logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agora: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 509

Jak co roku zespoły sprzedaży działające w Grupie Agora zdobyły wysokie noty od klientów reklamowych w raporcie „Biura Reklamy 2019". W badaniu przygotowanym dla „Media Marketing Polska” zespół AMS otrzymał nagrodę Biura Reklamy OOH Roku, a wyróżnienia trafiły do handlowców z „Gazety Wyborczej” i Tandem Media.

06.12.2019 | przeczytano: 144 razy
„Książek. Magazyn do czytania” z nowym logotypem i szatą graficzną

Najlepsza książka roku? Najciekawszy komiks? Najładniejsza okładka? W najnowszym wydaniu „Książek. Magazynu do czytania" redakcja prezentuje listę 10 najlepszych tytułów wydanych w 2019 roku, światowe gwiazdy literatury opowiadają o genialnych tegorocznych premierach, a polscy pisarze podpowiadają, co podarować tym, którzy czytają nie tylko od święta. Grudniowe wydanie dwumiesięcznika z nowym logotypem i odświeżoną szatą graficzną w sprzedaży od 3 grudnia br.

06.12.2019 | przeczytano: 160 razy
Betfan  z nagrodą w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2019

Jakub Świsłowski, szef marketingu BETFAN, legalnego bukmachera w Polsce, wraz z podlegającym mu zespołem zostali nagrodzeni w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2019. Statuetkę przyznano w kategorii „Hobby i Sport”.

03.12.2019 | przeczytano: 194 razy
„Master of International Marketing” dla Natalii Długosz

Natalia Długosz, Marketing and Communications Manager Eastern Europe Resideo, otrzymała nagrodę Dyrektor Marketingu Roku 2019 – Master of International Marketing. Jest to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w branży marketingowej.

03.12.2019 | przeczytano: 227 razy
Akcja Tok FM na platformie Asystent Google z nagrodą Mixx Awards 2019

Jury tegorocznego konkursu Mixx Awards nagrodziło brązem w kategorii Innovations & Smart Solutions nowatorskie rozwiązanie umożliwiające sterowanie głosowe Radiem TOK FM w polskiej wersji językowej Asystenta Google. Nagrodę odebrali twórcy akcji z zespołu TOK FM, Spark Foundry i LiquidThread; wręczenie statuetek odbyło się wczoraj - w środę, 27 listopada br. w Warszawie,

29.11.2019 | przeczytano: 162 razy
Sponsoring prenumeraty cyfrowej – nowość w ofercie B2B „Gazety Wyborczej”

Od listopada br. biznesowi klienci „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl mogą skorzystać z nowego rozwiązania, łączącego sprzedaż prenumeraty cyfrowej dla określonej grupy odbiorców z dodatkowymi korzyściami reklamowymi. Sponsoring prenumeraty cyfrowej dołączył do oferty internetowej „Gazety Wyborczej” dla firm i instytucji, w której są również kampanie display, projekty specjalne, rozwiązania z obszaru content marketingu i partnerstwo newsletterów.

29.11.2019 | przeczytano: 175 razy
Wyborcza.pl i Orange Flex ze wspólną proekologiczną akcją

W poniedziałek, 18 listopada br. rozpoczęła się wyjątkowa, proekologiczna akcja Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl przygotowana we współpracy z Orange Flex pod hasłem "Bez śladu - Od Ciebie zależy, jaki zostawisz po sobie ślad". Internauci, którzy zdecydują się podjąć wyzwanie, nie tylko zdobędą wiedzę pozwalającą na co dzień żyć bardziej EKO, ale otrzymają także dostęp do treści Wyborcza.pl i kod do Orange Flex oraz będą mogli wygrać nagrody w specjalnym konkursie.

22.11.2019 | przeczytano: 163 razy
Tomasz Włodarczyk w Sport.pl

1 stycznia 2020 r. do zespołu serwisu Sport.pl dołączy Tomasz Włodarczyk, dotychczas wieloletni dziennikarz „Przeglądu Sportowego”. Wzmocni dział piłkarski serwisu przed gorącym okresem Euro 2020.

20.11.2019 | przeczytano: 140 razy
Spółka Yieldbird członkiem IAB Europe

W październiku br. spółka Yieldbird dołączyła do IAB Europe – wiodącej organizacji zrzeszającej podmioty europejskiego ekosystemu reklamy cyfrowej. Firma z Grupy Agora specjalizująca się w optymalizacji zasobów reklamowych wydawców została drugim polskim członkiem tego stowarzyszenia.

20.11.2019 | przeczytano: 120 razy
Yieldbird zaprasza wydawców na Yieldfest Polska

Już 28 listopada br. pod hasłem „Wyzwania i trendy na 2020 rok” odbędzie się druga edycja YieldFest Polska – spotkania dla wydawców zainteresowanych reklamą programatyczną. O tym, jak dobrze przygotować się do zmian w ekosystemie reklamy internetowej, opowiedzą m.in. eksperci Yieldbird, firmy z Grupy Agora specjalizującej się w optymalizacji zasobów reklamowych wydawców, a także reprezentanci firm Xandr, Codest i Xaxis.

15.11.2019 | przeczytano: 194 razy
1 2 3
Strona 1/51 (artykułów: 509)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764