Aneta Rumniak od poniedziałku dołączyła do zespołu PMPG Polskie Media na stanowisku dyrektora marketingu i nowych mediów. Dotychczas obszar ten był nadzorowany i kierowany bezpośrednio przez Andrzeja Chmiela, członka Rady Nadzorczej PMPG Polskie Media.
Rumniak będzie odpowiedzialna za wdrożenie strategii nastawionej na zwiększenie sprzedaży w oparciu o nowoczesne produkty reklamowe i monetyzację treści w serwisach internetowych oraz wzmocnienie wizerunku marek i budowanie zasięgu grupy.
- Transformacja tradycyjnych biznesów mediowych w kierunku digital nabiera rozpędu. Rozwój rynku reklamy i dystrybucji cyfrowej, dane o zaangażowaniu użytkowników w odbiór mediów oraz aktywne wsłuchiwanie się w potrzeby partnerów biznesowych to filary, na których będziemy opierać ofertę dla naszych klientów. Cieszę się, że mogę być częścią tego procesu – mówi Rumniak o swoim akcesie do zespołu PMPG Polskie Media.
Aneta Rumniak ostatnio pracowała w grupie wydającej dziennik „Rzeczpospolita” na stanowisku Dyrektora ds. Marketingu i Komunikacji Digital. Wcześniej również była związana z wydawcą „Rzeczpospolitej”, pracując jako Dyrektor Marketingu. Zajmowała się m.in. promocją tytułów i serwisów internetowych grupy, wdrażając strategię digital w obszarze marketingu. Pracowała także w Grupie Netsprint jako Digital Strategist. Jest certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics. Ma również certyfikat DIMAQ (IAB), Professional Diploma in Digital Marketing oraz dyplom London School of Public Relations.
Źródło: PMPG Polskie Media