logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agora: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 463
Sport.pl prezentuje aplikację piłkarską Football Live

Newsy, analizy, wywiady, relacje na żywo, wideo z meczów i wyniki LIVE z blisko 80 lig z całego świata – wszystko to fani piłki nożnej znajdą w aplikacji mobilnej Football LIVE stworzonej przez zespół Sport.pl. W piątek, 9 sierpnia br. rozpoczyna się kampania promocyjna aplikacji.

12.08.2019 | przeczytano: 156 razy
Słuchaj, gdziekolwiek jesteś: kampania aplikacji Tok FM

Radio TOK FM rozpoczęło kampanię swojej aplikacji mobilnej - w sierpniu br. na nośnikach reklamy zewnętrznej w kilku polskich miastach pojawiły się kreacje z hasłem "Słuchaj, gdziekolwiek jesteś" i "Wszystko co ważne, gdziekolwiek jesteś". W ten sposób stacja zachęca do korzystania z aplikacji TOK FM zarówno do słuchania radia na żywo, jak i podcastów w dowolnym miejscu i o dowolnej porze.

09.08.2019 | przeczytano: 238 razy

We wrześniu i październiku br., przed wyborami do Sejmu i Senatu, Radio TOK FM zorganizuje kolejny cykl otwartych dla publiczności rozmów z kandydatami na parlamentarzystów pod hasłem "Usłysz". W debatach TOK FM będzie można uczestniczyć osobiście lub słuchać ich na antenie stacji, w aplikacji Radia TOK FM lub na tokfm.pl. Szczegóły dotyczące lokalizacji, terminów i prowadzących pojawią się już wkrótce na antenie Radia TOK FM i na tokfm.pl.

09.08.2019 | przeczytano: 79 razy
„Nie ma wolności bez solidarności” - Gazeta Wyborcza przywraca dawne hasło

W sobotę, 27 lipca br. „Gazeta Wyborcza” powróci do historycznego hasła „Nie ma wolności bez solidarności”, wyrażając w ten sposób wsparcie redakcji dla dyskryminowanych grup społecznych w Polsce. W związku z tą zmianą redakcja przygotowała specjalne artykuły, materiały wideo i działania promocyjne, m.in. plakat z hasłem dziennika, i zachęca swoich czytelników do aktywności w sferze publicznej.

02.08.2019 | przeczytano: 152 razy
Damian Borowy sales managerem w Multikino Media

Zespół Biura Reklamy Multikino Media zasilił Damian Borowy. Objął stanowisko sales managera. Do jego głównych zadań należeć będzie pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych (new business).

30.07.2019 | przeczytano: 137 razy
Sport.pl i Gameset prezentują „Cyfrowych Atletów” – program o sporcie i esporcie

W czwartek, 25 lipca br. o godz. 20:00 na Sport.pl i Gazeta.pl zadebiutuje nowy format wideo, w którym spotkają się dwa światy – sportu i esportu. Fani tradycyjnych rozgrywek i wielbiciele gamingu będą mogli zgłębić ich tajniki w programie „Cyfrowi Atleci” stworzonym przez Sport.pl wraz z agencją marketingu gamingowego Gameset.

25.07.2019 | przeczytano: 285 razy
Wyborcza.pl z newsletterem eko i ofertą prenumeraty

"Gazeta Wyborcza" namawia wszystkich do bycia eko i zwrócenia uwagi na kwestie ochrony środowiska naturalnego - od piątku 19 lipca br. można otrzymywać jej nowy newsletter ekologiczny, w którym Adam Wajrak i inni dziennikarze piszą, co robić, by zapobiec katastrofie klimatycznej. To kolejny element projektu "Wyborcza na zielono" oraz szerokiej kampanii redakcji pod hasłem "Klimat tworzą ludzie", promującej tematy ekologiczne, w ramach której dostępna jest także oferta prenumeraty cyfrowej Wyborcza.pl.

23.07.2019 | przeczytano: 269 razy
Radio Pogoda w wygodnej aplikacji mobilnej

Wszyscy, którzy kochają piosenki sprzed lat i wyjątkowe audycje Radia Pogoda, mogą ich teraz słuchać w nowej aplikacji mobilnej na urządzenia z systemem Android i iOS. Dzięki aplikacji stacja oferuje dostęp do swojego programu na żywo wszędzie tam, gdzie jest zasięg internetu, a dodatkowo zachęca słuchaczy do udziału z zabawach antenowych i kontaktu z redakcją.

19.07.2019 | przeczytano: 360 razy
Marcin Wesołek pokieruje działem Sport Gazety Wyborczej

Od 1 września br. kierownikiem działu Sport "Gazety Wyborczej" będzie Marcin Wesołek, obecny redaktor naczelny "Gazety Wyborczej Poznań". Zastąpi Radosława Leniarskiego, który pozostanie w zespole dziennika.

18.07.2019 | przeczytano: 207 razy
AMS: więcej nośników cyfrowych, inwestycja w Piano Group

AMS S.A. z Grupy Agora została w lipcu 2019 r. większościowym udziałowcem Piano Group, prowadzącej działalność w obszarze digital out of home (DOOH) jako operator platformy MoveTV z ekranami w największych klubach fitness w Polsce i autorskim kontentem premium dostosowanym do oglądania podczas ćwiczeń. Dzięki tej transakcji AMS, lider polskiego rynku reklamy zewnętrznej, poszerzy swoje portfolio o nowy rodzaj nośników i umocni swoją pozycję w segmencie DOOH zgodnie ze strategią rozwoju Grupy Agora.

17.07.2019 | przeczytano: 363 razy
1 2 3
Strona 1/47 (artykułów: 463)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764