logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„10 minut na miłość” - nowy podcast „Wysokich Obcasów”

  PR 15.12.2022, przeczytano 389 razy

W grudniu br. „Wysokie Obcasy” ruszą z cyklem podcastów „10 minut na miłość” poświęconym relacjom damsko-męskim. Kolejne części serii, które poprowadzi Monika Summer-Brason, będą publikowane co piątek w serwisach streamingowych, na YouTube oraz na Wysokieobcasy.pl/podcasty. Premiera pierwszego odcinka nastąpi 16 grudnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_10-minut-na-milosc_---nowy-podcast-_wysokich-obcasow_,398362,artykul.html

Monika Summer-Brason, dziennikarka i jednocześnie szefowa marketingu “Wysokich Obcasów” dzięki nowej serii podcastów „10 minut na miłość” chce zachęcić internautów do zatrzymania się na chwilę i przyjrzeniaswoim relacjom miłosnym, a przede wszystkim – swoim potrzebom.  

- Ciężko znaleźć czas i ochotę na pielęgnowanie uczuć w świecie konsumpcji, kultu wiecznej młodości, a jednocześnie zagrożenia i niepewności - komentuje Monika Summer-Brason. - Zapraszam na podcast „10 minut na miłość”. Na tyle właśnie chciałabym porwać słuchaczki i słuchaczy, by porozmawiać o miłości, zdradach, związkach, seksie i innych nieszczęściach.  

Oprócz omówienia tematu przewodniego w każdym odcinku autorka serii polecać będzie m.in. książki, filmy czy też warsztaty, które pozwolą odbiorcom zgłębić poruszane kwestie.

Pierwszy odcinek cyklu poruszy temat udawania orgazmu przez mężczyzn.

Podcast „10 minut na miłość” będzie dostępny od 16 grudnia br. na platformach streamingowych (Spotify, Apple Podcasts) oraz na stronie Wysokieobcasy.pl/podcasty raz oraz na YouTube w kanale wysokieobcasy. Kolejne części serii publikowane będą w każdy piątek.

„10 minut na miłość" to kolejny – czwarty już autorski cykl podcastowy, stworzony przez redakcję „Wysokich Obcasów". Trzy pozostałe to: „Herstorie" – rozmowy Natalii Waloch i Katarzyny Wężyk, w których dziennikarki przedstawiają portrety niezwykłych kobiet, „Polka za granicą", w którym Kamila Kalińczak gości mniej lub bardziej znane rodaczki, które znalazły szczęście poza granicami naszego kraju, oraz “Być rodzicem”, w którym Magdalena Keler oraz Agnieszka Urazińska - dyskuują na temat blasków i cieni macierzyństwa i ojcostwa.

W serwisach internetowych “Wyborczej” internauci znajdą kilka cykli podcastowych. Na Wyborcza.pl dostępny jest codzienny podcast „8:10”, a w jego ramach – serie „Jutronauci” i „Książki. Magazyn do słuchania”, podcast „Warszawa nadaje” - o życiu w stolicy, realizowany przez redakcję „Gazety Stołecznej” i Warszawa.wyborcza.pl, a także audycje online „Mistrzowie Słowa” i „Zdrowa rozmowa”. 

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764