logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Checkpoint Systems: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Spora zmiana w Mcdonald's - pierwszy kraj z opakowaniami wielokrotnego użytku

Checkpoint Systems ogłosił współpracę z McDonald’s France nad zastosowaniem technologii RFID w nowych opakowaniach wielokrotnego użytku, które będą używane przez tę największą na świecie sieć restauracji typu fast-food.

07.07.2023 | przeczytano: 549 razy
Phygital czyli czołowy trend handlu A.D. 2023?

Phygital, a więc łączenie dwóch „handlowych światów” - wirtualnego i rzeczywistego – będzie jednym z najważniejszych trendów definiujących oblicze branży retail w najbliższej przyszłości. A to m.in. dlatego, że tradycyjna sprzedaż w fizycznych placówkach handlowych nadal ma się świetnie – według analizy Worldwide Ecommerce Forecast Update 2022 do 2026r e-sklepy będą odpowiadały za jedną czwartą ogółu sprzedaży detalicznej, zaś pozostała, trzykrotnie większa część transakcji będzie realizowana właśnie w klasycznych sklepach[1].

28.11.2022 | przeczytano: 564 razy
Jak Cię widzą... Jak ekspozycja i styl sklepu napędzają sprzedaż

Doświadczenia klienta i jakość tzw. ścieżek zakupowych mają ogromne znaczenie nie tylko w przypadku handlu online. Jego tradycyjne oblicze absolutnie nie jest tutaj wyjątkiem. Zwłaszcza w kontekście właściwej ekspozycji dóbr i produktów i dbałości o styl i kompozycję całej przestrzeni sklepowej. Jak informuje analiza firmy 4imprint, jedynie 1/3 zakupów w fizycznych punktach handlowych jest uprzednio zaplanowanych[1] – reszty konsumenci dokonują „ad hoc”.

18.07.2022 | przeczytano: 890 razy
Sklepy przyszłości pojawią się szybciej, niż się nam wydaje

Sprzedawcy detaliczni od dawna wiedzieli, że na rynku szykują się zmiany. Konsumenci coraz chętniej przenoszą swoje zwyczaje zakupowe do internetu i to tam uczą się pewnych wzorców – przede wszystkim szybkości zakupów, wygody, ogromnej dostępności asortymentu czy choćby elastyczności związanej z dostawą, zwrotami i płatnościami.  Na tym tle tradycyjne sklepy stacjonarne mają sporo do nadrobienia i raczej prędzej niż później dojdziemy do momentu, w którym oba kanały sprzedaży mocno się przenikną wychodząc tym samym naprzeciw oczekiwaniom konsumentów.

03.04.2020 | przeczytano: 890 razy
Sklep przyszłości czyli jaki?

Tradycyjny handel stoi w obliczu zmian, które mają pomóc mu zatrzymać klientów. W innym przypadku stacjonarne placówki handlowe staną się głównie showroomami, w których klienci obejrzą towary, ale kupią je w sieci i to niekoniecznie w internetowej wersji odwiedzonej placówki. Zmiany zachodzą nieustannie. Dyskonty, niegdyś wypełnione paletami, zamieniły się w wygodne sklepy, z duża ofertą różnorodnych towarów, często także tych luksusowych. To jednak niebawem będzie za mało, aby zatrzymać coraz bardziej wymagających klientów, którzy nie mają ochoty stać w kolejkach.

25.11.2019 | przeczytano: 576 razy

ITBC Communication przedłużyła umowę i rozszerzyła zakres współpracy z firmą Plantronics (będącą w trakcie zmiany nazwy na Poly i stanowiącą połączenie firm Plantronics i Polycom), zajmującą się produkcją i sprzedażą rozwiązań komunikacyjnych audio i wideo.

03.06.2019 | przeczytano: 308 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764