logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ikonos prezentuje nowe materiały we Frankfurcie

  PR 25.11.2014, przeczytano 848 razy
ilustracjastrzałka

Podczas niemieckiej edycji listopadowych targów Viscom 2014, rodzime materiały do druku wielkoformatowego z zaprezentowała firma Ikonos z Opola.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikonos-prezentuje-nowe-materialy-we-frankfurcie,23332,artykul.html

Większość klientów odwiedzających nasze stoisko pochodziła z Niemiec. Nie mniej jednak, przez 3 dni targów rozmawialiśmy z kilkuset klientami z kilkunastu krajów! - mówi Paweł Stania z działu marketingu.

Zaprezentowaliśmy kilkadziesiąt materiałów produkowanych w naszej fabryce w tym kilka nowości, które jak się spodziewaliśmy cieszyły się największym zainteresowaniem. Były to: dwuwarstwowy blockout Ikonos BLM 600, gruby blockout Ikonos BLM 630 oraz całą serię materiałów Fast&Easy z klejem strukturalnym ułatwiającym aplikację.- podsumowuje Paweł Stania

Rodzina blockoutów

W bieżącym roku rodzinę naszych blockoutów, dodam cenionych w całej Europie, uzupełniły dwa produkty: dedykowany do rollupów BLM 600 i do zastosowań wystawienniczych BLM 630. Możemy powiedzieć że mamy już kompletną gamę materiałów powlekanych do zastosowań wewnętrznych, których zadaniem jest blokowanie światła. - kontynuuje Stania.

Ikonos Proficoat BLM 600 SM to ekonomiczny wariant blockoutu polipropylenowego. Jego grubość całkowita to 195 mikronów na którą składają się dwie, 80-mikronowe warstwy PP rozdzielone czarnym klejem mającym za zadanie blokowania światła padającego z obu stron. Przeznaczony do roll-up'ów BLM 600 SM to materiał o powłoce półmatowej nadającej się do jednostronnego zadruku eko, mild i twardo-solwentowego. 

Ikonos Proficoat BLM 630 SM to bardzo gruby wariant klasycznego blockoutu 3- warstwowego (PP-PET-PP). Jest to niezwykle sztywna i stabilna wymiarowo materiał, przeznaczony pop-upów, standów, systemów wystawienniczych, grafiki POS, ścianek. Posiada znakomite właściwości blokowania światła, wysoką zdolność wchłaniania atramentu, szeroki gamut kolorystyczny oraz posiada bardzo dobrą odporność mechaniczną. Jego grubość wynosi 435 mikronów, gdzie sama wewnętrzna warstwa ma aż 250 mikronów.

Rodzina Fast&Easy

Fast&Easy to najnowsza gama produktów opracowanych i produkowanych na naszej linii produkcyjnej. Ideą przyświecającą powstanie tych produktów była łatwa aplikacja bez pęcherzyków powietrza. Udało się to osiągnąć dzięki niepełnej strukturze kleju, która umożliwia wyprowadzenie powietrza i wody. Portfolio tych materiałów obejmuje zarówno folie dekoracyjne jak folię z efektem szkła mrożonego jaki i folie białe do zadruku wielkoformatowego. - wylicza Paweł Stania.

Ikonos Profiflex Pro AIR+ Fasy&Easy to nowa rodzina folii samoprzylepnych z klejem o specjalnej (tzw. kanalikowym) strukturze ułatwiającej wyklejanie. Podkład, który tworzy specjalną strukturę kleju, umożliwia szybszą i łatwiejszą aplikację na wybraną powierzchnię. Do produkcji  został użyty najwyższej jakości strukturalny papier podkładowy typu PCK (obustronnie zabezpieczony PE). Rodzina folii Fast & Easy obejmuje aktualnie folie monomerowe błyszczące i matowe, folie polimerowe oraz folię dekoracyjną na szyby o powierzchni imitującej mrożone szkło.

Polskim dystrybutorem materiałów Ikonos jest Atrium Centrum Ploterowe.

Źródło: Atrium

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764