logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza nowa kampania reklamowa marki Saturn

  PR 01.11.2014, przeczytano 1304 razy
ilustracjastrzałka

Sieć SATURN rusza z nową kampanią reklamową, której motywem przewodnim jest hasło „Saturn radzi: myśl technologicznie”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-nowa-kampania-reklamowa-marki-saturn,23097,artykul.html

Kampania pokazuje różnice między logicznym, a technologicznym sposobem myślenia, zachęcając odbiorcę do szukania rozwiązań „technologicznych”. Pojęcie „myślenia technologicznego” nie odnosi się przy tym jedynie do sięgania po najnowsze rozwiązania i kreatywniejszego korzystania z posiadanych urządzeń, ale także do poszukiwania sposobów na zdobycie nowoczesnych technologii, np. poprzez skorzystanie z oferty ratalnej.

Kampania telewizyjna składa się z trzech 30 sekundowych spotów wizerunkowych, które uzupełnione będą samodzielnymi spotami akcyjnymi bądź produktowymi. Przewidziana jest również emisja formatów łączonych wizerunkowo-akcyjnych. Podobny schemat wykorzystany zostanie w radio. Motyw przewodni kampanii pojawi się również w reklamach outdoorowych, prasie i w internecie.

 

Kampania kierowana jest przede wszystkim do młodych mieszkańców dużych miast, czyli osób najintensywniej korzystających z najnowszych technologii i chętnie kupujących w Saturnie. Kreacja reklamowa jest wynikiem technologicznej pasji, która wyróżnia markę Saturn. Fascynuje nas to, że technologia zmienia świat i nasze życie, daje nowe możliwości. Nasza kampania ma zachęcać do twórczego i pełnego wykorzystywania urządzeń dostępnych w naszych sklepach, a także do korzystania z fachowej rady i wiedzy. Mamy nadzieję, że format oparty na zabawnych i nieco absurdalnych historyjkach zaangażuje młodych (i nie tylko) odbiorcówDaria Perzyna, Manager ds. marketingu sieci SATURN.

 

Kampania ruszyła w dniu 29 października. Działania pod hasłem „Saturn radzi: myśl technologicznie” prowadzone będą przez rok: 

  • telewizja: TVN, TVP1,TVP2, Polsat i stacjach tematycznych,
  • radio: RMF FM, Radio ZET, TRÓJKA, PR4, RMF MAXXX, Zet Chili, Antyradio, Eska, TOK FM, ROCK RADIO; do tego reklama w radiowęzłach na terenie galerii handlowych, 
  • internet: YouTube, Gazeta.pl, Spotify, Facebook, Filmweb.pl, Google; serwisy VOD: TVN Player.pl, Onet.pl. Vod.tvp.pl.

 

Kampanię przygotowała Agencja Ogilvy&Mather, która realizuje również spoty TV i radio. Za ostateczny kształt kampanii w mediach drukowanych odpowiada agencja Redblue z Monachium (wewnętrzna agencja holdingu), za formaty internetowe agencja Golden Submarine. Planowanie i zakup mediów realizowane jest przez Universal McCann (TV) oraz we własnym zakresie przez Dział Planowania Mediów.

Źródło: Media Saturn Holding Polska

www.saturn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764