logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Koenig & Bauer wspiera inicjatywy branżowe

  PR 04.04.2018, przeczytano 1001 razy
ilustracjastrzałka
Od lewej Dagmar Ringel (Koenig & Bauer), Michael Seidl i Izabela E. Kwiatkowska (oboje European Media Group) podczas gali finałowej Art of Packaging 2018 Fot. European Media Group

Wzorem wcześniejszych lat, firma KBA CEE także w tym roku udziela wsparcia różnym inicjatywom branżowym. 5 marca br. w Poznaniu odbyła się gala finałowa konkursu, skierowanego do projektantów opakowań – Art of Packaging, którego Koenig & Bauer była (obok Stora Enso) głównym partnerem. Firma wsparła też 2. edycję Ogólnopolskiego Konkursu Poligraficznego dla uczniów szkół średnich, którego finał miał miejsce 15 marca w Warszawie. Z kolei w październiku br. odbędzie się Zjazd i Bal Absolwentów Instytutu Poligrafii Politechniki Warszawskiej organizowany przez Stowarzyszenie Absolwentów Instytutu Poligrafii PW.  Koenig & Bauer jest jednym z partnerów tego wydarzenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/koenig-and-bauer-wspiera-inicjatywy-branzowe,36038,artykul.html

- Każde z tych wydarzeń to z jednej strony wyjątkowa na swój sposób okazja do wsparcia cennych inicjatyw, z drugiej – możliwość spotkania z naszymi klientami, partnerami biznesowymi oraz adeptami sztuki projektanckiej czy poligraficznej, a więc potencjalnie – przyszłymi użytkownikami rozwiązań Koenig & Bauer czy też klientami drukarń, które pracują na takich maszynach – mówi Paweł Krasowski, Marketing & Product Manager w firmie KBA CEE. – Konkursy branżowe to szansa dla młodych talentów, ale też forma docenienia tych, którzy zajmują się profesjonalnie np. projektowaniem opakowań. Z kolei bal organizowany przez SAIP to okazja, która raz na pięć lat pozwala spotkać się w gronie absolwentów warszawskiej uczelni kształcącej poligrafów. Tym razem zostanie on zorganizowany w roku szczególnym – mija 50 lat od uruchomienia studiów poligraficznych na Politechnice Warszawskiej.

Jednym ze sponsorów głównych konkursu Art of Packaging (promującego atrakcyjne wizualnie, funkcjonalne i niestandardowe projekty opakowań), organizowanego przez European Media Group, firma Koenig & Bauer była już po raz kolejny. Podobnie jak w latach ubiegłych, ufundowała też nagrodę specjalną – Golden Pixel za najlepiej wydrukowane i uszlachetnione opakowanie. Zdobyła ją firma Krea za projekt „Pisanki złotem malowane” – zestaw etykiet termokurczliwych, przeznaczony do przygotowania pisanek. Koncepcja – począwszy od wzorów koszulek, poprzez kształt i wygląd, na zbiorczym opakowaniu skończywszy – powstała w jej studiu graficznym. Całość, składająca się z wielowarstwowych ażurów, barwnych ornamentów oraz detali, nawiązuje do wielkanocnych motywów. W produkcji etykiet zastosowano metodę złocenia na zimno w kolorach tęczy, uzyskując dzięki temu specjalny efekt metaliczny. Przedstawiciele firmy Krea, która jako pierwsza wprowadziła tego typu rozwiązanie na rynek, odebrali nagrodę Golden Pixel z rąk Dagmar Ringel – dyrektor ds. marketingu i komunikacji medialnej Koenig & Bauer oraz Michaela Seidl – inicjatora i pomysłodawcy nagrody Golden Pixel, jurora konkursu Art of Packaging.

15 marca br. w Warszawie odbył się finał 2. edycji Ogólnopolskiego Konkursu Poligraficznego, skierowanego do uczniów szkół średnich, zorganizowanego przez Zakład Technologii Poligraficznych Wydziału Inżynierii Produkcji Politechniki Warszawskiej. Nagrodami w nim były indeksy tej warszawskiej placówki, kształcącej przyszłe kadry poligraficzne. Podobnie jak przed rokiem, firma Koenig & Bauer znalazła się w gronie jego sponsorów. Uczniowie mieli okazję zapoznać się m.in. z krótką prezentacją, przygotowaną przez Pawła Krasowskiego na temat firmy.

