logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mint Media z kampanią dla Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego

  PR 26.11.2014, przeczytano 546 razy

Agencja interaktywna Mint Media promuje kampanię internetową „Zawód naukowiec” realizowaną przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. W ramach prowadzonych działań odpowiada za reklamę display oraz video w serwisach tematycznych, zasięgowych, społecznościowych na Facebooku  i YouTube.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mint-media-z-kampania-dla-ministerstwa-nauki-i-szkolnictwa-wyzszego,23335,artykul.html

Celem kampanii jest pokazanie młodym ludziom, uczniom i studentom, że nauka i rozwijanie zainteresowań wpływają na rozwój osobisty i przyszłą karierę zawodową. Grupą docelową kampanii jest młodzież w wieku 16+ oraz rodzice, naukowcy i uczelnie wyższe.. Istotnym elementem kampanii jest przekonanie opinii społecznej, że rola nauki cały czas rośnie i jest nie tylko niezbędnym czynnikiem rozwoju społecznego, ale też motorem gospodarczego wzrostu. Przewiduje się, że do roku 2020 Unia Europejska będzie potrzebować około miliona innowacyjnych naukowców. 

Symbolem akcji „Zawód naukowiec” jest jabłko Newtona – znak pomysłowości i innowacji. Ambasadorami kampanii są m.in. prof. dr hab. Janusz Bujnicki, dr Miłosz Giersz oraz dr Patrycja Prządka-Giersz, prof. dr hab. Maciej Konacki, prof. dr hab. n. med. Adam Maciejewski.

 

Przykłady video z kampanii:

dr hab. Maciej Wojtkowski

Monika Koperska

dr inż. Dawid Nidzworski

dr hab. Magdalena Król

prof. dr hab. Janusz Bujnicki

Źródło: Mint Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764