logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agora: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 638

12 lipca od godz. 7:00 w serwie Wyborcza.pl rozpocznie się całodobowy dyżur wyborczy, gdzie godzina po godzinie zespół „Gazety Wyborczej” będzie zdawać relację z najważniejszych wydarzeń drugiej tury wyborów prezydenckich. Redakcja przez cały dzień będzie przekazywać informacje o sondażowych, cząstkowych i ostatecznych wynikach wyborów, transmitować przemówienia Andrzeja Dudy i Rafała Trzaskowskiego, rozmawiać z politykami oraz ekspertami na temat przebiegu i rezultatu głosowania czy odpowiadać na listy od czytelników.

10.07.2020 | przeczytano: 97 razy

W ciągu roku Rock Radio poprawiło swój udział w czasie słuchania do 0,7%, czyli o 0,2 punktu procentowego względem analogicznego okresu w 2019 roku. To wyniki najnowszego raportu Radio Track, przygotowanego przez Kantar Polska za okres maj – czerwiec 2020 r.

10.07.2020 | przeczytano: 81 razy
Wyborczy poranek Radia Tok FM, portalu Gazeta.pl i „Gazety Wyborczej”

Radio TOK FM, portal Gazeta.pl oraz „Gazeta Wyborcza” połączą siły w poniedziałkowy poranek, 13 lipca br. - tuż po drugiej turze wyborów prezydenckich, żeby zaprezentować słuchaczom i czytelnikom najciekawsze polityczne dyskusje oraz analizy i komentarze do wyników głosowania. Program, który będzie można oglądać w wersji wideo już od godz. 7:00, poprowadzą Karolina Lewicka, Dominika Wielowieyska, Łukasz Kijek i Maciej Głogowski oraz Roman Imielski, Dorota Roman i Mikołaj Chrzan.

10.07.2020 | przeczytano: 60 razy
Gazeta Wyborcza z grantem na procesy sądowe z podmiotami państwowymi

Europejskie Centrum Wolności Prasy i Mediów (ECPMF) przyznało „Gazecie Wyborczej” 15 tys. euro na wsparcie w procesach sądowych. To dotąd największy grant przyznany przez organizację, której celem jest walka o niezależne dziennikarstwo i obrona przed działaniami, które zagrażają wolności mediów w krajach Unii Europejskiej.

09.07.2020 | przeczytano: 128 razy
„Gazeta Przedwyborcza” w milionowym nakładzie

Milion egzemplarzy bezpłatnej „Gazety Przedwyborczej” trafi do rąk mieszkańców ponad 150 polskich miejscowości. Wydanie, przygotowane przez redakcję „Gazety Wyborczej” w związku z drugą turą wyborów prezydenckich 12 lipca br., w całości poświęcone jest prezydentowi Andrzejowi Dudzie.

06.07.2020 | przeczytano: 249 razy
F1 Sport wraca do Gazeta.pl

Już jutro, 7 lipca br. premiera drugiego sezonu F1 Sport, czyli programu poświęconego wyścigom Formuły 1. Na widzów czekają znane im z pierwszego sezonu felietony i nowości, jak i specjalny segment poświęcony występom Roberta Kubicy w DTM.

06.07.2020 | przeczytano: 147 razy

Gazeta.pl wraz z Goethe-Institut w Warszawie rozpoczynają wspólny projekt „Oto Niemcy”, na który składają się reportaże o życiu codziennym i aktualnych problemach za zachodnią granicą. Reporterzy i reporterki z Polski, m.in. Joanna Strzałko, Bartosz Józefiak i Dorota Salus, przyjrzą się stereotypom na temat Niemców. Pierwszy materiał o pracy „złotych rączek” ukaże się już w czwartek, 2 lipca br. na portalu Gazeta.pl.

01.07.2020 | przeczytano: 274 razy

Już jutro, 1 lipca br. na Gazeta.pl gratka dla wszystkich fanów muzyki – w portalu, jednocześnie z premierą w mediach społecznościowych, zaprezentowany zostanie singiel tegorocznej edycji Męskiego Grania. Gazeta.pl wraz z portalami Wyborcza.pl i WysokieObcasy.pl oraz spółką AMS z Grupy Agora zajmą się również promocją projektu.

30.06.2020 | przeczytano: 198 razy

W piątek, 17 lipca 2020 r. rozpocznie się cykl wyjątkowych koncertów organizowanych przez Radio Złote Przeboje i Musicart Group pod hasłem „Łączy nas muzyka”. Co tydzień aż do 21 sierpnia w Kuźni Kulturalnej w Warszawie odbywać się będą występy najbardziej znanych polskich zespołów muzycznych, m.in. Varius Manx, De Mono i Urszuli. Bilety na te wydarzenia już teraz można wygrać w konkursach antenowych w Radiu Złote Przeboje.

29.06.2020 | przeczytano: 235 razy
W czasie pandemii wzrosła sprzedaż elektronicznych wydań gazet

Zamknięte lub zawieszone tytuły, zwolnienia i obniżone pensje dla pracowników to skutki pandemii koronawirusa dla wydawnictw prasowych. Sytuacja wydawców wciąż jest trudna. – W okresie izolacji znacząco spadła sprzedaż wydań papierowych gazet, natomiast wyraźnie wzrosła sprzedaż wydań cyfrowych w różnych postaciach oraz dostępu do e-wydań – mówi Marek Frąckowiak, dyrektor generalny Izby Wydawców Prasy. Czytelnicy jednak przyznają, że częściej sięgali po prasę i poświęcali jej więcej uwagi. To pokazuje, że gazetom nie grozi całkowita eliminacja z rynku.

26.06.2020 | przeczytano: 104 razy
1 2 3
Strona 1/64 (artykułów: 638)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764