logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agora: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1641
Barbara Sowa w TOK FM

Barbara Sowa dołączyła do redakcji internetowej Radia TOK FM. Została wydawczynią i producentką treści audio. Będzie odpowiedzialna za produkcję podcastów, w tym seriali podcastowych i produkcji specjalnych.

10.01.2025 | Personalia | przeczytano: 242 razy
Marta Bizior dołączyła do Grupy Eurozet

Marta Bizior objęła nowo utworzone stanowisko Social Media Director w dziale marketingu Grupy Eurozet. Będzie zarządzać centralnym działem social mediów odpowiedzialnym za wszystkie muzyczne stacje Grupy i raportować bezpośrednio do Katarzyny Piecuch, dyrektor marketingu Grupy Eurozet.

10.01.2025 | Personalia | przeczytano: 257 razy
Dostępność... poradnik dla mediów Gazeta.pl i Fundacji Avalon

Choć w Polsce żyje ponad 5 milionów osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności, w mediach wciąż pojawiają się one niezwykle rzadko, zazwyczaj jedynie w kontekście swojej niepełnosprawności. Stereotypy, brak dostępności i niedostosowany język nadal stanowią poważne bariery, które utrudniają ich pełną integrację ze społeczeństwem. Chcąc wywrzeć wpływ na sposób, w jaki media prezentują osoby z niepełnosprawnościami, redakcja Gazeta.pl we współpracy z Fundacją Avalon stworzyła przewodnik „Dostępność. Poradnik dla twórców, dziennikarzy i wszystkich osób zainteresowanych budowaniem niewykluczającej komunikacji”. Bezpłatny materiał można pobrać na stronie Gazeta.pl. 

07.01.2025 | Świat mediów | przeczytano: 206 razy
Figurski i Kędzierski o poranku w Antyradiu

Od 7 stycznia br. Antyradio z nowym porannym programem „Desperanos”. Poprowadzi go wystrzałowy duet Michał Figurski i Piotr Kędzierski, który dołączył do zespołu największej rockowej stacji w Polsce.

03.01.2025 | Świat mediów | przeczytano: 449 razy
Awanse w Grupie Eurozet

Mariusz Smolarek i Krzysztof Janur od początku stycznia będą pełnić w Grupie Eurozet funkcje zastępców dyrektora programowego ds. stacji muzycznych. To nowo utworzone stanowiska, które wzmocnią zarządzanie obszarem programowym portfolio firmy, które obejmuje siedem radiostacji muzycznych.

22.12.2024 | Świat mediów | przeczytano: 507 razy
Nabór zgłoszeń do Nagrody Woyciechowskiego w kategorii Autor Internetowy

Od 19 grudnia br. można zgłaszać kandydatów do kolejnej edycji Nagrody Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego w kategorii Autor Internetowy. Nabór jest otwarty - zgłoszenia może dokonać każda pełnoletnia osoba za pośrednictwem formularza internetowego w terminie do 5 stycznia 2025 roku.

22.12.2024 | Świat mediów | przeczytano: 504 razy
 Aplikacja „Wyborczej” na Androida i iOS z nowymi funkcjami

“Wyborcza” wprowadziła nowe formaty treści i funkcje do swojej aplikacji. Jej użytkowniczki i użytkownicy mogą teraz m.in. korzystać z funkcji “Wyborcza na skróty”, umożliwiającej przeglądanie rolek tworzonych przez redakcję, “Przeglądu wydarzeń” oraz quizów. 

16.12.2024 | Świat mediów | przeczytano: 498 razy
Dziennikarze „Wyborczej” z trzema nagrodami Grand Press

We wtorek, 10 grudnia br., podczas uroczystej gali w Muzeum Historii Polski w Warszawie po raz 28. wręczono nagrody Grand Press. Wśród zwycięzców w trzech kategoriach są dziennikarz i dziennikarki "Gazety Wyborczej". W kategorii News nagrodę otrzymał Wojciech Czuchnowski za tekst "Tajny list Kaczyńskiego". Małgorzata Tomczak została nagrodzona w kategorii Publicystyka za tekst "Szara granica". Grand Press w kategorii Wywiad trafił do Donaty Subbotko za rozmowę z Wojciechem Kwaśniakiem pt. "Zabić urzędnika".

15.12.2024 | Świat mediów | przeczytano: 507 razy
Gazeta.pl rozprawia się z głównymi grzechami internetu

W maju tego roku Gazeta.pl zapytała czytelników „Co Cię wkurza w portalach?”. Odpowiedzi udzieliło ponad 2000 internautów i internautek, którzy wymienili osiem głównych problemów portali internetowych. Redakcja postanowiła się z nimi zmierzyć i poszukać rozwiązań zmieniających portal w bardziej przyjazny czytelnikom. Wprowadzane zmiany stanowią zapowiedź nowej strategii i pozycjonowania Gazeta.pl.  

11.12.2024 | Świat mediów | przeczytano: 499 razy
My wiemy, o co zapytać: kampania wizerunkowa TOK FM

Radio TOK FM, lider wśród stacji radiowych oferujących merytoryczne dziennikarstwo i pogłębioną analizę wydarzeń, wystartowało z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „My wiemy, o co zapytać”. Jej celem jest podkreślenie wyjątkowej roli stacji jako medium, które stawia najważniejsze pytania i prowadzi dialog na najwyższym poziomie.

08.12.2024 | Świat mediów | przeczytano: 464 razy
1 2 3
Strona 1/165 (artykułów: 1641)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764