logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Wprost” w nowy układzie graficznym

  PR 09.05.2016, przeczytano 848 razy
ilustracjastrzałka

Najnowsze wydanie tygodnika „Wprost” ukaże się w nowym układzie graficznym. Poprawiona została m.in. winieta tytułu, a na okładce pojawiło się oznaczenie „polski wydawca”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wprost_-w-nowy-ukladzie-graficznym,28462,artykul.html

Zmiany w tygodniku wyraźnie nawiązują do zmian w serwisie internetowym Wprost.pl, który został udostępniony użytkownikom w połowie kwietnia. W układzie kolumn dodano więcej światła, a w całym magazynie wprowadzono bardziej elastyczne zasady łamania tekstu. Przeprojektowane zostały m.in. kolumny wprowadzające do tygodnika (popularny „Skaner”) oraz te, które zawierają drobne formy dotyczące kultury, biznesu, technologii i motoryzacji. Nowa czcionka została wprowadzona w tytułach, nagłówkach, wybiciach oraz tekstach pobocznych. W makiecie pisma pojawiły się też nowe elementy graficzne. Zmiany mają służyć przede wszystkim czytelnikom, którzy dzięki temu łatwiej odnajdą interesujące ich treści i będą mogli się z nimi zapoznać szybciej i bardziej komfortowo.

Tak jak nowy Wprost.pl jest – w opinii wielu ekspertów - dobrze zaprojektowanym serwisem internetowym, tak nowy layout tygodnika „Wprost” został zaprojektowany w oparciu o najnowsze trendy i badania preferencji czytelników, z dbałością o kwestie ergonomii czytania artykułów. Nowoczesna typografia ma przyciągnąć przede wszystkim czytelnika młodego, przyzwyczajonego do wygodnego przeglądania i czytania tekstów w Internecie. Większa przejrzystość tekstów to również wyjście naprzeciw oczekiwaniom czytelników, dla których coraz ważniejszy jest czas – chcą szybko i łatwo dotrzeć do najbardziej interesujących ich materiałów.

Na okładce tygodnika, nad  lekko odświeżoną winietą, pojawiło się oznaczenie „polski wydawca”.

Zmianie layoutu i serwisu internetowego towarzyszyć będzie wprowadzenie rozbudowanej części infograficznej pozwalającej na przejrzystą prezentację twardych danych i informacji uzupełniających główne tematy w tygodniku.

Newsowy charakter ma zachować odświeżony serwis Wprost.pl, wzmocniony opiniami ekspertów.

Tygodnik „Wprost” ukazuje się od grudnia 1982 r.


Źródło: PMPG Polskie Media SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764