Już po raz drugi na przestrzeni ostatnich miesięcy agencja Albedo Marketing wspólnie z firmą KAMIS S.A. od 23 kwietnia do 30 czerwca prowadzić będzie ogólnopolską akcję, promującą sprzedaż produktów grillowych KAMIS, w tym limitowanej serii przypraw i musztard na EURO 2012.
Organizatorzy zaproszą do wzięcia udziału w SMS-owej loterii pod nazwą „Grillujemy wszędzie”. Kampania wpisuje się w atmosferę wielkiego odliczania do zbliżających się Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej. Co pół godziny rozlosowywane będą nagrody w postaci oryginalnego grilla, imitującego piłkę futbolową.
Celem działań jest ogólne zwiększenie sprzedaży produktów grillowych oraz stworzenie popytu na limitowaną edycję artykułów KAMIS w okresie rozgrywek piłkarskich. Kampania obejmie komunikację ATL oraz BTL, w tym informacje w prasie i radiu oraz komunikację na opakowaniach promocyjnych i standy w sklepach.
Źródło: Albedo Marketing