logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

dmexco: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 2

Kierunkiem rozwoju reklamy on-line, szczególnie rozwiązań dla dużych wydawców internetowych, coraz wyraźniej staje się kooperacja dwóch, na pozór nieco odmiennych światów. Chodzi o sprzedaż bezpośrednią oraz programmatic – połączenie tych obszarów występuje obecnie pod szyldem holistic yield management. Na czym polega ten trend i jakie korzyści wynikają z jego wykorzystania?

11.10.2016 | przeczytano: 529 razy

Agencja QUISMA (partner GroupM w Polsce) specjalizująca się w działaniach z zakresu performance marketingu, z okazji swojej 10 rocznicy wprowadziła zaawansowaną platformę. Platforma QUISMA została zaprezentowana publiczności na dmexco – wiodących europejskich targach dotyczących digital marketingu, które odbyły się w dniach 21-22 września 2011.

02.02.2012 | przeczytano: 2826 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 2)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764