W konkursie wzięło udział ponad 600 uczniów z 31 szkół z całej Polski. Do marcowego finału zakwalifikowano 46 osób z 13 szkół, zaś indeksy – z rąk Andrzeja Kolasy, dziekana Wydziału Inżynierii Produkcji – otrzymało 19 z nich. Najlepszy wynik uzyskała Katarzyna Langer – uczennica 3. klasy Technikum Księgarskiego im. Stefana Żeromskiego w Warszawie. Szkoła ta była najliczniej reprezentowana w marcowym finale – z jej ramienia znalazło się w nim 8 osób.

Start kolejnej 3. edycji Ogólnopolskiego Konkursu Poligraficznego przewidziano na 15 listopada br.

Nieco wcześniej, 6 października br. w Warszawie odbędzie się kolejna impreza objęta w tym roku patronatem przez Koenig & Bauer – Zjazd i Bal Absolwentów Instytutu Poligrafii Politechniki Warszawskiej organizowany przez Stowarzyszenie Absolwentów Instytutu Poligrafii PW. Jak planuje organizator, wydarzenie – odbywające się w Dużej Auli Gmachu Głównego Politechniki Warszawskiej – ma zgromadzić około 600 osób, przede wszystkim absolwentów warszawskiej uczelni, inżynierów poligrafów, byłych i obecnych pracowników oraz przedstawicieli firm produkcyjnych i dostawczych, działających w branży poligraficznej. Firma Koenig & Bauer, jako producent maszyn drukujących z ponad 200-letnim stażem, jest jednym z partnerów tego wydarzenia.

Źródło: KBA CEE

www.kba.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Epson EM-C800RDWF i EP-C800RDW: drukarki A4 z systemem RIPS
Nowe urządzenia Epson EM-C800RDWF i EP-C800RDW osiągają najwyższą wydajność atramentu w swoim segmencie produktów, zapewniając do 50 000 stron czarno-białych i 20 000 stron kolorowych z jednego zestawu materiałów eksploatacyjnych. Pozwala to ograniczyć czynności konserwacyjne i zwiększyć produktywność.
Steve Luedke wiceprezesem w firmie Mark Andy
Firma Mark Andy, wiodący dostawca rozwiązań w zakresie drukowania etykiet, ogłosiła powołanie Steve'a Luedke na stanowisko wiceprezesa ds. zaawansowanej obsługi klienta. Dołącza on do Mark Andy wnosząc do firmy duże doświadczenie w branży etykiet i opakowań: ponad 26-letnie z pracy w WS Packaging oraz w części Multi-Color Corporation, gdzie pracował dotychczas.
Brother: 4 drukarki laserowe z serii TonerBenefit
Firma Brother wprowadziła do portfolio cztery kompaktowe i wydajne monochromatyczne drukarki laserowe z serii TonerBenefit – HL-B2180DW, DCP-B7620DW, MFC-B7800DN oraz MFC-B7810DW. Urządzenia pozwalają na ekonomiczny i szybki wydruk dokumentów, dzięki czemu codzienna praca administracyjna oraz biurowa może stać się jeszcze bardziej efektywna. Nowe modele z serii Toner...
Rozmowy o druku: przewaga rynkowa dzięki personalizacji
W czasach, gdy docierają do nas rozmaite treści pochodzące z kanałów cyfrowych, wykorzystanie druku personalizowanego to dobry sposób na to, by zwrócić uwagę odbiorcy przekazu marketingowego. Indywidualna treść adresowana do konkretnej osoby może wywołać u niej pozytywne emocje i dać jej poczucie wyjątkowości.
API.PL i Epson na targach Print-Tech 2024
API.PL zaprasza wszystkich zainteresowanych rozwojem działalności poligraficznej na spotkanie podczas targów Warsaw Print-Tech Expo. W trakcie wydarzenia firma API wspólnie z partnerem – firmą Epson - będzie stacjonować na stoisku F3.50. W tym czasie będzie można obejrzeć drukarki ekosolwentowe Epson, nowe urządzenie hybrydowe tej samej firmy, czyli SC-F1000 do druku w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764