logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Karmię piersią, naturalnie!” – nowa akcja edukacyjna M jak mama

  PR 01.06.2020, przeczytano 607 razy
ilustracja

Startuje kampania edukacyjna „Karmię piersią, naturalnie!”, mająca na celu propagowanie karmienia piersią wśród młodych mam i kobiet w ciąży, a także wspieranie karmiących mam.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_karmie-piersia%2C-naturalnie%21_-%E2%80%93-nowa-akcja-edukacyjna-m-jak-mama,387245,artykul.html

W ramach akcji serwis Mjakmama.pl uruchomił specjalną stronę www.karmiepiersia.mjakmama.pl.

W pierwszym etapie akcji „Karmię piersią, naturalnie!” udostępniona została ankieta, która pozwoli zbadać nastawienie Polek do karmienia piersią. Uczestniczki badania mogą podzielić się swoimi doświadczeniami związanymi z laktacją, a wnioski z ankiety będą stanowić punkt wyjścia do rozmów z ekspertami.

W ramach działań edukacyjnych podjęte zostaną takie tematy, jak m.in. korzyści płynące z karmienia piersią, wygodne pozycje do karmienia, sposoby na pobudzenie laktacji czy nawał pokarmu. Poruszone zostaną także zagadnienia związane z budowaniem więzi między matką a dzieckiem, rozwojem emocjonalnym i poczuciem bliskości.

Partnerami merytorycznymi kampanii są: Polskie Towarzystwo Położnych, Polskie Towarzystwo Konsultantów i Doradców Laktacyjnych, Fundacja Rodzić po Ludzku, Poradnikzdrowie.pl. Akcję wspierają partnerzy: Femaltiker, Medela, Nanobebe i woda źródlana Mama i ja.

Akcja „Karmię piersią, naturalnie!” wsparta jest kampanią promocyjną w mediach Grupy ZPR Media oraz w social mediach.

Źródło: Grupa ZPR Media

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764