logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Rosnąca popularność zakupów mobilnych

  PR 01.04.2015, przeczytano 1520 razy

Criteo (NASDAQ: CRTO), firma technologiczna zajmująca się marketingiem efektywnościowym, opublikowała raport Q1 2015 State of Mobile Commerce, z którego wynika, że ponad 1/3 globalnych zakupów online jest dokonywana za pomocą urządzeń mobilnych. Smartfony zajmują dziś miejsce tabletów i stają się najbardziej popularnymi rozwiązaniami przenośnymi. W rezultacie sukces reklamodawców zależy od możliwości zaoferowania atrakcyjnego portalu mobilnego. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rosnaca-popularnosc-zakupow-mobilnych,24407,artykul.html

“Mobile commerce przeżywa obecnie gwałtowny rozwój” – powiedział Jonathan Wolf, Dyrektor Produktu w Criteo. „W ciągu zaledwie trzech ostatnich miesięcy w Stanach Zjednoczonych odnotowaliśmy 10-procentowy wzrost liczby transakcji dokonanych za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Większość tych transakcji jest przeprowadzana przy użyciu smartfonów, a coraz większe rozmiary ekranów i przyjazne strony reklamodawców dla urządzeń mobilnych będą tylko umacniać ten trend”

Informacje zawarte w raporcie oparte są na przeprowadzonej przez Criteo analizie danych indywidualnych transakcji na całym świecie, na łączną kwotę  160 miliardów USD . Kluczowe wnioski: 

  • W ciągu trzech ostatnich miesięcy udział transakcji mobilnych w globalnym handlu eCommerce wyniósł 34 procent: tendencja wzrostowa utrzymuje się we wszystkich kategoriach sprzedaży detalicznej, a pierwsze 25% sprzedawców generuje lepsze wyniki od reszty sklepów.
  • Smartfony na topie. Większość transakcji mobilnych w USA i innych głównych rynkach jest dokonywana za pomocą smartfonów. Wyjątkiem są Niemcy i Wielka Brytania. Wzrastający komfort transakcji oraz coraz większe ekrany przyczyniają się do wzrostu popularności zakupów przy użyciu smartfonów. 
  • Bez ograniczeń. W Japonii i Korei Południowej większość wszystkich transakcji eCommerce jest dokonywana przy użyciu urządzeń mobilnych. W Polsce udział transakcji mobilnych w handlu eCommerce w Q1 2015 wzrósł o ponad 70% w stosunku do poprzedniego kwartału. Do końca 2015 roku 40 procent globalnych zakupów online będzie dokonywana za pośrednictwem urządzeń mobilnych. 
  • Ścieżka konwersji nie może się obyć bez rozwiązań mobilnych. Użytkownicy oglądają już taką samą liczbę produktów na komputerach i smartfonach z niższym współczynnikiem dodania do koszyka i zakupu dla smartfonów. 

“Ogromny wzrost liczby transakcji mobilnych w ciągu ostatniego kwartału pokazuje, że konsumenci polubili wygodne zakupy przy użyciu smartfonów” – mówi Wolf. "Ten wzrost nie ma ograniczeń. Na wysoko rozwiniętych rynkach, jak Japonia czy Korea Południowa, ponad połowa wszystkich transakcji eCommerce jest dokonywana przy użyciu urządzeń mobilnych”. 

Pełen raport Q1 2015 State Of Mobile Commerce można znaleźć pod adresem: http://www.criteo.com/resources/mobile-commerce-q1-2015/

Źródło: Criteo

www.criteo.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764