logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Atom Media Interaktywne i nowy wizerunek strefy gastronomicznej Novotel

  PR 29.10.2014, przeczytano 1092 razy
ilustracjastrzałka

Agencja ATOM Media Interaktywne w ramach obsługi graficznej hoteli Novotel przygotowała identyfikację wizualną dla nowego konceptu gastronomicznego NOVO2 (NOVO Square) lounge bar. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/atom-media-interaktywne-i-nowy-wizerunek-strefy-gastronomicznej-novotel,23054,artykul.html

Agencja była odpowiedzialna przede wszystkim za opracowanie Brand Booka oraz materiałów promocyjnych dla nowej przestrzeni gastronomicznej stanowiącej miejsce relaksu oraz spotkań towarzyskich i biznesowych. Jednak, jak wspomina Tomasz Gołacki,  CEO ATOM Media Interaktywne - dzięki temu, że współpraca rozpoczęła się na etapie koncepcyjnym, mogliśmy zaangażować się również w projektowanie elementów dekoracyjnych oraz tworzenie wizualizacji odświeżonych wnętrz, co stanowiło dla nas cenne doświadczenie. 

NOVO2 lounge bar to innowacyjne połączenie restauracji oraz baru w myśl hasła „odkryj miejsce, w którym życie smakuje lepiej”. Koncepcja oparta jest na trzech kluczowych wartościach: zdrowie (Vitality), rozrywka (Connect-ainment) oraz inspiracja (Imagination). Pierwsza z nich stanowi kontynuację podejmowanych przez hotele Novotel działań prozdrowotnych oraz nastawionych na ochronę środowiska. Druga nawiązuje do nieformalnej i międzynarodowej atmosfery, natomiast trzecia uwidacznia się w nowoczesnym wystroju oraz sposobie serwowania dań.

Przy projektowaniu nowej przestrzeni zostały wzięte pod uwagę aktualne trendy w branży HoReCa. Niebanalny design zapewniają takie elementy, jak podświetlane kubiki, stołki barowe czy murale oraz naklejki na ścianach. Koncepcja zrodziła się z coraz większych wymagań stawianych przez naszych gości - mówi Joanna Świerkosz - Deputy Director of the Sales, Distribution, Marketing department for Poland and Baltic Area. Aby zachęcić ich do korzystania z usług gastronomicznych trzeba zaproponować znacznie więcej niż tylko ciekawe menu. Stąd pomysł na stworzenie lounge baru sprzyjającego wypoczynkowi oraz nawiązywaniu znajomości. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektu, który udało nam się osiągnąć, również dzięki udanej współpracy z agencją ATOM Media Interaktywne - dodaje.

Po stronie agencji  stworzono dedykowaną grupę projektową, w której skład weszli Magdalena Marszał – Account Manager oraz Adam Kołkowski – Graphic Designer.

Źródło: ATOM Media Interaktywne

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764