logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aneta Rumniak dyrektorem w PMPG Polskie Media

  PR 13.02.2017, przeczytano 656 razy

Aneta Rumniak od poniedziałku dołączyła do zespołu PMPG Polskie Media na stanowisku dyrektora marketingu i nowych mediów. Dotychczas obszar ten był nadzorowany i kierowany bezpośrednio przez Andrzeja Chmiela, członka Rady Nadzorczej PMPG Polskie Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aneta-rumniak-dyrektorem-w-pmpg-polskie-media,31430,artykul.html

Rumniak będzie odpowiedzialna za wdrożenie strategii nastawionej na zwiększenie sprzedaży w oparciu o nowoczesne produkty reklamowe i monetyzację treści w serwisach internetowych oraz wzmocnienie wizerunku marek i budowanie zasięgu grupy.

- Transformacja tradycyjnych biznesów mediowych w kierunku digital nabiera rozpędu. Rozwój rynku reklamy i dystrybucji cyfrowej,  dane o zaangażowaniu użytkowników w odbiór mediów oraz aktywne wsłuchiwanie się w potrzeby partnerów biznesowych to filary, na których będziemy opierać ofertę dla naszych klientów. Cieszę się, że mogę być częścią tego procesu – mówi Rumniak o swoim akcesie do zespołu PMPG Polskie Media.  

Aneta Rumniak ostatnio pracowała w grupie wydającej dziennik „Rzeczpospolita” na stanowisku Dyrektora ds. Marketingu i Komunikacji Digital. Wcześniej również była związana z wydawcą „Rzeczpospolitej”, pracując jako Dyrektor Marketingu. Zajmowała się m.in. promocją tytułów i serwisów internetowych grupy, wdrażając strategię digital w obszarze marketingu. Pracowała także w Grupie Netsprint jako Digital Strategist. Jest certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics. Ma również certyfikat DIMAQ (IAB), Professional Diploma in Digital Marketing oraz dyplom London School of Public Relations.

Źródło: PMPG Polskie Media

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764