logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Gumkowska w Wirtualnej Polsce

  PR 09.01.2019, przeczytano 403 razy

Do WP dołączyła Anna Gumkowska. Zajmie się zarządzaniem i rozwojem serwisów kulturalnych, showbiznesowych oraz premium. Przez ostatnie lata była związana z Agorą i serwisem Gazeta.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-gumkowska-w-wirtualnej-polsce,380727,artykul.html

Nowa dyrektor odpowiada za rozwój produktu wydawniczego, przygotowanie i realizowanie strategii dla podlegających jej serwisów oraz zarządzanie nimi. Anna Gumkowska będzie odpowiadać m.in. za WP Magazyn, WP Opinie, Pudelek i o2.

– WP jest dynamicznie rozwijającą się firmą, która podejmuje odważne decyzje i ciągle szuka innowacji. Wierzę, że ta współpraca pozwoli mi wykorzystać doświadczenie i umiejętności związane z rozwijaniem różnych biznesów i teambuildingiem, jak i na dalszy rozwój w nowych dla mnie obszarach – mówi Anna Gumkowska.

Anna Gumkowska jest specjalistką w zakresie biznesu internetowego. Swoje doświadczenie zdobywała w Agorze. Ostatnio, jako Head of Video&Lifestyle w Gazeta.pl, odpowiadała za część biznesową serwisów lifestyle (w tym: eDziecko, Kobieta, Kulinaria) oraz wideo. Wspólnie z zespołem tworzyła różnorodne formaty i produkcje specjalne (m.in. Make Poland Great Again, Haps, Myk, Koło Plotka, #zwykliniezwykli i poranne rozmowy Gazeta.pl). Wcześniej przez kilka lat pełniła funkcję Dyrektora Content Marketingu Gazeta.pl. Jest ekspertem IAB Polska oraz członkiem grupy Native Advertising Task Force IAB Europe, która opracowuje europejskie standardy reklamy natywnej. Obroniła doktorat poświęcony komunikacji mediowanej komputerowo w serwisach Facebook, Twitter i Pinterest. Jest autorką szeregu publikacji branżowych.

Źródło: Wirtualna Polska S.A.

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764