logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Być rodzicem” – nowy cykl i akcja „Wysokich Obcasów”

  PR 14.09.2020, przeczytano 159 razy

„Wysokie Obcasy” rozpoczęły akcję społeczną „Być rodzicem”, która ma skłonić wszystkich rodziców do refleksji nad ich relacjami z dziećmi. W tym celu co tydzień na łamach magazynu oraz w serwisie Wysokieobcasy.pl będą publikowane teksty na ten temat z prestiżowych zagranicznych mediów takich, jak „The New York Times”, „El Pais”, „Die Welt” czy „Le Figaro”. W ramach projektu redakcja zachęca też czytelników do subskrybowania newslettera „Być rodzicem” oraz wysłania zdjęć, na których wskażą, dlaczego są dobrymi rodzicami – wybrane fotografie znajdą się na okładce „Wysokich Obcasów”.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_byc-rodzicem_-%E2%80%93-nowy-cykl-i-akcja-_wysokich-obcasow_,388428,artykul.html

Co to znaczy być wystarczająco dobrym rodzicem? Redakcja „Wysokich Obcasów” będzie szukać odpowiedzi na to pytanie w swoich tekstach, rozmawiając z ekspertami i psychologami oraz publikując najlepsze artykuły o wychowaniu, dzieciach i relacjach, ukazujących się na łamach amerykańskiego dziennika „The New York Times”, niemieckiego „Die Welta”, francuskiego „Le Figaro” i hiszpańskiego „El Pais”. Ich czytelnicy dowiedzą się, jak zadbać o szczęście, zdrowie i bezpieczeństwo dziecka na każdym etapie jego rozwoju, a także jak łączyć rodzicielstwo z pracą czy  dbać o relacje w związku i z samym sobą, będąc rodzicem. Teksty z cyklu „Być rodzicem” będą ukazywać się co tydzień w tradycyjnym wydaniu „Wysokich Obcasów” oraz na stronie projektu. Zainteresowani tą tematyką mogą też zapisać się na nowy newsletter Wyborcza.pl „Być rodzicem”, który będzie zawierać artykuły publikowane w ramach cyklu.

Pierwsza odsłona „Być rodzicem” nastąpi w sobotę, 5 września br. W tekście opublikowanym w „Wysokich Obcasach” Jessica Grose, najbardziej znana dziennikarka od rodzicielstwa w „The New York Times”, sprawdzi, jak pomóc dziecku uwolnić się od perfekcjonizmu, psycholożka Aleksandra Piotrowska opowie o tym, dlaczego nie wierzy w bezstresowe wychowanie, a dziennikarka Natalia Waloch pisze, co to znaczy być fajną mamą. W wydaniu znajdą się też porady, jak przestawić się z trybu ciągłego poświęcania się dla innych.

Czytelnicy mogą zadawać pytania ekspertom i ekspertkom współpracującym z redakcją, pisząc na adres: bycrodzicem[at]wysokieobcasy.pl. Dodatkowo, organizatorzy akcji będą namawiać wszystkich rodziców, aby pokazali co dla nich oznacza bycie dobrym rodzicem - zrobienia sobie zdjęcia z kartką, na której będzie znajdywać się dokończenie wypowiedzi: „Jestem fajną mamą / fajnym tatą, bo…”. Wybrane fotografie redakcja zamieści na okładce „Wysokich Obcasów”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

WP Pilot rusza z kampanią wizerunkową
Hasłem przewodnim jesiennej kampanii wizerunkowej platformy do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online jest „WP Pilot – Nowy sposób na telewizję bez kabla”. W centrum działań promocyjnych jest spot wideo z udziałem brand hero marki, różowego pączka.
Od dwóch dekad Bankier.pl systematycznie zwiększa grono odbiorców oraz umacnia rynkową pozycję. Obecnie co miesiąc gromadzi średnio 3 miliony użytkowników, którzy generują ponad 80 milionów odsłon. Z okazji jubileuszu zyskał nowy layout strony głównej.
Gazeta.pl po raz kolejny wspiera akcję „Adoptuj Pszczołę”
Już jutro, 18 września br. strona główna Gazeta.pl opanowana zostanie przez pszczoły i trzmiele. W tym roku dołączą do nich także motyle, bo - jak zwraca uwagę Greenpeace Polska - zmniejsza się ich populacja. Gazeta.pl została głównym patronem medialnym akcji „Adoptuj Pszczołę”. Redakcja serwisu już po raz 6. angażuje się w inicjatywę Fundacji...
Agencja Melonet w Top20 stron traktujących o marketingu według Senuto
We wrześniu została wydana druga edycja raportu „TOP100 najlepiej widocznych serwisów marketingowych w Google” od Senuto – dostawcy wiodących aplikacji wspomagających działania SEO w sieci. Jego pierwsze wydanie pojawiło się w kwietniu 2019 roku ciesząc się zainteresowaniem w branży, stąd odsłona na rok 2020.
Pierwsze badanie polskich użytkowników Pinteresta
Pinterest coraz mocniej otwiera się na e-commerce w Polsce. Rośnie więc potrzeba poznania użytkowników tego medium. Jacy są polscy Pinnersi? Czy platforma ma potencjał sprzedażowy? Open Mobi przedstawia wnioski z przeprowadzonego niedawno badania.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764