logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiana struktury i awanse w IT Netsprinta

  PR 08.01.2015, przeczytano 1712 razy

Netsprint zmienił strukturę organizacji działów odpowiedzialnych za tworzenie oprogramowania. Działy odpowiadające za rozwój poszczególnych rozwiązań firmy zostały zintegrowane w ramach Pionu Produkcji, którego szefem został Marcin Górski. Z kolei szefem Działu Projektów, odpowiedzialnego za współpracę między IT a strukturami biznesowymi, została Iwona Kaźmierczak


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiana-struktury-i-awanse-w-it-netsprinta,23615,artykul.html

Zmiany wynikają ze strategii Netsprint, zgodnie z którą firma wyznacza trendy na rynku rozwiązań z obszaru digital marketingu i oferuje produkty najwyższej jakości dla wiodących polskich i zagranicznych firm. Połączenie działów IT ma na celu ujednolicenie procesów, lepszy przepływ wiedzy oraz pogłębienie wiedzy. Z kolei wyodrębniony Dział Projektów odpowiada za realizację projektów tworzonych na zlecenie klientów i partnerów oraz koordynuje budowanie innowacyjnych produktów wewnątrz firmy. 

Marcin Górski, nowy Chief Technology Officer, jest związany z Netsprint od 2004 roku. Na nowym stanowisku odpowiada całościowo za powstające w firmie  platformy IT oraz za proces ich wdrażania i wykorzystywania. Tworzy również strategię rozwoju Pionu Produkcji, zarówno od strony kosztów, HR, jak i planu dalszego rozwoju oprogramowania, aplikacji i platform dostarczanych przez Netsprinta. Na stanowisku CTO jego celem jest wypracowanie wspólnie z pionami biznesowymi i dostarczenie rozwiązań jak najlepiej odpowiadających aktualnemu zapotrzebowaniu rynku, przy jednoczesnym utrzymaniu optymalnych kosztów, jakości oraz bezpieczeństwa wytwarzanych systemów. Wcześniej funkcję CTO Netsprinta pełnił Piotr Kozłowski.  

Marcin Górski jest twórcą algorytmów emisyjnych sieci reklamowej Adkontekst, obecnie pracuje z zespołem nad ich optymalizacją i rozwojem. Jest także inicjatorem i współtwórcą najnowszych projektów Netsprinta - m.in. retargetingu spersonalizowanego, integracji z SSP oraz integracji w systemie RTB. Karierę w Netsprint rozpoczął  jako administrator IT, następnie objął stanowisko programisty i  współtworzył systemy reklamowe. Stopniowo jako team leader i kierownik przejmował kolejne obowiązki związane z rozwojem oprogramowania produktów firmy w obszarach reklamy kontekstowej i behawioralnej oraz budował dedykowany zespół programistów. W 2010 roku awansował na stanowisko Dyrektora IT działu rozwiązań reklamowych. Jest absolwentem kierunku “Inżynieria komputerowa” na Wydziale Elektrycznym Politechniki Warszawskiej. Interesuje się wspinaczką skałkową i żeglarstwem, jest zapalonym rowerzystą i podróżnikiem. 

Iwona Kaźmierczak, związana z Netsprint od 2008 roku objęła stanowisko Dyrektora Działu Projektów i Utrzymania. Do jej zadań w tym obszarze należy ujednolicenie procedur i narzędzi projektowych w obrębie firmy, a także pogłębienie wiedzy i dobrych praktyk zarządzania projektami, co w rezultacie ma doprowadzić do jeszcze sprawniejszego prowadzenia dużych i innowacyjnych projektów dla największych polskich i zagranicznych firm. Iwona Kaźmierczak posiada certyfikat PMP (Project Management Professional - jeden z ważniejszych certyfikatów z zarządzania projektami uznawanych na całym świecie) i jest członkiem PMI (Project Management Institute). Prowadzi także szkolenia wewnętrzne z zakresu zarządzania projektami.

Iwona Kaźmierczak jest jednocześnie dyrektorem rozwoju biznesu i zarządza czterema produktami firmy: Netsprint Search, Netsprint Audience, Adkontekst Audience Report i Spółdzielnia Danych. Do jej obowiązków należy nadzór i koordynacja prac na etapie tworzenia oraz kompleksowe wprowadzenie na rynek usług związanych z analizą danych behawioralnych, planowanie kierunków rozwoju oprogramowania, opracowywanie strategii sprzedażowej oraz marketingowej, odpowiedzialność za budżet produktów oraz aktywne pozyskiwanie klientów i partnerów. 

Pracę w Netsprint rozpoczęła w 2008 roku na stanowisku młodszego kierownika projektów, stopniowo awansując na wyższe pozycje. Po niecałych 4 latach pracy objęła stanowisko dyrektora Działu Projektów i Utrzymania. Rok później przejęła także rolę dyrektora rozwoju biznesu. Jest absolwentką dwóch kierunków studiów dziennych na Politechnice Białostockiej: Informatyki oraz Zarządzania i Marketingu. Pasjonują ją podróże i fotografia, którym poświęca cały wolny czas.

Źródło: Netsprint

www.netsprint.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dodatkowe kanały Eurosportu w Play na czas igrzysk w Paryżu
Warner Bros. Discovery w Polsce i Play ogłaszają współpracę, dzięki której abonenci platformy telewizyjnej Play zyskują dostęp do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na ośmiu kanałach okazjonalnych Eurosportu. 
Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764