logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agora: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 412
Kombii, De Mono i Patrycja Markowska w kampanii Radia Złote Przeboje

Rozpoczęła się kampania wizerunkowa Radia Złote Przeboje, w której wzięli udział znani artyści polskiej sceny muzycznej: Patrycja Markowska oraz zespoły KOMBII i De Mono. Działaniom promocyjnym pod hasłem „Tylko dobra muzyka” realizowanym m.in. na nośnikach reklamy zewnętrznej i w internecie, towarzyszą specjalne materiały wideo z udziałem gwiazd.

22.03.2019 | przeczytano: 106 razy
Sport.pl z nowym programem o Formule 1

„F1 Sport” to nowy format wideo serwisu Sport.pl, w którym Michał Gąsiorowski i Piotr Majchrzak podsumują zmagania kierowców w Grand Prix Formuły 1. Nowe odcinki fani wyścigów będą mogli oglądać co dwa tygodnie – we wtorki po każdym weekendzie Grand Prix od godz. 12:00 na Sport.pl.

22.03.2019 | przeczytano: 63 razy
„Gazeta Wyborcza” w międzynarodowym projekcie „Europe Talks

W poniedziałek 18 marca br. „Gazeta Wyborcza” uruchomiła platformę „Europe Talks” łączącą ludzi o różnych poglądach politycznych z całej Europy. To wspólny projekt polskiego dziennika oraz 15 innych europejskich redakcji medialnych, który ma umożliwić debatę wielu środowisk przed zbliżającymi się wyborami do Parlamentu Europejskiego.

22.03.2019 | przeczytano: 66 razy
Edyta Iwaniuk szefem działu wideo „Gazety Wyborczej”

Redakcją wideo „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl od lutego br. kieruje Edyta Iwaniuk. Odpowiada za prowadzenie i zarządzanie zespołem wideo, w tym koordynację pracy reporterów i operatorów, a także za linię redakcyjną, nowości programowe oraz rozwój części newsowej wideo.

15.03.2019 | przeczytano: 97 razy

W ostatnim kwartale 2018 r. Grupa Agora zwiększyła swoje przychody – w głównej mierze dzięki ponad 20-procentowemu wzrostowi wpływów z działalności kinowej, zawdzięczanemu rekordowej frekwencji w kinach i konsekwentnej rozbudowie sieci Helios. Dodatkowo zwiększyły się wpływy Grupy ze sprzedaży wydawnictw, osiągnięte pomimo negatywnych trendów rynkowych. W efekcie Agora poprawiła wyniki operacyjne, zamykając cały rok 2018 z zyskiem netto.

08.03.2019 | przeczytano: 172 razy
„Nasza Europa” – nowy weekendowy magazyn „Gazety Wyborczej

W sobotę, 9 marca br. na rynku pojawi się pierwszy numer magazynu „Nasza Europa” – nowego dodatku „Gazety Wyborczej”, który dostępny będzie raz w tygodniu z weekendowym wydaniem dziennika. Czytelnicy znajdą w nim treści dotyczące zbliżających się wyborów do Parlamentu Europejskiego, analizy, reportaże i rozmowy o tematyce europejskiej oraz przegląd prasy zagranicznej.

08.03.2019 | przeczytano: 116 razy
Tok FM pierwszą polską aplikacją radiową w Asystencie Google

W każdym urządzeniu z nową wersją systemu Android od marca br. można uruchomić sterowanie głosowe Radiem TOK FM w polskiej wersji językowej. To ważna funkcja dla kierowców oraz innych osób korzystających z coraz popularniejszej bezdotykowej obsługi urządzeń przenośnych. Radio TOK FM jest pierwszą polską rozgłośnią, której można słuchać na żywo dzięki Asystentowi Google, a dodatkowo TOK FM to pierwsza polska akcja na tej platformie oferująca łatwy i szybki dostęp do ciekawych podcastów z wielu kategorii tematycznych.

07.03.2019 | przeczytano: 110 razy

170 549 – tyle było aktywnych prenumerat cyfrowych, czyli dostępów do serwisów internetowych i aplikacji Wyborcza.pl na koniec grudnia 2018 r. To kolejny sukces zespołu „Gazety Wyborczej”, który od 5 lat nie tylko jest liderem w procesie cyfryzacji prasy w Polsce, ale również znajduje się w czołówce europejskich tytułów rozwijających ofertę płatnej subskrypcji cyfrowej.

01.03.2019 | przeczytano: 190 razy
„Polish Your English” – magazyn „Gazety Wyborczej” do nauki angielskiego

Idiomy wykorzystywane w języku biznesowym, zwroty przydatne w pracy, słówka do rozmowy na każdy temat oraz testy sprawdzające wiedzę – to wszystko będzie można znaleźć w kolejnym numerze magazynu do nauki języka angielskiego przygotowanym przez redakcję „Gazety Wyborczej". „Polish Your English" dostępny będzie w sprzedaży od czwartku, 14 lutego br.

15.02.2019 | przeczytano: 200 razy

Od środy, 13 lutego br. „Gazeta Wyborcza” oferuje swoim cyfrowym prenumeratorom szereg nowości i udogodnień. Poza dostępem do serwisów Wyborcza.pl subskrybenci każdego z pakietów dostają teraz nielimitowany dostęp do płatnej aplikacji dziennika na systemy iOS i Android. Mogą też korzystać z wyjątkowej opcji – przeglądu pełnego drukowanego wydania w wygodnym czytniku oraz podzielić się ciekawym tekstem ze znajomymi, którzy jeszcze nie mają prenumeraty cyfrowej „Gazety Wyborczej”. Z kolei pakiet Wyborcza Premium zawiera dwie dodatkowe prenumeraty dla bliskich.

14.02.2019 | przeczytano: 98 razy
1 2 3
Strona 1/42 (artykułów: 412)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764