logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polanie świeżaka: kampania piwa Tyskie

  PR 21.10.2014, przeczytano 1548 razy

Tyskie – jedna z czołowych marek piwa w Polsce, rozpoczyna kolejną kampanię reklamową. Promowane w niej Tyskie Gronie 14-dniowe to dostępne w wybranych pubach i restauracjach w całej Polsce świeże, prawdziwie niepasteryzowane piwo prosto z browaru. Kampania w TV oraz Internecie rozpocznie się 20 października i potrwa trzy tygodnie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polanie-swiezaka%3A-kampania-piwa-tyskie,22972,artykul.html

Nowa kampania reklamowa rusza już 20 października. Spot komunikujący walory świeżego piwa Tyskiego Gronia 14-dniowego będzie emitowany zarówno w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych jak i tematycznych. Akcja promocyjna obejmie także działania interaktywne. Na stronie www.tyskie.pl powstanie dedykowana zakładka, która na czas trwania akcji stanie się stroną główną marki. Konsumenci będą mogli znaleźć na niej m.in. informacje o Tyskim Groniu 14-dniowym oraz odszukać lokale, w których jest ono serwowane.

Tyskie Gronie 14-dniowe to świeże piwo prosto z browaru. Nie zostaje poddane pasteryzacji ani też żadnej innej metodzie utrwalenia (jak np. mikrofiltracja). Tuż po uwarzeniu niepasteryzowane piwo trafia do specjalnej cysterny, następnie w ciągu 24 godzin jest transportowane do lokali gastronomicznych, gdzie finalnie trafia do tanka. Świeże piwo jest serwowane przez maksymalnie 14 dni od chwili otwarcia tanka. Termin ważności potwierdza pracownik lokalu gastronomicznego, podpisując tabliczkę z datą uwarzenia piwa w browarze i datą otwarcia tanka w pubie. Tyskie Gronie sprzedawane w sklepach – w puszkach i butelkach - zachowuje zaś świeżość znacznie dłużej dzięki procesowi pasteryzacji.

Za kreacje spotu telewizyjnego odpowiada Agencja TBWA, za produkcję dom produkcyjny Oto Films. W ramach kampanii działania BTL prowadzi TEQUILA, stroną www oraz profilami społecznościowymi marki opiekuje się Lubię To. Za planowanie i zakup mediów odpowiada MEC. Działania PR realizuje agencja Q&ACommunications.

Źródło: KOMPANIA PIWOWARSKA SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764