logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

7UP o smaku mojito z marketingowym wsparciem

  PR 01.09.2014, przeczytano 1319 razy
ilustracjastrzałka

6 sierpnia br. ruszyły działania marketingowe wspierające limitowaną edycję napoju 7UP o smaku Mojito. Jest to pierwsza nowość marki 7UP w Polsce i jedyny napój gazowany wśród marek premium o smaku Mojito.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/7up-o-smaku-mojito-z-marketingowym-wsparciem,22496,artykul.html

Wprowadzenie 7UP Mojito jest wspierane działaniami marketingowymi w wybranych punktach sprzedaży z wykorzystaniem materiałów POS (Point of Sale). Powstała również strona internetowa www.7upmojito.pl dedykowana 7UP Mojito, na której konsumenci mogą znaleźć informacje o produkcie oraz miejscach, gdzie można go kupić. Ponadto nowy napój będzie wspierany reklamą na kanałach VOD. Za przygotowanie materiałów POS odpowiada Pink Pepper Media, dedykowaną stronę internetową opracowała agencja Digital One, adaptację spotu reklamowego przygotowało BBDO, a wsparcie PR zapewnia Questia.

Źródło: PepsiCo

www.pepsicopoland.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764