logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

4 kanały Kino Polska w ofercie WP Pilot

  PR 18.07.2018, przeczytano 921 razy

Czołowe kanały spółki Kino Polska TV SA – Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Stopklatka TV i Zoom TV – dołączyły do oferty WP Pilot, jednej z najpopularniejszych w Polsce platform do odbioru telewizji online, z której korzysta już prawie 1,9 mln użytkowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/4-kanaly-kino-polska-w-ofercie-wp-pilot,37289,artykul.html

Kanały tematyczne Kino Polska i Kino Polska Muzyka trafiły do pakietu Rozszerzonego (29,90 zł/mies.), a kanały naziemne Stopklatka TV i Zoom TV do pakietów: Starter Plus (od 3,90 zł/mies.), Podstawowy (od 14,90 zł/mies.) i Rozszerzony.

Sposób konsumpcji treści telewizyjnych bardzo szybko się zmienia, dlatego dołączenie do oferty czołowej platformy do odbioru telewizji online w kraju uważam za naturalny kierunek rozwoju naszych kanałów. Chcemy być z naszymi widzami nie tylko przed telewizorem, ale również na wszystkich urządzeniach mobilnych – mówi Bogusław Kisielewski, Prezes Zarządu Kino Polska TV SA.

Cztery nowe kanały z takimi pozycjami w ramówce, jak na przykład serial „Wikingowie”, to kwintesencja dobrego kina. Staramy się, aby nasi użytkownicy mieli jak najbardziej atrakcyjną i zróżnicowaną ofertę, dlatego cieszymy się, że kanały Kino Polska TV trafiają do usługi WP Pilot – mówi Paulina Górska, Dyrektor WP Pilot.

Źródło: Kino Polska TV S.A.

Dodatkowe informacje:

Grupa Kino Polska to piąta komercyjna grupa telewizyjna w Polsce z udziałem w oglądalności widowni komercyjnej na poziomie 1,9% (SHR%, All 16-49; maj 2018).

WP Pilot to platforma do odbioru telewizji online, która pozwala oglądać ponad 70 kanałów telewizyjnych bez żadnych zobowiązań i umów. To klienci decydują, jak długo chcą korzystać z wybranego pakietu. Telewizję w WP Pilot można oglądać w przeglądarce oraz w aplikacji na telefonie, tablecie i telewizorze, a także przez Chromecast. Z usługi miesięcznie korzysta już prawie 1,9 mln realnych użytkowników (dane: Gemius/PBI, czerwiec 2018).

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764