logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Pogodni przez całe życie” w Radiu Pogoda

  PR 14.09.2020, przeczytano 120 razy

Radio Pogoda w nowej akcji szuka słuchaczy, którzy są "Pogodni przez całe życie". Redakcja stacji do 4 października br. czeka na zdjęcia swoich odbiorców - fotografie z dzieciństwa i aktualne ujęcia, które łączy uśmiech i radość. Uczestnicy zabawy otrzymają nagrody, a dodatkowo będą mogli zobaczyć swoje zdjęcia na billboardach w miastach nadawania Radia Pogoda w ramach specjalnej, listopadowej kampanii rozgłośni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_pogodni-przez-cale-zycie_-w-radiu-pogoda,388430,artykul.html

W poniedziałek 14 września 2020 r. Radio Pogoda rozpoczęło akcję „Pogodni przez całe życie”. Stacja zachęca w niej słuchaczy do udowodnienia, że od zawsze są pogodni, a pogoda ducha jest niezależna od wieku. Zadaniem uczestników zabawy jest nadesłanie dwóch fotografii, na których są uśmiechnięci i radośni – jednego zdjęcia z dzieciństwa i jednego aktualnego. Fotografie można przesyłać do 4 październikal.

Na laureatów zabawy czekają nagrody od stacji, a dodatkowo możliwość udziału w kampanii promocyjnej Radia Pogoda prowadzonej w listopadzie br. Zwycięskie zdjęcia pojawią się na nośnikach reklamy zewnętrznej w 8 miastach nadawania rozgłośni, a także w internecie.

Akcja "Pogodni przez całe życie" w Radiu Pogoda jest promowana na antenie stacji, jej stronie internetowej radiopogoda.pl oraz na profilu stacji na Facebooku.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

WP Pilot rusza z kampanią wizerunkową
Hasłem przewodnim jesiennej kampanii wizerunkowej platformy do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online jest „WP Pilot – Nowy sposób na telewizję bez kabla”. W centrum działań promocyjnych jest spot wideo z udziałem brand hero marki, różowego pączka.
Od dwóch dekad Bankier.pl systematycznie zwiększa grono odbiorców oraz umacnia rynkową pozycję. Obecnie co miesiąc gromadzi średnio 3 miliony użytkowników, którzy generują ponad 80 milionów odsłon. Z okazji jubileuszu zyskał nowy layout strony głównej.
Gazeta.pl po raz kolejny wspiera akcję „Adoptuj Pszczołę”
Już jutro, 18 września br. strona główna Gazeta.pl opanowana zostanie przez pszczoły i trzmiele. W tym roku dołączą do nich także motyle, bo - jak zwraca uwagę Greenpeace Polska - zmniejsza się ich populacja. Gazeta.pl została głównym patronem medialnym akcji „Adoptuj Pszczołę”. Redakcja serwisu już po raz 6. angażuje się w inicjatywę Fundacji...
Agencja Melonet w Top20 stron traktujących o marketingu według Senuto
We wrześniu została wydana druga edycja raportu „TOP100 najlepiej widocznych serwisów marketingowych w Google” od Senuto – dostawcy wiodących aplikacji wspomagających działania SEO w sieci. Jego pierwsze wydanie pojawiło się w kwietniu 2019 roku ciesząc się zainteresowaniem w branży, stąd odsłona na rok 2020.
Pierwsze badanie polskich użytkowników Pinteresta
Pinterest coraz mocniej otwiera się na e-commerce w Polsce. Rośnie więc potrzeba poznania użytkowników tego medium. Jacy są polscy Pinnersi? Czy platforma ma potencjał sprzedażowy? Open Mobi przedstawia wnioski z przeprowadzonego niedawno badania.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764