logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Karmię piersią, naturalnie!” – nowa akcja edukacyjna M jak mama

  PR 01.06.2020, przeczytano 195 razy
ilustracja

Startuje kampania edukacyjna „Karmię piersią, naturalnie!”, mająca na celu propagowanie karmienia piersią wśród młodych mam i kobiet w ciąży, a także wspieranie karmiących mam.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_karmie-piersia%2C-naturalnie%21_-%E2%80%93-nowa-akcja-edukacyjna-m-jak-mama,387245,artykul.html

W ramach akcji serwis Mjakmama.pl uruchomił specjalną stronę www.karmiepiersia.mjakmama.pl.

W pierwszym etapie akcji „Karmię piersią, naturalnie!” udostępniona została ankieta, która pozwoli zbadać nastawienie Polek do karmienia piersią. Uczestniczki badania mogą podzielić się swoimi doświadczeniami związanymi z laktacją, a wnioski z ankiety będą stanowić punkt wyjścia do rozmów z ekspertami.

W ramach działań edukacyjnych podjęte zostaną takie tematy, jak m.in. korzyści płynące z karmienia piersią, wygodne pozycje do karmienia, sposoby na pobudzenie laktacji czy nawał pokarmu. Poruszone zostaną także zagadnienia związane z budowaniem więzi między matką a dzieckiem, rozwojem emocjonalnym i poczuciem bliskości.

Partnerami merytorycznymi kampanii są: Polskie Towarzystwo Położnych, Polskie Towarzystwo Konsultantów i Doradców Laktacyjnych, Fundacja Rodzić po Ludzku, Poradnikzdrowie.pl. Akcję wspierają partnerzy: Femaltiker, Medela, Nanobebe i woda źródlana Mama i ja.

Akcja „Karmię piersią, naturalnie!” wsparta jest kampanią promocyjną w mediach Grupy ZPR Media oraz w social mediach.

Źródło: Grupa ZPR Media

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przez pandemię wydawcy stracili nawet do 80 proc. przychodów z reklam
Dziennik „The Los Angeles Times” już w kwietniu informował, że stracił ponad 1/3 swoich dochodów z reklam. O załamaniu wpływów z ich sprzedaży pisał też brytyjski „The Economist” i inne światowe dzienniki. Problemy nie ominęły również polskiego rynku: w trakcie lockdownu sprzedaż drukowanych gazet i magazynów spadła, a utrata wpływów reklamowych sięgnęła od...
Wydawcy prasowi razem na temat digitalizacji
Pięciu czołowych wydawców prasowych w Polsce spotkało się, aby przedyskutować kierunki działania związane z transformacją cyfrową, która wyraźnie przyspieszyła w wyniku epidemii. Debata odbyła się podczas konferencji „Cyfrowa gospodarka – ewolucja czy rewolucja po COVID-19”, zorganizowanej przez e-Kiosk SA, lidera na rynku prasy cyfrowej w Polsce.
Gazeta.pl wraz z Goethe-Institut w Warszawie rozpoczynają wspólny projekt „Oto Niemcy”, na który składają się reportaże o życiu codziennym i aktualnych problemach za zachodnią granicą. Reporterzy i reporterki z Polski, m.in. Joanna Strzałko, Bartosz Józefiak i Dorota Salus, przyjrzą się stereotypom na temat Niemców. Pierwszy materiał o pracy „złotych rączek” ukaże...
Już jutro, 1 lipca br. na Gazeta.pl gratka dla wszystkich fanów muzyki – w portalu, jednocześnie z premierą w mediach społecznościowych, zaprezentowany zostanie singiel tegorocznej edycji Męskiego Grania. Gazeta.pl wraz z portalami Wyborcza.pl i WysokieObcasy.pl oraz spółką AMS z Grupy Agora zajmą się również promocją projektu.
AMS wygrał przetarg na obsługę dwóch pakietów wiat przystankowych w Gdańsku
23 czerwca 2020 r. Gdański Zarząd Dróg i Zieleni poinformował o rozstrzygnięciu przetargu na dzierżawę wiat przystankowych. W jego wyniku AMS został operatorem dwóch pakietów wiat, co zapewni ciągłość działań reklamowych dla klientów spółki na najbliższe piętnaście miesięcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764