logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Api Group na konferencji Pack & Spirit

  PR 09.04.2018, przeczytano 440 razy
ilustracjastrzałka

Konferencja Pack & Spirit w Reims (Francja) to kolejna tegoroczna impreza branżowa, podczas której API Group przedstawi swoją wizję globalnych trendów w branży opakowań, m.in. dedykowanych napojom luksusowym. Wydarzenie, odbywające się w dniach 10-11 kwietnia, rozpocznie prezentacja Davida Petersa – Creative Development Managera w jej brytyjskiej centrali, który przedstawi m.in. najnowsze wydanie API Trends Folio 2018/2019 – swego rodzaju „przewodnik” API po świecie opakowań. Warto dodać, że polscy klienci będą mieli okazję do zapoznania się z nim niedługo później – podczas targów Packaging Innovations 2018, organizowanych w dniach 17-18 kwietnia w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/api-group-na-konferencji-pack-and-spirit,36082,artykul.html

Pack & Spirit to dwudniowa konferencja, gromadząca przedstawicieli międzynarodowych marek oraz dostawców opakowań luksusowych, przeznaczonych do wina i innych wyrobów alkoholowych. Jednym z założeń przyświecających organizatorom jest prezentacja obecnych i przyszłych trendów, decydujących o kształcie całego sektora napojów luksusowych.

Termin wydarzenia zbiegł się w czasie z niedawną europejską premierą Trends Folio 2018/2019 – drugiej edycji wydawnictwa, sygnowanego przez API Group. Jest ono owocem pracy zespołu międzynarodowych specjalistów i ekspertów technicznych API, których zadaniem było wskazanie najważniejszych trendów w obszarze kreacji opakowań oraz możliwości zastosowania przy ich produkcji folii, laminatów i rozwiązań holograficznych, oferowanych przez brytyjskiego producenta. Wszystko po to, by wzmacniać przekaz markowych produktów na rynku, z uwzględnieniem pojawiających się na nim zmian.

Jak zapewnia API, twórcy nowego wydania Trends Folio w dużej mierze czerpali inspirację ze światowego przemysłu modowego. W efekcie wskazane zostały cztery kluczowe trendy, jakie – ich zdaniem – będą w najbliższym czasie dominować w kontekście projektowania opakowań, także dedykowanych napojom luksusowym.

Pierwszy z nich to Neon Storm – inspirowany naturalnymi zjawiskami przyrodniczymi np. nagłym rozbłyskiem słońca. Diamond Luxe z kolei ma uatrakcyjniać opakowania na dobra luksusowe za sprawą diamentowych elementów i wykończeń. Primary Matrix wykorzystuje specjalne efekty techniczne, uzyskiwane dzięki manipulowaniu światłem. W ostatnim ze zdefiniowanych trendów – Ethereal – wykorzystano opracowaną przez API technologię Holonique, pozwalającą na tworzenie efektów lustra i „miękkich” barw.

Mówi David Peters: - Na współczesnym, niezwykle konkurencyjnym rynku jest niezwykle ważnym, by właściciele marek napojów luksusowych stworzyli własną tożsamość, ukierunkowaną na oczekiwania ich klientów. Opakowanie, wraz z doświadczeniem użytkownika jakie niesie ze sobą, to fundamentalna część tego procesu. Tegoroczna edycja Trends Folio ma zatem wspierać projektantów i właścicieli marek w znalezieniu własnej drogi do tożsamości oraz w zapewnieniu, że ich produkty będą stale wyróżniać się na tle konkurencji.

- Pack & Spirit to dla nas idealne miejsce, by podzielić się swoją wizją odnośnie przyszłości opakowań luksusowych. Mamy nadzieję, że samo wydarzenie, jak też spotkanie z nami pomoże projektantom, drukarzom i właścicielom marek zrozumieć rolę, jaką wskazane w Trends Folio trendy mogą odegrać w procesie wzmacniania marek, zarówno w tym roku, jak i w latach następnych – dodaje David Peters.

Wraz z zespołem API Group będzie on obecny na stoisku firmy (nr A20), gdzie swoje miejsce – poza Trends Folio – znajdą także różne rozwiązania z oferty brytyjskiego producenta. Spotkania będą też okazją do prezentacji praktyce, w jaki sposób tendencje rynkowe znane z pierwszej edycji publikacji przygotowanej przez API przełożyły się na ubiegłoroczne sukcesy globalnych marek.

W kolejnym tygodniu okazję do spotkania z Davidem Petersem oraz pozostałymi przedstawicielami API (przede wszystkim reprezentującymi jej lokalny oddział – API Folie Polska) będą mieli polscy klienci. Firma będzie bowiem obecna z własnym stoiskiem (nr F2) podczas targów Packaging Innovations 2018, odbywających się w Warszawie w dniach 17-18 kwietnia br. Tu swoją polską premierę będą mieć zarówno publikacja API Trends Folio 2018/2019, jak też nowa folia do tłoczenia na zimno, stworzona i wprowadzona niedawno na rynek przez API – TA-Plus.

Źródło: API Folie Polska Sp. z o.o.

www.apigroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Po raz kolejny już wśród wystawców Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw, jakie odbywać się będą w dniach 13-15 lutego br. w centrum targowym Warsaw Expo w Nadarzynie k. Warszawy, znajdzie się firma Sun Chemical. Na wspólnym stoisku (numer L8 w hali F) z firmami Zinart, E-Ploter i Service Call (jego dystrybutorami) prezentować będzie...
Introzap debiutuje na targach Remadays Warsaw
„Rozwiązania do produkcji opakowań z tektury litej i falistej” – takie motto będzie przyświecało premierowej obecności firmy Introzap (stoisko nr S16 w pawilonie F) na zbliżających się targach RemaDays Warsaw. Wydarzenie odbędzie się w dniach 13-15 lutego br. na terenach Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie k. Warszawy. Jako wyłączny przedstawiciel marki Kolbus w...
Zmiany personalne w firmie Mark Andy
Firma Mark Andy poinformowała, że od 1 stycznia br. nastąpiły zmiany na stanowiskach w jej strukturach. Tom Cavalco, pełniący dotąd funkcję Managing Director na obszarze Europy, objął stanowisko Executive Vice President w globalnych strukturach Mark Andy Inc. Z kolei Przemysław Polkowski, pełniący dotąd funkcję Product Manager w Mark Andy Inc., objął stanowisko Mark Andy...
Konica Minolta i cyfrowe drukowanie etykiet w drukarni Flexon
Pierwsza w Polsce maszyna Konica Minolta do przemysłowego, cyfrowego druku etykiet z roli - Accurio Label 190 - rozpoczęła niedawno pracę w firmie FlexOn. Drukarnia ta od lat specjalizuje się w produkcji etykiet i naklejek do różnego typu zastosowań. Po niespełna trzech miesiącach od inwestycji Michał Pabiasz - właściciel przedsiębiorstwa, jest przekonany, że wdrożenie rolowego...
DKS na targach Remadays 2019
Firma DKS – jeden z czołowych dostawców w Polsce w zakresie rozwiązań dla druku cyfrowego, introligatorni oraz oprogramowania dla poligrafii i reklamy -  po raz kolejny zaprezentuje w tym roku swoją ofertę podczas Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw. Na stoisku (numer P16 w pawilonie F) po raz pierwszy szerszej publiczności zaprezentuje zupełnie nowe...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone