logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania reklamowa „Z Archiwum 997”

  PR 22.04.2015, przeczytano 961 razy
ilustracjastrzałka

A+E Networks Poland rozpoczęło kampanię promującą nowy serial dokumentalny „Z archiwum 997”. Premiera koprodukcji z TVP Łódź odbędzie się jutro, 23 kwietnia na kanale kryminalnym CI Polsat (Crime + Investigation™).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-reklamowa-z-archiwum-997,24642,artykul.html

Serial „Z archiwum 997” sięga po nierozwiązane morderstwa popełnione w Polsce w ciągu ostatnich 30 lat i nawiązuje do legendarnego „Magazynu kryminalnego 997”. Każdy odcinek jest poświęcony innej zbrodni, której w przeszłości nie udało się wyjaśnić. Ekipa realizacyjna odwiedza miejsca kluczowe dla każdej ze spraw, jak również rozmawia z rodzinami ofiar, świadkami, policjantami, którzy brali udział w śledztwach, oraz przedstawicielami wymiaru sprawiedliwości. Dziennikarze sprawdzają, co zmieniło się w sprawach oraz czy przy pomocy nowoczesnych technik kryminalistycznych jest szansa na ujęcie sprawców. Ważnym elementem serialu są materiały archiwalne z „Magazynu kryminalnego 997”, emitowanego na antenie TVP od 1986 do 2010 roku.

„Przez 24 lata „Magazyn kryminalny 997” pomógł rozwikłać setki zagadek, a dzięki pomocy telewidzów udało się zatrzymać ponad 300 morderców. Jednak są takie zbrodnie, których nie udało się rozwiązać i to właśnie one pozostały we mnie na długie lata – mówi Michał Fajbusiewicz. „Z archiwum 997” wraca do tych przestępstw, które do tej pory pozostają niewyjaśnione. Nigdy nie jest za późno na poznanie prawdy.”

Kampania reklamowa „Z archiwum 997” rozpoczęła się w tym tygodniu i potrwa przez kolejne 4. Obejmuje ona cross-promocję na antenie kanałów z portfolio A+E Networks (HISTORY i Lifetime), reklamę prasową (m.in. Tele Tydzień, Naj, To&Owo, Życie na gorąco, Tele Świat) oraz spoty radiowe w RMF FM oraz RMF Classic. Zaplanowana jest również kampania w Internecie na Facebooku oraz You Tube. W związku z premierą serialu powstało również badanie opinii społecznej „Crime+Investigation – obawy Polaków a rzeczywistość”.

Za przygotowanie materiałów promocyjnych (spotu telewizyjnego, reklamy prasowej i radiowej) odpowiadał dom produkcyjny F25 we współpracy z działem kreacji A+E Networks w Londynie. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction.

„Praca nad materiałami nawiązującymi do kultowego „Magazynu kryminalnego 997” była dla nas nie lada wyzwaniem. Chcieliśmy zrobić coś świeżego, co będzie zauważone przez odbiorców. Kilkanaście godzin spędzonych na planie podzieliliśmy między intensywną pracę z Michałem Fajbusiewiczem w studiu na greenboxie oraz naturalną lokacją, gdzie zaaranżowaliśmy miejsce zbrodni. Jesteśmy dumni z otrzymanego efektu” – komentuje Marcin Dworucha, managing director i producent w F25.

Zespół kreatywno-produkcyjny:

Pomysł: Maciek Szupica, Krzysztof Kiziewicz, Łukasz Gregorek, Bartek Gregorek

Copywriterzy: Agnieszka Kubiak (A+E Networks), Paweł Gogler (F25)

Nadzór kreatywny (A+E Networks): Agnieszka Kubiak, Martin Gent

Reżyseria: Maciek Szupica, Krzysztof Kiziewicz

Zdjęcia: Wojciech Rytel

Producent: Marcin Dworucha, Monika Wagner

Postprodukcja: Krzysztof Kiziewicz

Projekty graficzne: Bartek Gregorek, Łukasz Gregorek

Dom produkcyjny: F25

Fotograf: Łukasz Fabiś

Premiera pierwszego odcinka „Z archiwum 997” odbędzie się w czwartek, 23 kwietnia o godz. 22:30 na CI Polsat oraz w niedzielę, 3 maja o godz. 22:30 na TVP Łódź.

Źródło: A+E Networks Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764