logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akademia Nikona zaprasza na zajęcia online

  PR 16.04.2020, przeczytano 1071 razy
ilustracja

Obsługa lustrzanek i bezlusterkowców, kurs podstaw fotografii, fotografia produktowa – to tylko niektóre z tematów webinarów dostępnych od teraz w ofercie Akademii Nikona online. Inicjatywa przeznaczona jest dla wszystkich fanów fotografii, chcących produktywnie wykorzystać czas spędzony w domu, rozwinąć swoją pasję i zdobyć nowe umiejętności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akademia-nikona-zaprasza-na-zajecia-online,386610,artykul.html

W ofercie Akademii Nikona dostępnych jest obecnie 5 webinarów, a już w najbliższych tygodniach lista szkoleń rozszerzona zostanie o kolejne tematy. Podczas kursu obsługi lustrzanki i bezlusterkowców uczestnicy dowiedzą się, jak robić dobre technicznie zdjęcia i szybko opanują manualną obsługę aparatu. To zajęcia przeznaczone dla osób początkujących, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z fotografią i chcą nauczyć się obsługi aparatu oraz dowiedzieć się w jaki sposób ustawić parametry, by zdjęcie wyszło ostre, wyraźne i odpowiednio naświetlone. Drugim równie ważnym dla początkujących fotografów webinarem może być także kurs pt. „Podstawy fotografii - jak robić ładne i ciekawe zdjęcia”. Podczas tego szkolenia uczestnicy dowiedzą się bowiem, w jaki sposób tworzyć estetyczne i interesujące fotografie, dlaczego jedne zdjęcia się nam podobają a inne nie oraz jak pokazać na zdjęciu spokój i ciszę, a jak ruch, dynamikę i przestrzeń.

W ofercie webinarów Akademii Nikona znalazło się też szkolenie przeznaczone dla dzieci i młodzieży.

– Szczególnie teraz, gdy tak wielu z nas większość dnia spędza w czterech ścianach, najmłodsi domownicy nudzą się najbardziej. Ten webinar powstał z myślą o nich, ale też o ich rodzicach, chcących zadbać o to, by ich dzieci w jak najbardziej wartościowy sposób spędziły najbliższe tygodnie – tłumaczy Katarzyna Romaniuk, Manager Projektu Akademia Nikona. Kurs „Młody fotograf” przeznaczony jest dla osób w wieku 14-18 lat, które nie do końca satysfakcjonuje zdjęcie ze smartfona lub tabletu, chcących poznać wszystkie możliwości i funkcje swojego sprzętu. – Webinary organizowane przez Akademię Nikona to propozycja dla tych, którzy chcą w jak najlepszy sposób wykorzystać czas spędzony w domu, poszerzając swoją wiedzę na temat fotografii i obsługi aparatu – komentuje Katarzyna Romaniuk. – Oprócz szkoleń dla początkujących, w naszej ofercie znaleźć można również szkolenia specjalistyczne, takie jak wywoływanie i katalogowanie w Lightroom czy fotografia produktowa. W planach mamy również dalsze rozszerzanie oferty dostępnych webinarów, tak by każdy mógł znaleźć interesujący go temat – dodaje.

Akademia Nikona to projekt realizowany w ramach międzynarodowej sieci szkół fotograficznych Nikon School. Od momentu powstania w 2009 roku, w organizowanych w ramach projektu kursach i warsztatach udział wzięło już ponad 16 500 uczestników. Oferta obejmuje kursy, warsztaty, masterclass i webinary dedykowane dla osób o różnym stopniu zaawansowania oraz specjalizacji. Zajęcia składają się zarówno z części teoretycznej, jak i ćwiczeń w plenerze lub na planie, pozwalających wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce. Zespół Akademii Nikona tworzą doświadczeni fotografowie m. in. Paweł Duma, Grzegorz “Moment” Płaczek, Adam Nurkiewicz, Michał Leja, Anita Andrzejewska, Piotr Chara, Sławek Krajniewski, Tomasz Tomaszewski czy Łukasz Sokół. Obecnie oddziały Nikon School działają w wielu krajach na świecie, w tym w: Anglii, Danii, Estonii, Francji, na Litwie i Łotwie, Niemczech, Norwegii, Rosji, Szwecji, USA, Włoszech oraz w Polsce.

Szczegóły na temat organizowanych przez Akademię Nikona webinarów znaleźć można pod adresem www.akademianikona.pl/webinary

Źródło: NIKON

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie magnetyczne Coala MagForce dostępne w Antalis
Antalis wprowadza na rynek Coala MagForce, folię magnetyczną nowej generacji, która zapewnia większą siłę trzymania przy jednoczesnej redukcji wagi.
21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.
Sekretne zakupy zwierząt domowych w kampanii Frisco
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider...
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo
Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.
Saatchi & Saatchi kampanią loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764