logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dfusion communication od 1 lipca obsługuje Microsoft

  PR 01.07.2015, przeczytano 1645 razy

Polski oddział Microsoft wyłonił w drodze przetargu nową agencję Public Relations. Od 1 lipca 2015 roku za komunikację spółki odpowiada firma d*fusion communication.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dfusion-communication-od-1-lipca-obsluguje-microsoft,25317,artykul.html

Zakres współpracy obejmuje realizację strategii komunikacji zarówno dla poszczególnych produktów, jak i działania media relations dla całej firmy. Do zadań agencji będzie należało również prowadzenie biura prasowego oraz wspieranie obecnych i inicjowanie nowych projektów komunikacyjnych w obszarach konsumenckim i biznesowym. 

- Wierzę, że nasze doświadczenie w obsłudze spółek z sektora nowych technologii i innowacyjne spojrzenie na komunikację przyczyni się do realizacji strategicznych celów Microsoftu w wymiarze wizerunkowym i biznesowym. Cieszy nas fakt, że budżety dużych korporacji coraz częściej trafiają do mniejszych, niesieciowych agencji. To pozytywny trend. – mówi Łukasz Malczewski, managing director w d*fusion communication.

Z ramienia d*fusion communication za obsługę będzie odpowiadał zespół w składzie: Łukasz Malczewski, Kamil Kozłowski, Tomasz Lachowski oraz Piotr Jamrogiewicz.

Źródło: d*fusion communication

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764