logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Projekt XD” nowością w jesiennej ramówce RMF FM

  PR 31.08.2022, przeczytano 694 razy

Sobotnie wieczory w RMF FM słuchacze spędzą w dużym gronie przyjaciół. „Projekt XD” to zupełnie nowy towarzysko-muzyczny program na antenie rozgłośni. Oprócz tego po wakacyjnej przerwie wracają dobrze znane słuchaczom programy, nocne podcasty i loteria SMS-owa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_projekt-xd_-nowoscia-w-jesiennej-ramowce-rmf-fm,397049,artykul.html

Projekt XD” w sobotnie wieczory (20-24) poprowadzą Paweł Jawor i Maciej Rybak, a wspierać ich będzie cała ekipa radiowych przyjaciół m.in. Ola Filipek, Paulina Sawicka, Mateusz Opyrchał, Magda Karwat-Marek i Maciej Jędruch. Program będzie miał charakter towarzysko-muzyczny. Pełen niestandardowych akcji, wkrętek z gwiazdami i imprezowej muzyki wypełni sobotnie wieczory słuchaczy.

Tej jesieni na antenie RMF FM pojawi się też każdego tygodnia aż pięć premierowych serii podcastów. Na antenę wraca uwielbiana przez słuchaczy para „Janusz i Grażynka” (weekendy, 10:30), ale będą też premierowe odcinki cykli kryminalno-sensacyjnych emitowanych w paśmie „Noc podcasterów” po 23-ej: „Bajki dla dorosłych” (poniedziałki), „Misja specjalna” (wtorki), „Ruska Mafia” (czwartki) i „Dorwać Bestię” (niedziele).

Po wakacjach na antenę wracają też „Wstawaj, szkoda dnia”, czyli najbardziej energetyczny poranek w polskim eterze prowadzony przez Przemysława Skowrona, Tomasza Olbratowskiego i Mariusza Kałamagę oraz pasma „Byle do piątku” i „Lepsza połowa dnia” z grą SMS-ową, której finały będzie prowadził jej gospodarz Maciej Dowbor.

Wieczorem na słuchaczy czekać będzie Darek Maciborek i kolejny sezon „POPlisty” i magazynu muzycznego „POPlista Plus”.

W dni powszednie na antenie posłuchać będzie można aż trzech wywiadów: „Porannej rozmowy w RMF FM” Roberta Mazurka (8:02), „Rozmowy w południe” (12:02) i „Popołudniowej rozmowy” (18:02).

W weekendy nowy charakter uzyska pasmo popołudniowe „Wszystko gra” (15-20) prowadzone przez Paulinę Sawicką. W soboty będzie to program muzyczny, z wizytami piosenkarzy, przypomnieniem premier tygodnia oraz cyklem Jacka Tomkowicza „Jacek, daj piątkę”. W niedziele audycja nabierze charakteru bardziej rozrywkowego z nowym cyklem Przemysława Skowrona „Od wielkiego dzbana”, czyli autorskim przeglądem najgłupszych i najbardziej absurdalnych newsów z całego tygodnia.

W soboty i niedziele na słuchaczy będzie też czekać „Weekendowy Poranek” (6-10), „Lepiej być nie może” (10-15) oraz „Sceny zbrodni”, w których Daniel Dyk i Kamil Barnowski prezentują najgłośniejsze kryminalne historie świata (niedziele, 20-23).

Ramówka w dni powszednie startuje 1 września, a programy weekendowe – 10 września.

Źródło: Grupa RMF sp. z o.o. sp. k.

www.gruparmf.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764