logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jesień w Gazeta.pl pełna zieleni - portal ogłosił ramówkę

  PR 24.09.2020, przeczytano 285 razy

Dużo nowości i kontynuacja znanych formatów, a przede wszystkim jeszcze więcej tematów ważnych dla czytelników Gazeta.pl, w tym treści związanych z ochroną środowiska. Tak w skrócie prezentuje się jesienna ramówka portalu, którą redakcja zaprezentowała dziś, 24 września br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jesien-w-gazeta.pl-pelna-zieleni---portal-oglosil-ramowke,388550,artykul.html

- W nowej jesiennej ramówce Gazeta.pl będziemy kontynuować zieloną ofensywę i jednocześnie stawiać na treści, które interesują naszych czytelników. Użytkownicy znajdą w portalu najważniejsze i najnowsze informacje z kraju i ze świata oraz treści eksperckie dotyczące ich zainteresowań. Na łamach Gazeta.pl będzie pojawiać się też więcej tematów ekologicznych, które mają szczególne znaczenie dla naszych czytelników - mówi Rafał Madajczak, dyrektor kreatywny Gazeta.pl.

Jesienna ramówka Gazeta.pl złożona jest zarówno ze znanych już użytkownikom portalu formatów, jak i nowości, których premiery mają miejsce od początku września. Wśród kontynuowanych cykli czytelnicy znajdą m.in. rozmowę Grzegorza Sroczyńskiego, “Piątki dla klimatu” czy “Studio biznes”. Gazeta.pl będzie także coraz mocniej stawiać nowe formaty wideo dostępne w ramach interaktywnego playera, wykorzystując jego opcje - np.: virtual showroom, modny wybór czy Click2Shop. Wśród nowości znalazły się m.in. „Zielony Poranek”, cykle „Klimatycznie” i „Wiedza elektryzująca”, a także program „Plotkersi”.

- W serwisach newsowych zadebiutował “Zielony Poranek”, czyli poranna rozmowa tylko o kwestiach klimatu, otwarta dla ministrów, ekspertów czy aktywistów i aktywistek. Żadne duże medium nie poświęca swojego najważniejszego porannego formatu sprawom klimatu – dodaje Rafał Madajczak.

Czytelnicy znajdą też w portalu ciekawe treści lifestyle’owe. Gazeta.pl zaproponuje im tej jesieni cykl „Klimatycznie” z praktycznymi eko poradami dla każdego. Będzie też wspierać matki w cyklach "Mamy moc" i "Matka Polka za granicą". Natomiast na Plotek.pl zadebiutował format wideo "Plotkersi", łączący wywiady z gwiazdami z konkursami dla widzów. Wśród nowości znalazły się m.in. „Zielony Poranek”, cykle „Klimatycznie” i „Wiedza elektryzująca”, a także program „Plotkersi”.

Moto.pl oprócz sekcji Moto 2030 o przyszłości motoryzacji prezentuje w jesiennej ramówce cykl "Wiedza elektryzująca" poświęcony praktycznym aspektom użytkowania elektrycznych samochodów. Na strony serwisu powrócił też prestiżowy plebiscyt „The Best of Moto”, w którym nagradzane są nie tylko samochody, ale też kampanie reklamowe czy influencerzy branży moto.

Tej jesieni na Gazeta.pl nie zabraknie też sportu. Internauci będą mogli oglądać formaty wideo "F1 Sport" Michała Gąsiorowskiego i Piotra Majchrzaka oraz "Sekcja Piłkarska" Pawła Wilkowicza i Michała Gąsiorowskiego.

Ambicją Gazeta.pl jest bycie najbardziej zielonym portalem w Polsce. Redakcja od wielu lat w swoich treściach zwraca uwagę na ekologię, publikuje różnorodne cykle związane z ekologią, w tym m.in. „Piątki dla klimatu”, „Moto2030”, „Haps Zero Waste” czy „Ludzie w klimacie”. Gazeta.pl angażuje się także w ekologiczne inicjatywy, w tym m.in. w akcję „Adoptuj Pszczołę”, a w 2019 r. zorganizowała akcję „Plaża bez peta”. Portal przygotował też specjalną ofertę „Reklama dla klimatu”, której celem jest promowanie ekologicznych postaw przedsiębiorców. Jednym z elementów „Deklaracji Gazeta.pl na nowe czasy” jest obietnica alarmowania opinii publicznej, że stan środowiska i kryzys klimatyczny jest tykającą bombą dla naszego życia i zdrowia.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Gazeta zawsze będzie uboższym krewnym GW.
i bardziej tabloidowym.

avatar użytkownika
,

Gazeta.pl jest w stosunku do GW okrojona przede wszystkim o elementy publicystyczne. Jeśli chodzi o to co zostaje - czyli głównie część newsową - to nie różni się ona specjalnie od tego co jest publikowane w GW. Choćby z tego powodu, że wiele newsów trafia do publikacji wprost z agencji prasowych i nie są nawet redagowane przez media, które je zamieszczają. Takie ograniczenie treści do części newsowej nie oznacza, że medium jest bardziej lub mniej tabloidowe.  

,

To wspaniale, że masz własną opinię.
  

avatar użytkownika
,

To nie opinia a doprecyzowanie pojęcia. Tabloid nie oznacza medium newsowego.  

Najnowsze w tym dziale

Pandemia koronawirusa spowodowała, że konferencje, kongresy i targi zostały usunięte z budżetów marketingowych większości firm. Choć jeszcze do niedawna można je było organizować offline, niektóre marki zdecydowały się zupełnie zawiesić działania w tym obszarze, zakładając, że większość z klientów i tak nie wzięłaby w nich udziału.
Widzowie czują się bezpiecznie w kinach sieci Multikino
Sieć kin Multikino oraz YourCX w październiku br. zbadali odbiór reżimu sanitarnego, który został wprowadzony w kinach wraz z ich ponownym otwarciem po wiosennym lockdownie. Wyniki jednoznacznie pokazują, że widzowie w kinach sieci Multikino czują się bezpiecznie.
Jakimi emocjami karmią nas dziennikarze portali informacyjnych?
Portale informacyjne od dłuższego czasu zostały zdominowane doniesieniami dotyczącymi epidemii koronawirusa (COVID-19). Nasze analizy nie są nakierowane na badane treści doniesień, ale na pomiar emocji, jakimi były nasycone tytuły publikacji zamieszczonych na głównych stronach analizowanych portali. Jak wyglądał zatem przekaz portali internetowych we wrześniu 2020 r.?
Emitel oraz TV Spektrum doszły do porozumienia w sprawie zakończenia dotychczasowego sporu sądowego, dotyczącego rozliczeń za usługi dostępu TV Spektrum do Multipleksu 8 w celu rozpowszechniania kanału Nowa TV.
Łukasz Korycki szefem projektów audiowizualnych w Bonnier Business Polska
Od listopada kierownictwo nad projektami audiowizualnymi w Bonnier Business Polska obejmie Łukasz Korycki. To znaczne poszerzenie kompetencji zastępcy redaktora naczelnego „Pulsu Biznesu”, którym jest od sierpnia 2015 r.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764