, trzeba będzie zapłacić przynajmniej tysiąc złotych, które zostaną przekazane Fundacji Dziedzictwo Przyrodnicze. Akcja rozpocznie się w piątek, 13 maja br. i potrwa do 28 sierpnia br.

10.05.2022 | przeczytano: 220 razy

Gazeta.pl ma ambicję, aby być najbardziej zielonym medium w Polsce. Jednym z działań realizowanych w tym celu jest akcja „Reklama dla klimatu”, która od 2020 r. promuje ekologiczne postawy przedsiębiorców. Dotychczas w jej ramach na stronie głównej portalu za symboliczną złotówkę prezentowane były kampanie firm podejmujących inicjatywy na rzecz ochrony środowiska. We wrześniu 2021 r. akcja powraca w odmienionej formule – aby pokazać swój projekt na Gazeta.pl, reklamodawcy zapłacą minimum tysiąc złotych. Cały przychód z kampanii wesprze działania Fundacji Dziedzictwo Przyrodnicze.

13.09.2021 | przeczytano: 345 razy
 Akcja „Reklama dla klimatu” przedłużona do końca wakacji

„Reklama dla klimatu” to akcja Gazeta.pl mająca na celu promowanie ekologicznych postaw przedsiębiorców. W jej ramach za symboliczną złotówkę na stronie głównej portalu prezentowane są kampanie firm podejmujących działania na rzecz ochrony środowiska. Projekt cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem reklamodawców, dlatego został właśnie przedłużony do końca wakacji.

16.06.2021 | przeczytano: 242 razy
Gazeta.pl i Żabka ze wspólną inicjatywą wsparcia działań proekologicznych UAM

Współpraca Żabki i portalu Gazeta.pl z Uniwersytetem im. Adama Mickiewicza jest wynikiem specjalnej akcji portalu „Reklama dla klimatu”, w ramach której firmy mogą zgłaszać swoje projekty ekologiczne, a redakcja wybiera najlepsze z nich i prezentuje na łamach serwisu za symboliczną złotówkę. Żabka została jednym z reklamodawców przyjętych do projektu, ale zainicjowała wykorzystanie środków finansowych, jakie musiałaby przekazać na kampanię, na wsparcie instytucji realizującej proekologiczne projekty. Portal Gazeta.pl wskazał właśnie poznański Uniwersytet.

26.04.2021 | przeczytano: 527 razy

Gazeta.pl zakończyła właśnie pierwszą odsłonę projektu „Reklama dla klimatu”, w ramach którego firmy podejmujące działania w trosce o środowisko mogły promować swoje ekologiczne inicjatywy na stronie głównej portalu za symboliczną złotówkę. Propozycja Gazeta.pl spotkała się z tak dużym zainteresowaniem reklamodawców, że już w styczniu 2021 r. rozpocznie się kolejna odsłona projektu.  

08.12.2020 | przeczytano: 537 razy

Dużo nowości i kontynuacja znanych formatów, a przede wszystkim jeszcze więcej tematów ważnych dla czytelników Gazeta.pl, w tym treści związanych z ochroną środowiska. Tak w skrócie prezentuje się jesienna ramówka portalu, którą redakcja zaprezentowała dziś, 24 września br.

24.09.2020 | przeczytano: 524 razy (komentarzy: 3)

„Reklama dla klimatu” to hasło specjalnej akcji portalu, której celem jest promowanie ekologicznych postaw przedsiębiorców. Na stronie głównej Gazeta.pl za symboliczną złotówkę prezentowane będą kampanie firm, które podejmują działania na rzecz środowiska. Kampanie reklamowe oferowane w ramach akcji będą emitowane w każdy piątek do końca listopada br.

14.09.2020 | przeczytano: 344 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764