logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Api Group na konferencji Pack & Spirit

  PR 09.04.2018, przeczytano 475 razy
ilustracjastrzałka

Konferencja Pack & Spirit w Reims (Francja) to kolejna tegoroczna impreza branżowa, podczas której API Group przedstawi swoją wizję globalnych trendów w branży opakowań, m.in. dedykowanych napojom luksusowym. Wydarzenie, odbywające się w dniach 10-11 kwietnia, rozpocznie prezentacja Davida Petersa – Creative Development Managera w jej brytyjskiej centrali, który przedstawi m.in. najnowsze wydanie API Trends Folio 2018/2019 – swego rodzaju „przewodnik” API po świecie opakowań. Warto dodać, że polscy klienci będą mieli okazję do zapoznania się z nim niedługo później – podczas targów Packaging Innovations 2018, organizowanych w dniach 17-18 kwietnia w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/api-group-na-konferencji-pack-and-spirit,36082,artykul.html

Pack & Spirit to dwudniowa konferencja, gromadząca przedstawicieli międzynarodowych marek oraz dostawców opakowań luksusowych, przeznaczonych do wina i innych wyrobów alkoholowych. Jednym z założeń przyświecających organizatorom jest prezentacja obecnych i przyszłych trendów, decydujących o kształcie całego sektora napojów luksusowych.

Termin wydarzenia zbiegł się w czasie z niedawną europejską premierą Trends Folio 2018/2019 – drugiej edycji wydawnictwa, sygnowanego przez API Group. Jest ono owocem pracy zespołu międzynarodowych specjalistów i ekspertów technicznych API, których zadaniem było wskazanie najważniejszych trendów w obszarze kreacji opakowań oraz możliwości zastosowania przy ich produkcji folii, laminatów i rozwiązań holograficznych, oferowanych przez brytyjskiego producenta. Wszystko po to, by wzmacniać przekaz markowych produktów na rynku, z uwzględnieniem pojawiających się na nim zmian.

Jak zapewnia API, twórcy nowego wydania Trends Folio w dużej mierze czerpali inspirację ze światowego przemysłu modowego. W efekcie wskazane zostały cztery kluczowe trendy, jakie – ich zdaniem – będą w najbliższym czasie dominować w kontekście projektowania opakowań, także dedykowanych napojom luksusowym.

Pierwszy z nich to Neon Storm – inspirowany naturalnymi zjawiskami przyrodniczymi np. nagłym rozbłyskiem słońca. Diamond Luxe z kolei ma uatrakcyjniać opakowania na dobra luksusowe za sprawą diamentowych elementów i wykończeń. Primary Matrix wykorzystuje specjalne efekty techniczne, uzyskiwane dzięki manipulowaniu światłem. W ostatnim ze zdefiniowanych trendów – Ethereal – wykorzystano opracowaną przez API technologię Holonique, pozwalającą na tworzenie efektów lustra i „miękkich” barw.

Mówi David Peters: - Na współczesnym, niezwykle konkurencyjnym rynku jest niezwykle ważnym, by właściciele marek napojów luksusowych stworzyli własną tożsamość, ukierunkowaną na oczekiwania ich klientów. Opakowanie, wraz z doświadczeniem użytkownika jakie niesie ze sobą, to fundamentalna część tego procesu. Tegoroczna edycja Trends Folio ma zatem wspierać projektantów i właścicieli marek w znalezieniu własnej drogi do tożsamości oraz w zapewnieniu, że ich produkty będą stale wyróżniać się na tle konkurencji.

- Pack & Spirit to dla nas idealne miejsce, by podzielić się swoją wizją odnośnie przyszłości opakowań luksusowych. Mamy nadzieję, że samo wydarzenie, jak też spotkanie z nami pomoże projektantom, drukarzom i właścicielom marek zrozumieć rolę, jaką wskazane w Trends Folio trendy mogą odegrać w procesie wzmacniania marek, zarówno w tym roku, jak i w latach następnych – dodaje David Peters.

Wraz z zespołem API Group będzie on obecny na stoisku firmy (nr A20), gdzie swoje miejsce – poza Trends Folio – znajdą także różne rozwiązania z oferty brytyjskiego producenta. Spotkania będą też okazją do prezentacji praktyce, w jaki sposób tendencje rynkowe znane z pierwszej edycji publikacji przygotowanej przez API przełożyły się na ubiegłoroczne sukcesy globalnych marek.

W kolejnym tygodniu okazję do spotkania z Davidem Petersem oraz pozostałymi przedstawicielami API (przede wszystkim reprezentującymi jej lokalny oddział – API Folie Polska) będą mieli polscy klienci. Firma będzie bowiem obecna z własnym stoiskiem (nr F2) podczas targów Packaging Innovations 2018, odbywających się w Warszawie w dniach 17-18 kwietnia br. Tu swoją polską premierę będą mieć zarówno publikacja API Trends Folio 2018/2019, jak też nowa folia do tłoczenia na zimno, stworzona i wprowadzona niedawno na rynek przez API – TA-Plus.

Źródło: API Folie Polska Sp. z o.o.

www.apigroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Drukomat.pl, pierwsza drukarnia online, która wprowadziła nową usługę o nazwie PAYlater, dzięki niej klienci mogą przesunąć termin płatności faktury nawet o 45 dni.
Czerpanie papieru to atrakcja, której nie można pominąć podczas podroży po Dolnym Śląsku. Jedyny czynny młyn papierniczy w Polsce znajduje się w Dusznikach-Zdroju, tuż przy drodze międzynarodowej E67. Miejsce nazywane „magicznym”, mieści w swoich wnętrzach Muzeum Papiernictwa i niezwykłą halę produkcyjną, w której chętni mogą samodzielnie wykonać...
Firma LogoScript zaprasza na konferencję poświęconą zastosowaniu nowoczesnych technologii informatycznych w procesie wydawniczym, którą organizujemy wspólnie z Zakładem Technologii Poligraficznych Politechniki Warszawskiej. Konferencja odbędzie się w salach budynku ZTP przy ulicy Konwiktorskiej 2 w Warszawie w dniu 9 maja 2019 r. (czwartek) w godzinach 10:00 –...
Agfa Jeti Tauro H2500 LED w drukarni Walstead Central Europe
W ostatnim czasie w jednej z krakowskich drukarń grupy Walstead (dawniej LSC Communications) rozpoczął pracę wszechstronny ploter hybrydowy Jeti Tauro H2500 LED. To drugie już rozwiązanie marki Agfa, pracujące w tym zakładzie, który systematycznie rozbudowuje swoje możliwości w zakresie realizacji szerokiego spektrum materiałów Point-of-Sale (POS) dla klientów z rynku handlu...
Sun Chemical poinformowała o podniesieniu – z dniem 15 maja 2019 roku – cen na produkowane przez firmę i oferowane na rynku północnoamerykańskim farby oraz lakiery utrwalane energią, jak również na lakiery wodne i solwentowe.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764