logo
GIEŁDA
Polska reklama i poligrafiaGIEŁDA

Opole: SPRZĘT: Dzierżawa urządzeń drukujących (wielofunkcyjnych) do obsługi ZPO oprogramowania zarządzającego systemem druku podążającego oraz kompleksowy serwis oferowanych zasobów dla potrzeb CM w Nysie

Oferta ważna do:20.03.2023 godz. 09:00
Odsłon: 246

Dzierżawa urządzeń drukujących (wielofunkcyjnych) do obsługi ZPO oprogramowania zarządzającego systemem druku podążającego oraz
kompleksowy serwis oferowanych zasobów dla potrzeb CM w Nysie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Witolda Pileckiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-331
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.opole@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolskie.kas.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dzierżawa urządzeń drukujących (wielofunkcyjnych) do obsługi ZPO oprogramowania zarządzającego systemem druku podążającego oraz
kompleksowy serwis oferowanych zasobów dla potrzeb CM w Nysie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c74faea-b80b-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130715
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00115209/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dzierżawa urządzeń drukujących (wielofunkcyjnych) do obsługi ZPO oprogramowania zarządzającego systemem druku podążającego oraz kompleksowy serwis oferowanych zasobów dla potrzeb CM w Nysie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6c74faea-b80b-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna znajduje się w rozdziale 39 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1601-ILZ.260.5.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) dzierżawa urządzeń drukujących (wielofunkcyjnych) przeznaczonych do obsługi zwrotnych potwierdzeń odbioru (dalej: ZPO) oraz kompleksowy serwis oferowanych w ramach dzierżawy zasobów sprzętowych dla potrzeb Pierwszego Urzędu Skarbowego w Opolu – Pion Centrum Mandatowe w Nysie;
2) dzierżawa i zainstalowanie oprogramowania zarządzającego ,,Systemem Druku Podążającego” na dzierżawionych zasobach sprzętowych wraz z usługą serwisową oraz licencją na użytkowanie i bieżącymi aktualizacjami systemu w trakcie trwania umowy.
Zakres zamówienia podstawowego obejmuje:
1) dzierżawę 17 sztuk urządzeń drukujących (wielofunkcyjnych) spełniających wymagania opisane w ppkt 3.1 Załączniku nr 1 do PPU;
2) szacowany wolumen wydruków/kopii na wszystkich urządzeniach łącznie przez 36 miesięcy na poziomie:
a) 7 000 000 stron przeliczeniowych formatu A-4 obejmującego zarówno wydruki stron A-4 i A-3 druku czarno-białego, gdzie przez wydruk jednostronny A-3 rozumie się dwukrotność wydruku jednostronnego strony A-4. Pozostałe formaty wydruków/kopii Zamawiający wliczył do wydruków A-4 odpowiednio określonych powyżej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Prawo opcji będzie polegać na:
1) zwiększenia zakresu świadczenia usługi poprzez dzierżawę dodatkowego sprzętu na rzecz Zamawiającego, tj. 5 dodatkowych urządzeń opisanych w ppkt. 3.1 Załącznika nr 1 do PPU;
2) zwiększeniu wolumenu wydruków/kopii na wszystkich urządzeniach łącznie, przez cały okres trwania umowy (36 miesięcy) na poziomie 4 000 000 stron przeliczeniowych formatu A-4 obejmującego zarówno wydruki stron A-4 i A-3 druku czarno-białego, gdzie przez wydruk jednostronny A-3 rozumie się dwukrotność wydruku jednostronnego strony A-4. Pozostałe formaty wydruków/kopii Zamawiający wliczył do wydruków A-4 odpowiednio określonych powyżej.
Okoliczności skorzystania z prawa opcji wskazano w § 2 ust. 2 – 10 PPU.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Maksymalny czas usunięcia awarii urządzeń i oprogramowania powyżej 18% dzierżawionych urządzeń – waga kryterium 40 %.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) W kryterium „Cena” zostanie zastosowany wzór: C=(Cn/Cb) x 60
gdzie:
C – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Cena”
Cn – najniższa cena ofertowa, spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb – cena ofertowa w ofercie badanej
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „Cena” będzie cena ofertowa brutto za zamówienie podstawowe i prawo opcji podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) W kryterium „Maksymalny czas usunięcia awarii urządzeń i oprogramowania powyżej 18% dzierżawionych urządzeń” Zamawiający będzie przyznawał punkty w następujący sposób:
• do 8 godzin roboczych – 40 pkt
• do 12 godzin roboczych – 20 pkt
• do 24 godzin roboczych – 0 pkt
a) Zamawiający w tym kryterium przyznaje punkty za czas usunięcia awarii urządzeń i oprogramowania, jaki Wykonawca oferuje w przypadku, gdy liczba niesprawnych w tym samym czasie urządzeń przekroczy 18 % dzierżawionych urządzeń. Czas usunięcia awarii będzie liczony od otrzymania zgłoszenia awarii przesłanego na adres poczty elektronicznej, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni wolnych od pracy na podstawie wewnętrznych zarządzeń Zamawiającego.
b) Wykonawca może zaproponować czas usunięcia niniejszej awarii maksymalnie do 24 godzin od momentu zgłoszenia, jednak nie krócej niż 8 godzin od momentu zgłoszenia.
c) W przypadku podania przez Wykonawcę czasu usunięcia awarii krótszego niż 8 godzin Zamawiający oceni ofertę z uwzględnieniem czasu usunięcia awarii 8 godzin natomiast w umowie z wybranym Wykonawcą zostanie wpisany czas usunięcia awarii wskazany w ofercie.
d) W przypadku podania przez Wykonawcę czasu usunięcia awarii równego 0 godzin lub dłuższego niż 24 godziny Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp jako ofertę, której treść nie odpowiada treści SWZ.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów.
5. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
6. Jeżeli̇ termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
7. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 6, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej̇ oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Maksymalny czas usunięcia awarii urządzeń i oprogramowania powyżej 18% dzierżawionych urządzeń
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają
wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale 16 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych należycie wykonuje, co najmniej dwa odrębne zamówienia (usługi/umowy), dotyczące dzierżawy urządzeń drukujących (wielofunkcyjnych) wraz z systemem zarządzająco-monitorującym realizację wydruku podążającego w tym każda w ramach jednego kontraktu o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy zł brutto)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, jest zobowiązany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu.
2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik 10 do SWZ;
4) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
e) art. 109 ust. 1 pkt 8, 9, 10 ustawy Pzp,
f) art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023r. poz. 129).
Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia stanowi Załącznik 11 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, jest zobowiązany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda:
Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz usług stanowi Załącznik 8 do SWZ.
Uwaga: Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane lub są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
3. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego zamówienia zostały wykonane, a w przypadku usług, które są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
4. Okres wyrażony w latach, o którym mowa w ust. 2 liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
5. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa w ust. 2 dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
6. W przypadku, o którym mowa w ust. 5, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik 8 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający, na podstawie art. 105-106 ustawy Pzp, na potwierdzenie zgodności oferowanych do realizacji przedmiotu zamówienia urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1) zestawienie oferowanych parametrów technicznych oraz opis techniczno-funkcjonalny dla oprogramowania zarządzającego systemem druku podążającego stanowiącym Załącznik 1 do formularza ofertowego (pod kątem spełniania wymogów postawionych w Załączniku nr 1 do PPU);
2) karta katalogowa producenta potwierdzająca zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego, tj. parametrami technicznymi określonymi w Załączniku nr 1 do PPU, a które to zostały przedstawione przez Wykonawcę wraz z ofertą w Załączniku 1 do formularza ofertowego dla dzierżawionych urządzeń;
3) certyfikat Energy Star lub inne świadectwo potwierdzające, że przeszły one równoważne testy efektywności energetycznej i należy to potwierdzić stosownym świadectwem;
4) deklaracja zgodności CE lub certyfikat równoważny;
5) dokument potwierdzający posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością, wystawiony przez uprawniony podmiot, który powinien jednoznacznie wskazywać Wykonawcę. W przypadku powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom, złożone dokumenty muszą jednoznacznie potwierdzać, że podmiot bezpośrednio realizujący przedmiot zamówienia posiada wdrożony system zarządzania jakością.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) zestawienie oferowanych parametrów technicznych oraz opis techniczno-funkcjonalny dla oprogramowania zarządzającego systemem druku podążającego stanowiącym Załącznik 1 do formularza ofertowego (pod kątem spełniania wymogów postawionych w Załączniku nr 1 do PPU);
2) karta katalogowa producenta potwierdzająca zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego, tj. parametrami technicznymi określonymi w Załączniku nr 1 do PPU, a które to zostały przedstawione przez Wykonawcę wraz z ofertą w Załączniku 1 do formularza ofertowego dla dzierżawionych urządzeń;
3) certyfikat Energy Star lub inne świadectwo potwierdzające, że przeszły one równoważne testy efektywności energetycznej i należy to potwierdzić stosownym świadectwem;
4) deklaracja zgodności CE lub certyfikat równoważny;
5) dokument potwierdzający posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością, wystawiony przez uprawniony podmiot, który powinien jednoznacznie wskazywać Wykonawcę. W przypadku powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom, złożone dokumenty muszą jednoznacznie potwierdzać, że podmiot bezpośrednio realizujący przedmiot zamówienia posiada wdrożony system zarządzania jakością.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
2. Zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2080 z póżn. zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Izby Administracji Skarbowej w Opolu:
nr 20 1010 1401 0013 3913 9120 0000 z dopiskiem: „Wadium – Dzierżawa
urządzeń i systemu do obsługi ZPO. Znak sprawy: 1601-ILZ.260.5.2023”
4. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę Wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - „Wadium – Dzierżawa
urządzeń i systemu do obsługi ZPO. Znak sprawy: 1601-ILZ.260.5.2023”.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy,
zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik 7 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z
postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy opisane zostały w § 14 Załącznika 11 do SWZ - PPU.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-20 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-20 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-18


