logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Jbcomm wzmacnia kompetencje CSR

  PR 28.07.2014, przeczytano 1221 razy

Agencja rozpoczęła realizację projektu unijnego pt. „JBcomm – komunikacja odpowiedzialna społecznie. Wdrożenie strategii CSR drogą do rozwoju kompetencji spółki”. W jego ramach firma chce zwiększyć swoją społeczną odpowiedzialność, angażując się na rzecz pracowników, interesariuszy firmy oraz środowiska naturalnego, a także wspierać swoich klientów w podejmowaniu podobnych...


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-jbcomm-wzmacnia-kompetencje-csr,22271,artykul.html

Projekt obejmuje kompleksowe wdrożenie programu CSR w JBcomm – od stworzenia strategii, po jej wprowadzenie i realizację w wielu obszarach, uwzględniając otoczenie wewnętrzne i zewnętrzne agencji. Planowane działania to m.in.: zaproponowanie nowej metodologii audytu społecznego zaangażowania biznesu, zwiększenie efektywności materiałowej świadczonych usług, wdrożenie filozofii work-life-balance, doradztwo w obszarze podejmowanych przez interesariuszy firmy inicjatyw CSR oraz podjęcie aktywności na rzecz ochrony środowiska naturalnego. Ważnym aspektem programu jest powstanie nowego kodeksu etycznego agencji.

Na realizację projektu JBcomm otrzymała od Szwajcarii w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej kwotę 98.000,00 zł netto. Pozostała część środków o łącznej wartości 76.537,00 zł pochodzi z budżetu agencji.

- Dzięki przyznanemu wsparciu możliwe jest przeprowadzenie działań, mających na celu podniesienie konkurencyjności spółki JBcomm, przez zwiększenie transparentności i efektywności świadczonych przez nas usług oraz rozwój kompetencji pracowników w zakresie tworzenia i realizowania projektów CSR – mówi Joanna Bartnik, Dyrektor Zarządzający agencji. Projekt pod nazwą „JBcomm – komunikacja odpowiedzialna społecznie. Wdrożenie strategii CSR drogą do rozwoju kompetencji spółki” ruszył 1 czerwca i potrwa do 31 grudnia 2014 r.

Źródło: JBcomm

www.jbcomm.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764