logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

3M: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 398

W dniach 23-24 października br. w hotelu Focus Premium w Warszawie odbędzie się szósta edycja warsztatów : "Flekso jakie jest każdy widzi... Zrównoważony rozwój. Drukować czy produkować? – oto jest pytanie" organizowanych wspólnie przez 3M, Sun Chemical i Wolff-Poligrafia wraz z firmami partnerskimi. Z roku na rok cieszą się one niesłabnącą popularnością wśród osób związanych z rynkiem druku fleksograficznego, przede wszystkim od strony praktycznej. Stąd zaangażowanie w to wydarzenie także Sun Chemical – jednego z wiodących producentów farb, lakierów, powłok i innych materiałów do drukowania opakowań w tej technice. W ramach wsparcia merytorycznego w panelu technologów, stanowiącym część programu wydarzenia, ze strony polskiego oddziału Sun Chemical wezmą udział Andrzej Gorczyński i Robert Jałbrzykowski. Jak zapowiadają organizatorzy, spotkanie będzie w dużej mierze poświęcone aktualnym wyzwaniom technologicznym i technicznym, jakie stoją przed współczesną produkcją fleksograficzną, przede wszystkim w kontekście rosnącego znaczenia aspektów ekologicznych.

14.10.2024 | Świat poligrafii | przeczytano: 34 razy
Anna Kiedrzynek w zespole podcastowym TOK FM

Anna Kiedrzynek dołączyła do zespołu podcastowego Radia TOK FM. Będzie tworzyć podcastowe cykle dokumentalne i reporterskie.

08.09.2024 | Świat mediów | przeczytano: 322 razy
Znamy Jury konkursu Złote Spinacze 2024

Przewodniczącą Jury 22. edycji Złotych Spinaczy została Anna Cywińska, Dyrektor Działu Korporacyjnego i Komunikacji, Grupa spółek Danone w Polsce oraz Prezes Fundacji Nutricia. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Magdalena Brzezińska (Grupa Żywiec), Agnieszka Kępińska-Sadowska (Haleon), Marta Pokutycka-Mądrala (Nationale-Nederlanden), Anna Wiśniewska (Skanska), Marcin Kasprzak (ERBUD GROUP), Kamil Kozłowski (dfusion communication), Mariusz Wawer (3M) oraz Jan Zając (Sotrender).

22.08.2024 | Konkursy | przeczytano: 1100 razy
Awanse i nowa osoba w dziale kreacji VML

Joanna Paździórko awansowała na stanowisko Creative Director w dziale kreacji agencji VML. Ponadto na stanowisko Creative Lead awansowali: Kamila Klasa, Jarosław Michalski, Miłosz Zdunek, Paweł Tomas i Grzegorz Karwowski. Do agencji dołączył także Adam Głowacki jako Creative Lead. 

31.07.2024 | Personalia | przeczytano: 507 razy
Pokaz dronów z okazji Amazon Prime Day

Amazon.pl zorganizował w Warszawie spektakularny pokaz dronów z okazji zbliżającego się Amazon Prime Day - jednego z największych festiwali okazji Amazon.pl dla klientów Prime, który odbędzie się już 16 i 17 lipca. To największy, i zarazem pierwszy interaktywny, pokaz dronów w Polsce. Wydarzenie odbyło się na warszawskich bulwarach w pobliżu Centrum Nauki Kopernik i nowej kładki na Wiśle, przyciągając tłumy widzów.

05.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 518 razy
Aleksandra Samociuk w dziale PR Grupy Żywiec

Aleksandra Samociuk z początkiem lipca objęła stanowisko Corporate Communication Manager w Grupie Żywiec.

04.07.2024 | Personalia | przeczytano: 641 razy
18 lat Publicon: Relacje ponad algorytmy

Publicon 18 lat temu obsłużył swojego pierwszego klienta. Od tego momentu firma na stałe wpisała się w grono największych niezależnych agencji PR w Polsce, obsługując już blisko 200 marek. Oprócz świętowania jubileuszu, Publicon przedstawił także nowe pozycjonowanie. Claim – „Human Touch”, podkreśla, jak istotny w czasach AI jest ludzki wymiar współpracy z Klientem.

04.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 390 razy
30 finalistów Sony Future Filmmaker Awards

Organizacja Creo ogłosiła listę finalistów konkursu Sony Future Filmmaker Awards 2024. Znalazło się na niej 30 filmowców, którzy zgłosili swoje prace w sześciu kategoriach. Zostaną oni zaproszeni do wytwórni Sony Pictures Studios w Los Angeles, gdzie wezmą udział w warsztatach poświęconych kulisom branży filmowej. Kulminacyjnym punktem programu będzie ceremonia wręczenia nagród 30 maja 2024 r. Wtedy ogłoszone zostaną nazwiska zwycięzców w sześciu kategoriach, których wyłonią specjaliści z branży.

01.05.2024 | Konkursy | przeczytano: 949 razy
Firmowa flota samochodowa jako dynamiczny nośnik reklamy

Współczesny rynek reklamowy wymaga od firm nie tylko kreatywności, ale również elastyczności i innowacyjności w docieraniu do potencjalnych klientów. Jednym z coraz bardziej popularnych rozwiązań w tej dziedzinie jest wykorzystanie firmowej floty samochodowej jako ruchomych nośników reklamowych. Pojazdy służące niegdyś głównie celom transportowym, obecnie przekształcają się w efektowne narzędzia marketingowe, które przyciągają uwagę na ulicach miast i na trasach międzymiastowych. Obok zmiany koloru, ochrony czy przyciemniania szyb – realizacje grafik flotowych stanowią spory udział w rynku Car Wrap. Coraz więcej firm wraca do tych aplikacji lub wznosi je na najwyższy poziom kreując wyjątkowy filar biznesu w agencji reklamowej.

21.03.2024 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 1687 razy
Historia car wrappingu wg Antalis

Większość profesjonalistów z branży i entuzjastów motoryzacji myśli, że car wrapping (czyli oklejanie samochodów) jest zjawiskiem stosunkowo współczesnym. Nic bardziej mylnego! Historia car wrappingu zaczyna się bowiem znacznie wcześniej…

19.03.2024 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 1225 razy
1 2 3
Strona 1/40 (artykułów: 398)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764