logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Projekt XD” nowością w jesiennej ramówce RMF FM

  PR 31.08.2022, przeczytano 755 razy

Sobotnie wieczory w RMF FM słuchacze spędzą w dużym gronie przyjaciół. „Projekt XD” to zupełnie nowy towarzysko-muzyczny program na antenie rozgłośni. Oprócz tego po wakacyjnej przerwie wracają dobrze znane słuchaczom programy, nocne podcasty i loteria SMS-owa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_projekt-xd_-nowoscia-w-jesiennej-ramowce-rmf-fm,397049,artykul.html

Projekt XD” w sobotnie wieczory (20-24) poprowadzą Paweł Jawor i Maciej Rybak, a wspierać ich będzie cała ekipa radiowych przyjaciół m.in. Ola Filipek, Paulina Sawicka, Mateusz Opyrchał, Magda Karwat-Marek i Maciej Jędruch. Program będzie miał charakter towarzysko-muzyczny. Pełen niestandardowych akcji, wkrętek z gwiazdami i imprezowej muzyki wypełni sobotnie wieczory słuchaczy.

Tej jesieni na antenie RMF FM pojawi się też każdego tygodnia aż pięć premierowych serii podcastów. Na antenę wraca uwielbiana przez słuchaczy para „Janusz i Grażynka” (weekendy, 10:30), ale będą też premierowe odcinki cykli kryminalno-sensacyjnych emitowanych w paśmie „Noc podcasterów” po 23-ej: „Bajki dla dorosłych” (poniedziałki), „Misja specjalna” (wtorki), „Ruska Mafia” (czwartki) i „Dorwać Bestię” (niedziele).

Po wakacjach na antenę wracają też „Wstawaj, szkoda dnia”, czyli najbardziej energetyczny poranek w polskim eterze prowadzony przez Przemysława Skowrona, Tomasza Olbratowskiego i Mariusza Kałamagę oraz pasma „Byle do piątku” i „Lepsza połowa dnia” z grą SMS-ową, której finały będzie prowadził jej gospodarz Maciej Dowbor.

Wieczorem na słuchaczy czekać będzie Darek Maciborek i kolejny sezon „POPlisty” i magazynu muzycznego „POPlista Plus”.

W dni powszednie na antenie posłuchać będzie można aż trzech wywiadów: „Porannej rozmowy w RMF FM” Roberta Mazurka (8:02), „Rozmowy w południe” (12:02) i „Popołudniowej rozmowy” (18:02).

W weekendy nowy charakter uzyska pasmo popołudniowe „Wszystko gra” (15-20) prowadzone przez Paulinę Sawicką. W soboty będzie to program muzyczny, z wizytami piosenkarzy, przypomnieniem premier tygodnia oraz cyklem Jacka Tomkowicza „Jacek, daj piątkę”. W niedziele audycja nabierze charakteru bardziej rozrywkowego z nowym cyklem Przemysława Skowrona „Od wielkiego dzbana”, czyli autorskim przeglądem najgłupszych i najbardziej absurdalnych newsów z całego tygodnia.

W soboty i niedziele na słuchaczy będzie też czekać „Weekendowy Poranek” (6-10), „Lepiej być nie może” (10-15) oraz „Sceny zbrodni”, w których Daniel Dyk i Kamil Barnowski prezentują najgłośniejsze kryminalne historie świata (niedziele, 20-23).

Ramówka w dni powszednie startuje 1 września, a programy weekendowe – 10 września.

Źródło: Grupa RMF sp. z o.o. sp. k.

www.gruparmf.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Outdoor w badaniu Mediapanel
Wyniki badania Mediapanel obejmują kolejne medium – outdoor – z uwzględnieniem nośników tradycyjnych (OOH) i cyfrowych (Digital OOH). Włączenie pomiaru reklamy zewnętrznej do badania jest wspólną inicjatywą reprezentantów rynku out of home oraz Gemius. Projekt realizowany jest we współpracy z OOHlife Izbą Gospodarczą (dawniej IGRZ). Użytkownicy Mediapanelu uzyskali...
Piłka w grze: kolejki pełne emocji, ale to Legia i Lewandowski królują w mediach
Mimo zaledwie trzech rozegranych kolejek meczowych w ubiegłym miesiącu piłkarska Polska nie mogła narzekać na nudę. Już w pierwszym dniu września padło aż osiem bramek w niezwykle emocjonującym starciu Pogoni Szczecin ze Śląskiem Wrocław (5:3). Następnie zgrupowanie kadry miało wskazać kierunek, którym będzie podążać reprezentacja, ale zamiast odpowiedzi, w mediach...
#zróbsobiedobrze - kampania w Chillizet
Ruszyła kampania społeczna #zrobsobiedobrze, której organizatorami są Chillizet i marka biżuteryjna Oplotka. Potrwa do końca października. Jej celem jest edukacja w zakresie profilaktyki dotyczącej raka piersi.
Stacje nadające pod brandem ESKA z wyższą słuchalnością
Wszystkie trzy stacje nadające pod marką ESKA: Radio ESKA, ESKA2 i ESKA Rock odnotowały wzrost słuchalności rok do roku. Wyższe są zarówno udziały w czasie słuchania jak i zasięgi dzienne.
Programy rozrywkowe Telewizji Polskiej zyskują widzów
„Rolnik szuka żony” i „The Voice of Poland” w miniony weekend były najliczniej oglądanymi programami rozrywkowymi na rynku telewizyjnym. Oba formaty TVP z odcinka na odcinek zyskują widzów. W niedzielę, 6 października ponad 1,7 mln widzów obejrzało w momencie najwyższej oglądalności odcinek serialu TVP1 „Gra z cieniem”. W TOP10...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764