logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AMS redukuje ślad węglowy dzięki nowej ofercie Eko Backlight

  PR 25.03.2021, przeczytano 513 razy
ilustracjastrzałka

Do portfolio prośrodowiskowych rozwiązań oferowanych przez AMS klientom dołączył EKO Backlight. Jego wprowadzenie pozwoli w skali roku na ograniczenie emisji CO2 o ok. 684 tony, zaś cząstek stałych nawet o 6 ton.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ams-redukuje-slad-weglowy-dzieki-nowej-ofercie-eko-backlight,390790,artykul.html

EKO Backlight to zestaw proekologicznych rozwiązań, na które składają się: energooszczędne oświetlenie LED, zmniejszenie smogu świetlnego poprzez możliwość wyłączania oświetlenia oraz certyfikowany ekologicznie druk materiałów reklamowych. AMS jako jedyna firma reklamy out-of-home na polskim rynku posiada w swojej ofercie system inteligentnych backlightów, sterowanych on-line. Dzięki zastosowaniu zdalnego systemu sterowania możliwe jest wyłączanie oświetlenia na ponad 800 backlightach w godzinach od 1 do 4 w nocy, co pozwoli w skali roku ograniczyć emisję CO2 o ok. 684 tony, zaś emisję cząstek stałych (pyłów) nawet o 6 ton. Ponadto kampania na EKO Backlight to druk na podlegającym recyklingowi materiale z użyciem farb lateksowych, które nie wpływają negatywnie na późniejszy recykling.

– Myślenie w kategoriach eko to jedna z wartości, na której opiera się filozofia naszej firmy. Od lat aktywnie uczestniczymy w akcji „Godzina dla Ziemi”, która w tym roku przypada 27 marca. Tym bardziej cieszymy się, że kolejne rozwiązania w naszej EKO ofercie możemy zainaugurować właśnie w tej „Godzinie” – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu AMS.

Nowa oferta skierowana jest szczególnie do tych klientów, którzy swoje produkty chcą reklamować w zgodzie z przesłaniem odpowiedzialnego myślenia o wykorzystywaniu zasobów naszej planety. AMS zachęca do tego, przekonując, że każdy reklamodawca ma realny wpływ na poprawę stanu środowiska, bo w kampanii na EKO Backlightach używane są materiały, które będą miały kolejne życie, a odpowiedzialne zachowanie wpłynie na zmniejszenie śladu węglowego prowadzonej działalności.

Dodatkowo - od stycznia 2021 roku - AMS posiada certyfikat EKO Biznes potwierdzający, że zakupiona od Tauron energia pochodzi z niskoemisyjnych źródeł.

Na EKO Ofertę AMS składają się ponadto: system EKO wiat z dachami rozchodnikowymi w czterech miastach, EKO słupy - największa w Polsce sieć słupów zasilanych energią słoneczną, EKO Busback - miejska reklama w ruchu na zero- i niskoemisyjnych pojazdach komunikacji publicznej. AMS realizuje też kampanie edukacyjne w ramach projektu EKO Inicjatywa AMS.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764