logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Afera billboardowa: Kurski ma przeprosić Stypułkowskiego

   14.12.2010, przeczytano 4186 razy

Zgodnie z precedensowym wyrokiem Sądu Okręgowego w Warszawie, europoseł PiS Jacek Kurski ma przeprosić b. prezesa PZU Cezarego Stypułkowskiego za pośrednictwem billboardów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/afera-billboardowa%3A-kurski-ma-przeprosic-stypulkowskiego,11747,artykul.html

Nieprawomocna jeszcze decyzja związana jest z oskarżeniem Stypułkowskiego o udział w ''aferze billboardowej'' przez Kurskiego na antenie telewizji TVN. To pierwszy wyrok za naruszenie dóbr osobistych wymuszający taką formę przeprosin. Mec. Barbara Kardynia-Bednarska, adwokat Stypułkowskiego, powiedziała PAP, że rozstrzygnięcie ma na celu ''rzeczywiste naprawienie skutków naruszenia dóbr osobistych klienta przez dotarcie do jak najszerszego kręgu odbiorców zniesławiającej wypowiedzi''. Kurski zapowiada odwołanie od wyroku, powołując się na obronę ''społecznie uzasadnionego interesu''.

Europoseł ma na miesiąc wynająć pięć billboardów - po dwa w Warszawie i Gdańsku, jeden w Olsztynie - i okleić przeprosinami dla Stypułkowskiego. 

Kurski ma też przeprosić na antenie TVN za zarzucenie Stypułkowskiemu, że w 2002 r. zawinił śmierci trzech osób w wypadku drogowym. Ma także wpłacić 10 tys. zł na cele społeczne.

Kurski powiedział PAP, że wyrok zgodny jest z ''linią orzecznictwa niszczącą ludzi PiS'', i że wszyscy świadkowie (w tym ''wysocy akcjonariusze PZU'') potwierdzili, że przekazali mu pochodzące od informacje o udziale Stypułkowskiego w aferze. Dodał też, że decyzją sądu ''skazano go po raz drugi za to samo'', nawiązując do wcześniejszego orzeczenia, nakazującego przeproszenie Platformy Obywatelskiej.

Więcej o aferze billboardowej przeczytać można na naszych łamach.

Źródło: Dziennik.pl, Onet.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Feeders Agency z kampanią Old Spice na trzech rynkach
Agencja Feeders ruszyła z nową kampanią influencerską dla Old Spice na rynku polskim, czeskim i węgierskim. Pod hasłem “Żele Old Spice – świeżość, o której śnisz”, angażując popularnych influencerów, marka chce trafić z produktami pod prysznic do młodych mężczyzn.
UM wygrywa przetarg Vinted
Vinted, platforma C2C służąca do sprzedaży i zakupu odzieży i akcesoriów modowych z drugiej ręki, wybrała w przetargu mediowym ofertę UM (IPG Mediabrands).
Polygon Streaming - technologia HTC usprawni integrację modeli 3D
VIVERSE, platforma do przetwarzania przestrzennego firmy HTC, uruchamia nową samodzielną usługę dla swojej autorskiej technologii Polygon Streaming, udostępniając ją po raz pierwszy poza VIVERSE. Dzięki temu twórcy będą mogli elastycznie integrować interaktywne modele 3D na różnych urządzeniach, w tym na smartfonach, tabletach, laptopach/komputerach PC lub zestawach XR.
MullenLowe Warsaw z kolejną odsłoną kampanii Provident
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała nową, odświeżoną odsłonę kampanii „Mam plan” firmy pożyczkowej Provident. Działania reklamowe wystartowały 14 lipca i obejmują szerokie spektrum mediów, w tym telewizję oraz intensywne działania w internecie.
Nowy standard sponsoringu Kompanii Piwowarskiej
Szacunek dla środowiska naturalnego, pozytywne i inkluzywne doświadczenia uczestników wydarzeń, promocja odpowiedzialnego spożywania alkoholu i zachowanie umiaru – takie mają być aktywacje współorganizowane i sponsorowane przez Kompanię Piwowarską. Firma skupia się na zapewnieniu wyjątkowych doświadczeń festiwalowych, które idą w parze z wartościami...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764