Agencja ATOM Media Interaktywne w ramach obsługi graficznej hoteli Novotel przygotowała identyfikację wizualną dla nowego konceptu gastronomicznego NOVO2 (NOVO Square) lounge bar.
Agencja była odpowiedzialna przede wszystkim za opracowanie Brand Booka oraz materiałów promocyjnych dla nowej przestrzeni gastronomicznej stanowiącej miejsce relaksu oraz spotkań towarzyskich i biznesowych. Jednak, jak wspomina Tomasz Gołacki, CEO ATOM Media Interaktywne - dzięki temu, że współpraca rozpoczęła się na etapie koncepcyjnym, mogliśmy zaangażować się również w projektowanie elementów dekoracyjnych oraz tworzenie wizualizacji odświeżonych wnętrz, co stanowiło dla nas cenne doświadczenie.
NOVO2 lounge bar to innowacyjne połączenie restauracji oraz baru w myśl hasła „odkryj miejsce, w którym życie smakuje lepiej”. Koncepcja oparta jest na trzech kluczowych wartościach: zdrowie (Vitality), rozrywka (Connect-ainment) oraz inspiracja (Imagination). Pierwsza z nich stanowi kontynuację podejmowanych przez hotele Novotel działań prozdrowotnych oraz nastawionych na ochronę środowiska. Druga nawiązuje do nieformalnej i międzynarodowej atmosfery, natomiast trzecia uwidacznia się w nowoczesnym wystroju oraz sposobie serwowania dań.
Przy projektowaniu nowej przestrzeni zostały wzięte pod uwagę aktualne trendy w branży HoReCa. Niebanalny design zapewniają takie elementy, jak podświetlane kubiki, stołki barowe czy murale oraz naklejki na ścianach. Koncepcja zrodziła się z coraz większych wymagań stawianych przez naszych gości - mówi Joanna Świerkosz - Deputy Director of the Sales, Distribution, Marketing department for Poland and Baltic Area. Aby zachęcić ich do korzystania z usług gastronomicznych trzeba zaproponować znacznie więcej niż tylko ciekawe menu. Stąd pomysł na stworzenie lounge baru sprzyjającego wypoczynkowi oraz nawiązywaniu znajomości. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektu, który udało nam się osiągnąć, również dzięki udanej współpracy z agencją ATOM Media Interaktywne - dodaje.
Po stronie agencji stworzono dedykowaną grupę projektową, w której skład weszli Magdalena Marszał – Account Manager oraz Adam Kołkowski – Graphic Designer.
Źródło: ATOM Media Interaktywne