„Starość Aksolotla” autorstwa znanego na całym świecie pisarza science fiction Jacka Dukaja to nowy wymiar czytelnictwa stworzony wspólnie z Allegro. Powieść ma nietypową formę interaktywnego ebooka, a z poziomu landing page można drukować modele postaci w 3D! Kampania promocyjna wykorzystuje niestandardowe możliwości kina oraz tzw. video mapping. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann).
Nowa forma powieści Jacka Dukaja jest mocno promowana w internecie. Reklamy można zobaczyć na głównych portalach internetowych, witrynach poświęconym szeroko pojętej kulturze, a także stronach związanych z literaturą typu fantasy. W kampanii wykorzystano również spoty reklamowe oraz reklamę typu TrueView na paltformie YouTube.
Działania promocyjne powieści dopełnia kampania buzz marketingowa oraz reklama typu Rich Media na urządzeniach mobilnych. Z kolei w kampanii kinowej zrealizowano tzw. video mapping – widzowie mogli zobaczyć reklamę nie tylko na ekranie, ale i na ścianach sali kinowej!
Z okazji premiery pierwszej cyfrowej książki w Polsce zaplanowano reedycję i sprzedaż na Allegro 21 opowiadań i mini powieści tego autora w postaci minibooków.
Making of: https://www.youtube.com/watch?v=Y5FoBa0NgpA
„Starość Aksolotla” autorstwa ukazuje się wyłącznie jako ebook na smartfony, tablety, czytniki i komputery. Jest to zupełnie nowy wymiar książki, ponieważ oprócz samego tekstu powieść przepełniona jest treściami interaktywnymi, jak np. zdjęcia, linki do opisów itp. Dodatkowo na stronie www.jackdukaj.allegro.pl znajduje się opcja druku modeli postaci w 3D.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann).
Źródło: UM