logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jesień w Gazeta.pl pełna zieleni - portal ogłosił ramówkę

  PR 24.09.2020, przeczytano 524 razy

Dużo nowości i kontynuacja znanych formatów, a przede wszystkim jeszcze więcej tematów ważnych dla czytelników Gazeta.pl, w tym treści związanych z ochroną środowiska. Tak w skrócie prezentuje się jesienna ramówka portalu, którą redakcja zaprezentowała dziś, 24 września br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jesien-w-gazeta.pl-pelna-zieleni---portal-oglosil-ramowke,388550,artykul.html

- W nowej jesiennej ramówce Gazeta.pl będziemy kontynuować zieloną ofensywę i jednocześnie stawiać na treści, które interesują naszych czytelników. Użytkownicy znajdą w portalu najważniejsze i najnowsze informacje z kraju i ze świata oraz treści eksperckie dotyczące ich zainteresowań. Na łamach Gazeta.pl będzie pojawiać się też więcej tematów ekologicznych, które mają szczególne znaczenie dla naszych czytelników - mówi Rafał Madajczak, dyrektor kreatywny Gazeta.pl.

Jesienna ramówka Gazeta.pl złożona jest zarówno ze znanych już użytkownikom portalu formatów, jak i nowości, których premiery mają miejsce od początku września. Wśród kontynuowanych cykli czytelnicy znajdą m.in. rozmowę Grzegorza Sroczyńskiego, “Piątki dla klimatu” czy “Studio biznes”. Gazeta.pl będzie także coraz mocniej stawiać nowe formaty wideo dostępne w ramach interaktywnego playera, wykorzystując jego opcje - np.: virtual showroom, modny wybór czy Click2Shop. Wśród nowości znalazły się m.in. „Zielony Poranek”, cykle „Klimatycznie” i „Wiedza elektryzująca”, a także program „Plotkersi”.

- W serwisach newsowych zadebiutował “Zielony Poranek”, czyli poranna rozmowa tylko o kwestiach klimatu, otwarta dla ministrów, ekspertów czy aktywistów i aktywistek. Żadne duże medium nie poświęca swojego najważniejszego porannego formatu sprawom klimatu – dodaje Rafał Madajczak.

Czytelnicy znajdą też w portalu ciekawe treści lifestyle’owe. Gazeta.pl zaproponuje im tej jesieni cykl „Klimatycznie” z praktycznymi eko poradami dla każdego. Będzie też wspierać matki w cyklach "Mamy moc" i "Matka Polka za granicą". Natomiast na Plotek.pl zadebiutował format wideo "Plotkersi", łączący wywiady z gwiazdami z konkursami dla widzów. Wśród nowości znalazły się m.in. „Zielony Poranek”, cykle „Klimatycznie” i „Wiedza elektryzująca”, a także program „Plotkersi”.

Moto.pl oprócz sekcji Moto 2030 o przyszłości motoryzacji prezentuje w jesiennej ramówce cykl "Wiedza elektryzująca" poświęcony praktycznym aspektom użytkowania elektrycznych samochodów. Na strony serwisu powrócił też prestiżowy plebiscyt „The Best of Moto”, w którym nagradzane są nie tylko samochody, ale też kampanie reklamowe czy influencerzy branży moto.

Tej jesieni na Gazeta.pl nie zabraknie też sportu. Internauci będą mogli oglądać formaty wideo "F1 Sport" Michała Gąsiorowskiego i Piotra Majchrzaka oraz "Sekcja Piłkarska" Pawła Wilkowicza i Michała Gąsiorowskiego.

Ambicją Gazeta.pl jest bycie najbardziej zielonym portalem w Polsce. Redakcja od wielu lat w swoich treściach zwraca uwagę na ekologię, publikuje różnorodne cykle związane z ekologią, w tym m.in. „Piątki dla klimatu”, „Moto2030”, „Haps Zero Waste” czy „Ludzie w klimacie”. Gazeta.pl angażuje się także w ekologiczne inicjatywy, w tym m.in. w akcję „Adoptuj Pszczołę”, a w 2019 r. zorganizowała akcję „Plaża bez peta”. Portal przygotował też specjalną ofertę „Reklama dla klimatu”, której celem jest promowanie ekologicznych postaw przedsiębiorców. Jednym z elementów „Deklaracji Gazeta.pl na nowe czasy” jest obietnica alarmowania opinii publicznej, że stan środowiska i kryzys klimatyczny jest tykającą bombą dla naszego życia i zdrowia.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764