logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Albedo Marketing grilluje z Kamis

  PR 26.04.2012, przeczytano 1103 razy
ilustracjastrzałka

Już po raz drugi na przestrzeni ostatnich miesięcy agencja Albedo Marketing wspólnie z firmą KAMIS S.A. od 23 kwietnia do 30 czerwca prowadzić będzie ogólnopolską akcję, promującą sprzedaż produktów grillowych KAMIS, w tym limitowanej serii przypraw i musztard na EURO 2012.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/albedo-marketing-grilluje-z-kamis,15368,artykul.html

Organizatorzy zaproszą do wzięcia udziału w SMS-owej loterii pod nazwą „Grillujemy wszędzie”. Kampania wpisuje się w atmosferę wielkiego odliczania do zbliżających się Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej. Co pół godziny rozlosowywane będą nagrody w postaci oryginalnego grilla, imitującego piłkę futbolową.

Celem działań jest ogólne zwiększenie sprzedaży produktów grillowych oraz stworzenie popytu na limitowaną edycję artykułów KAMIS w okresie rozgrywek piłkarskich. Kampania obejmie komunikację ATL oraz BTL, w tym informacje w prasie i radiu oraz komunikację na opakowaniach promocyjnych i standy w sklepach.

Źródło: Albedo Marketing

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764