logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas Worldwide Warsaw z nowym projektem w obszarze digital dla nc+

  PR 24.10.2014, przeczytano 458 razy

Agencja Havas Worldwide Warsaw jest autorem aktywności w obszarze digital komunikujących najbliższy pojedynek piłkarski pomiędzy Realem Madryt a FC Barceloną – El Clasico. Kampania pod hasłem „El Clasico - Stań do Walki!” zakłada zaangażowanie kibiców do  rywalizacji ze znajomymi i typowania przebiegu meczu wraz z  jego bieżącą weryfikacją w trakcie samego spotkania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-worldwide-warsaw-z-nowym-projektem-w-obszarze-digital-dla-nc%2B,23015,artykul.html

W ramach promocji tegorocznego piłkarskiego wydarzenia Agencja przygotowała dedykowany serwis, który umożliwia typowanie własnego przebiegu meczu i konfrontację przewidywanych wyników.

Na stronie elclasico.canalplus.pl każdy ma możliwość zweryfikowania swoich typów, jak również zaproszenia do „rywalizacji” swoich znajomych. Dodatkową atrakcją jest także możliwość konfrontacji własnych typów z przewidywaniami dziennikarzy nc+.

W trakcie samego meczu dedykowana strona  pozwoli na uzyskanie dostępu do systemu statystyk, a po jego zakończeniu umożliwi analizę indywidualnych typów kibiców oraz całościowe graficzne podsumowanie meczu El Clasico.

El Clasico odbędzie się w najbliższą sobotę  25 października. Transmisję sportowego hitu jesieni na wyłączność przeprowadzi CANAL+ Sport HD.

Źródło: Havas Worldwide Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764