logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Zostańwdomu z Play – rozwiązania na cele edukacyjne

  PR 07.04.2020, przeczytano 823 razy

Play troszczy się o potrzeby swoich klientów w tym wyjątkowym czasie. W ramach akcji #ZostańWDomu operator przygotował wiele konkretnych rozwiązań, a teraz także wspiera nauczycieli oraz uczniów. Dzięki działaniom operatora otrzymują oni równe szanse w korzystaniu z dostępnych narzędzi do zdalnej nauki oraz mają zapewniony nieprzerwany dostęp do edukacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zostanwdomu-z-play-%E2%80%93-rozwiazania-na-cele-edukacyjne,386486,artykul.html

W trosce o uczniów oraz nauczycieli Play uruchomił procedury zero-rating dla platform edukacyjnych, dzięki którym prowadzone jest zdalne nauczanie. W efekcie, korzystanie z nich przez klientów Play nie będzie pomniejszało pakietu danych. Takie rozwiązanie nie wymaga dodatkowej aktywacji po stronie użytkownika czy weryfikacji specjalnych uprawnień i będzie działać automatycznie we wszystkich ofertach sieci Play. Szczegółowa lista platform została przygotowana na bazie rekomendacji Ministerstwa Edukacji Narodowej.

Dzięki temu działaniu operator zmniejsza bariery edukacyjne, wyrównuje szanse wszystkich uczniów oraz przyczynia się do ułatwienia zdalnej nauki.

- Rozumiemy odpowiedzialność, która spoczywa na nas, jako na dostawcy usług telekomunikacyjnych i dlatego zdecydowaliśmy się wdrożyć bezpłatny dostęp do kluczowych platform edukacyjnych. Wyrażamy nadzieję, że niniejsze szczególne działanie wesprze środowisko oświatowe oraz uczniów w skuteczny sposób i przyczyni się do realizacji programów edukacyjnych w nowym modelu nauczania, który stał się naszą rzeczywistością – powiedział Jean Marc Harion, Prezes Play.  

Inicjatywa wspierająca obszar edukacji jest kolejnym działaniem Play w ramach wsparcia walki ze skutkami epidemii. W ostatnich dniach operator przeznaczył milion złotych na Fundusz Interwencyjny Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i od samego początku jest zaangażowany w akcję #ZostańWDomu. Jego klienci mogą korzystać z szeregu usprawnień i dodatkowych przywilejów takich, jak 6 miesięcy dostępu do Amazon Prime Video, możliwości oglądania materiałów z pakietów Extra oraz Kids bez dodatkowych opłat w ramach PLAY NOW, czy darmowych pakietów transmisji danych. Operator zaadresował też potrzeby seniorów po 65 roku życia, którym zaproponował odroczony termin zapłaty za faktury (w przypadku osób korzystających z abonamentu) oraz przedłużoną do końca czerwca ważność konta (dla posiadaczy ofert „na kartę”).

Źródło: PLAY

www.play.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dodatkowe kanały Eurosportu w Play na czas igrzysk w Paryżu
Warner Bros. Discovery w Polsce i Play ogłaszają współpracę, dzięki której abonenci platformy telewizyjnej Play zyskują dostęp do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na ośmiu kanałach okazjonalnych Eurosportu. 
Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764