Ogłoszenie pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sprzet%3A-dzierzawa-urzadzen-drukujacych-%28wielofunkcyjnych%29-do-obslugi-zpo-oprogramowania-zarzadzajacego-systemem-druku-podazajacego-oraz-kompleksowy-serwis-oferowanych-zasobow-dla-potrzeb-cm-w-nysie%2C-opole,89469,ogloszenie.html

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6c74faea-b80b-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść ofert i ogłoszeń, nie jest stroną i nie pośredniczy w transakcjach prowadzonych za pośrednictwem Giełdy.

źródło ogłoszenia: Urząd Zamówień Publicznych

Ogłoszenia w dziale "Zamówienia publiczne" są subiektywnym wyborem redakcji Signs.pl, dokonywanym na podstawie analizy publikacji UZP. Wybieramy ogłoszenia, o których sądzimy, że mogą być dla naszych użytkowników interesujące. Nie możemy jednak gwarantować, że nie pominęliśmy czegoś istotnego. Całościowy przegląd ogłoszeń o zamówieniach, wraz z oryginałami ogłoszeń, informacjami o wynikach przetargów oraz bogatą bazą wiedzy znaleźć można w serwisie UZP: uzp.gov.pl. Signs.pl nie odpowiada za ewentualne błędy w zamieszczanych na naszych stronach kopiach ogłoszeń.

REKLAMA:
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764