logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

4F zaprasza do grywalizacji

  PR 22.04.2015, przeczytano 1931 razy
ilustracjastrzałka

Marka 4F stawia nowe wyzwania i namawia do zabawy sportem. W tym celu powstała gra internetowa Challenge yourself. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/4f-zaprasza-do-grywalizacji,24641,artykul.html

Gra „Challenge yourself” ma na celu zaangażowanie społeczności skupionej wokół marki w mediach społecznościowych oraz edukację klientów z wiedzy o asortymencie i bliższe poznanie sportowców, którzy są ambasadorami marki – mówi Patrycja Gołek, brand manager marki 4F. 

Pod względem graficznym aplikacja wykonana jest w stylu „Low poly” - jednym z trzech najbardziej popularnych trendów graficznych na rok 2015. Gra składa się z misji dedykowanych różnym aktywnościom sportowym, które uruchamiane są na bieżąco w miarę pokonywania kolejnych zadań. Jeden z punktów na mapie poświęcony będzie, m.in. Europejskim Igrzyskom Olimpijskim 2015 w Baku, którego odsłona nastąpi w połowie maja br. Aplikacja grywalizacjyjna wystartowała 20 kwietnia i dostępna będzie przez kolejne 3 miesiące do 20 lipca 2015. W trakcie jej trwania użytkownicy będą brać udział w quizach, aukcjach i zadaniach, a za zdobyte punkty będą przyznawane nagrody, charakterystyczne dla poszczególnych etapów grywalizacji. Logowanie do gry następuje poprzez serwis Facebook, 

z którego gracz przekierowany jest na dedykowany grze landing page www.challengeyourself.pl.

Koncepcja aplikacji powstała z inicjatywy marki 4F i firmy Gamfi, która pomaga markom w angażowaniu konsumentów z wykorzystaniem grywalizacji.

Źródło: 4F

www.4f.com.p

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764