logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Saved by the Future: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 2
CNN i Hyundai Motor Company we wspólnej kampanii

CNN International Commercial (CNNIC) oraz Hyundai Motor Company (Hyundai) nawiązały globalną współpracę i stworzyły wieloplatformową kampanię badającą innowacyjne rozwiązania w transporcie oraz mobilności, a także ich wpływ na nasze życie w przyszłości.

26.10.2020 | przeczytano: 1098 razy
Nowa seria CNN „Saved by the Future” z autorytetami ze świata nauki i technologii

CNN International w najbliższy weekend ruszy z nowym, 3-odcinkowym programem „Saved by the Future”, w którym prowadząca Nicki Shields będzie rozmawiać z wiodącymi nazwiskami ze świata nauki i technologii o przełomowych innowacjach, które w najbliższych dekadach mogą zmienić nasze życie.

15.10.2020 | przeczytano: 588 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 2)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764