logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

38PR & Content Communication dla aplikacji Spinker

  PR 27.01.2017, przeczytano 631 razy

38PR & Content Communication rozpoczęła współpracę z wrocławską firmą Zone IT, która stworzyła aplikację mobilną usprawniającą proces tworzenia i podpisywania umów na odległość. Do zadań agencji należy doradztwo strategiczne, a także działania z zakresu media relations dla aplikacji Spinker. Agencja została wybrana na podstawie rekomendacji. Za realizację projektu odpowiadają Aneta Rybus, Marta Wróblewska i Olga Szymkowiak.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/38pr-and-content-communication-dla-aplikacji-spinker,31218,artykul.html

Spinker to jedyna na polskim rynku aplikacja mobilna, która umożliwia zawieranie umów na odległość. Znajdziemy w niej 18 najczęściej używanych wzorów umów i innych dokumentów, przygotowanych przez prawnika, które są dostępne za darmo. Jej działanie zostało oparte na funkcji wirtualnego podpisu. Z rozwiązania mogą korzystać użytkownicy smartfonów działających na systemie Android. Wkrótce narzędzie będzie współpracować także z iOS. Wystarczy pobrać aplikację i zarejestrować się w systemie. Od tego momentu bez problemu można korzystać ze wzorów umów m.in. o dzieło, zlecenie, najmu, darowizny czy pożyczki pieniężnej, uzupełniać je o niezbędne dane i podpisywać na ekranie własnego urządzenia przenośnego. Przygotowany dokument można przesłać kontrahentowi lub wydrukować. Co istotne, Spinker umożliwia zawieranie umów między osobami prywatnymi, nieprowadzącymi działalności gospodarczej lub między przedsiębiorcami. Dostęp do podpisanych umów jest prosty i wygodny, dane użytkownika oraz partnerów przechowywane są bezpiecznie w aplikacji.

38PR & Content Communication to zespół ekspertów z branży mediów. Agencja zajmuje się kompleksową opieką nad wizerunkiem firm i instytucji, a jej specjalnością są niestandardowe działania mediowe, których efektem jest wprowadzanie marek bezpośrednio do treści redakcyjnych. Agencja powstała w 2010 roku, zatrudnia obecnie blisko 30 osób i posiada biura w Łodzi oraz w Warszawie. Prezesem Zarządu jest Katarzyna Życińska, która posiada 20-letnie doświadczenie w branży mediowej i marketingowej zdobyte m.in. w Grupie Starcom MediaVest, EuroZet oraz firmie FERAX. Obecnie w gronie klientów 38PR & Content Communication znajdują się m.in. następujące firmy: Grupa Atlas, Ahmad Tea London, Bakalland, Grupa Lindorff, Grupa Tubądzin, Gatta, Grupa Geberit, Viasat World, Grupa Whirlpool, Zamek Topacz.

Firma zrealizowała kilkadziesiąt długoterminowych kampanii na rzecz polskich i międzynarodowych marek m.in.: Jaguar, Land Rover, Instytut Żywności i Żywienia, Ministerstwo Zdrowia, Wawel, Bukovina Terma Hotel SPA, Malinowe Hotele, Muzeum Powstania Warszawskiego, Kruger & Matz, MakoLab.

Źródło: 38PR

www.38pr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764