Agencja rozpoczęła realizację projektu unijnego pt. „JBcomm – komunikacja odpowiedzialna społecznie. Wdrożenie strategii CSR drogą do rozwoju kompetencji spółki”. W jego ramach firma chce zwiększyć swoją społeczną odpowiedzialność, angażując się na rzecz pracowników, interesariuszy firmy oraz środowiska naturalnego, a także wspierać swoich klientów w podejmowaniu podobnych...
Projekt obejmuje kompleksowe wdrożenie programu CSR w JBcomm – od stworzenia strategii, po jej wprowadzenie i realizację w wielu obszarach, uwzględniając otoczenie wewnętrzne i zewnętrzne agencji. Planowane działania to m.in.: zaproponowanie nowej metodologii audytu społecznego zaangażowania biznesu, zwiększenie efektywności materiałowej świadczonych usług, wdrożenie filozofii work-life-balance, doradztwo w obszarze podejmowanych przez interesariuszy firmy inicjatyw CSR oraz podjęcie aktywności na rzecz ochrony środowiska naturalnego. Ważnym aspektem programu jest powstanie nowego kodeksu etycznego agencji.
Na realizację projektu JBcomm otrzymała od Szwajcarii w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej kwotę 98.000,00 zł netto. Pozostała część środków o łącznej wartości 76.537,00 zł pochodzi z budżetu agencji.
- Dzięki przyznanemu wsparciu możliwe jest przeprowadzenie działań, mających na celu podniesienie konkurencyjności spółki JBcomm, przez zwiększenie transparentności i efektywności świadczonych przez nas usług oraz rozwój kompetencji pracowników w zakresie tworzenia i realizowania projektów CSR – mówi Joanna Bartnik, Dyrektor Zarządzający agencji. Projekt pod nazwą „JBcomm – komunikacja odpowiedzialna społecznie. Wdrożenie strategii CSR drogą do rozwoju kompetencji spółki” ruszył 1 czerwca i potrwa do 31 grudnia 2014 r.
Źródło: JBcomm