logo
KLUB SIGNS.PL
Polska reklama i poligrafiaKLUB SIGNS.PL
brak ikonki

jacek_999 - informacje

brak ikonki

  • Jest z nami od dnia 28.01.2006
  • Ostatnia wizyta: 3.05.2022
  • Konto jacek_999 nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Informacje o użytkowniku:
Imię i nazwisko lub pełna nazwa: Jacek Świetlicki
Firma: Stratus
e-mail:* USUN_TO_jacek@swietlicki.co
Lokalizacja: Kielce

Profil zawodowy:

Ten użytkownik zadeklarował, że w naszym serwisie występuje w roli:
  • Wykonawcy (zawodowo zajmuje się projektowaniem lub wykonawstwem reklamy)
  • Jest z nami od dnia 28.01.2006
  • Ostatnia wizyta: 3.05.2022
  • Konto jacek_999 nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Skontaktuj się z użytkownikiem jacek_999:
Wyślij wiadomość prywatną
Podsumowanie aktywności użytkownika:
wiadomości na forum:
9 (9 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy:
0 (0 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy PR:
0 (0 pkt.)
publikacje wyróżnione jako wybór redakcji:
0 (0 pkt.)
komentarze (do tekstów, ankiet, galerii, linków):
0 (0 pkt.)
prace dostarczone do banku zdjęć:
0 (0 pkt.)
prace dostarczone do galerii:
0 (0 pkt.)
linki zgłoszone do katalogu www:
0 (0 pkt.)
staż w serwisie:
5939 dni (198 pkt.)
interwencje administratora na forum:
nie odnotowano
interwencje administratora na giełdzie:
nie odnotowano
    
SUMA PUNKTÓW: 207
Rating aktywności użytkownika na podstawie uzyskanych punktów:
+ + +
Ostatnie wiadomości na Forum:

w takich sztanctyglach nie ma ustawiania kąta docinania podkleja się noże wykrojnika (od spodu) albo specjalną metalową taśmą albo po prostu choćby taśmą malarską, można też podłożyć papier pod wykrojnik po całości działa też naklejenie taśmy na płytę ale to zależy od tego co sztancujemy

05.11.2021 | autor: jacek_999 | DTP, poligrafia

Uściślijmy jedną rzecz - pytanie jak ciąć plexi lub coś innego cienkiego blacha, pcv, dibond, cienka sklejka itp, itd. ciąć na wylot a nie frezować bryły. Od lat posiadam frezarkę i przede wszystkim tnę. Jedyna rozsądna metoda na cięcie i posiadanie nie postrzępionych kształtów to klejenie. Wspomiałem o wodzie bo widziałem plexę 20 mm po takim cięciu - krawędź bajka - lustro. Frez nigdy nie da takiej krawędzi - trzeba polerować, laser poprzypala i nie będzie trzymał prostopoadłości, ale zostawmy to bo jak wspomniałem temat to rzeka. Kolega pytał...

04.03.2008 | autor: jacek_999 | Cięcie, grawerowanie, piaskowanie, CNC

Można i laserem a ostatnio super trendy to woda, ta to dopiero daje efekty i tnie i 20 mm i więcej bez przypalania, czy deformacji krawędzi. Ale jak się juz ma muzeum to przyklejać, przyklejać, przyklejać. Inaczej się nie da. Przy dużych detalach w zupełności wystarczy. A małe rzeczy to i tak odlecą (wtedy to niestety tylko laser) tylko co z PCV, dibondem czy aluminium - temat rzeka

03.03.2008 | autor: jacek_999 | Cięcie, grawerowanie, piaskowanie, CNC

Mamy doświadczenia w tego typu wzornikach zapraszam na priv stratus@kielce.home.pl

10.01.2008 | autor: jacek_999 | Poradnik zakupowy

jeśli to aluminium to tylko proszkowo, szkoda czasu na oklejanie czy malowanie, aluminium trzymają sie tylko lakiery poliamidowe lub samochodowe na odpowiednich podkładach pracochłonności i koszty malowania natryskiem czy oklejania folią są nieporównywalne z ceną i efektem uzyskanym malowaniem proszkowym, którego koszt np w naszej okolicy to ok. 25,00 netto za m2

13.12.2007 | autor: jacek_999 | Szyldy, tablice

jest taka hurtownia kakado.pl lub jakoś podobnie. tam mają takie rzeczy

22.11.2007 | autor: jacek_999 | Poradnik zakupowy

Miałem kiedyś również taką propozycję, ręcznie odpada, nie mówiąc już o kasie jaką za to proponowano. Jaśli kasa będzie odpowiednia, to proponuję laminator, druk na rolę i naklejanie laminatorem jedyne rozsądne wyjście.

31.01.2007 | autor: jacek_999 | Druk wielkoformatowy

Sprawdź kakado.com.pl

28.02.2006 | autor: jacek_999 | Poradnik zakupowy

Z doświadczenia (niestety) na ścianach nasłonecznionych (południe i zachód) podklejenie folią a następnie silikon neutralny niestety nie zdają egzaminu. Folia od temperatury się marszczy i całość dość szybko wygląda jak wspomniane plamy z kleju. We wnętrzach i nienasłonecznionych ścianach jest ok. W innym przypadku najlepiej pomalować plexi farbą jak kolor styrodur, ale farbą sitodrukową najlepiej jeszcze z jakimś dodatkiem dla agresywnego połączenia się z plexi i wtedy silikon, koniecznie neutralny. Wiem, że znajomi stosują również jakiś rodzaj kleju...

28.02.2006 | autor: jacek_999 | Problemy techniczne
Ostatnie ogłoszenia na Giełdzie:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764