logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kawa za darmo w kampanii McDonald’s

  PR 02.03.2015, przeczytano 574 razy
ilustracjastrzałka

2 marca we wszystkich restauracjach McDonald’s w Polsce ruszyła akcja Poczęstuj się Poranną Kawą. Przez dwa tygodnie w lokalach sieci można delektować się smakiem świeżo mielonej 100% Arabiki, całkiem za darmo. Na Gości czeka mała kawa biała, mała kawa czarna i małe cappuccino. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kawa-za-darmo-w-kampanii-mcdonalds,24086,artykul.html

Kawa serwowana jest w opakowaniach na wynos, dzięki czemu można się nią rozkoszować na miejscu w restauracji lub zabrać ją ze sobą. Co ważne, każdy Gość restauracji otrzyma kawę za darmo bez konieczności dokonywania jakiegokolwiek zakupu.

Promocję wspiera kampania reklamowa. Za kreację i produkcję reklam odpowiada agencja DDB Warszawa, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Macroscope OMD. Z kolei Agencja 24/7Communication jest odpowiedzialna za działania PR oraz promocję kampanii na Facebooku.

Źródło: McDonald’s Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764