logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Chroma znalazła pracownika: Finał kampanii

  PR 12.04.2018, przeczytano 1118 razy
ilustracjastrzałka

Zakończyła się ponad dwumiesięczna kampania marketingowa „Najpozytywniejsza praca świata” drukarni Chroma. Pierwszym etapem była rekrutacja na stanowisko menedżera gwarancji jakości. Zwycięzcą, wyłonionym spośród 1500 kandydatów został Michał Bajda. Swoim video „Jedenaście przytaknięć Michała” i jego aktywną promocją zapewnił sobie kontrakt z drukarnią o wartości 60 tys. zł. W ostatnim etapie kampanii Chroma zaprezentowała swoim klientom nowe zasady gwarancji jakości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/chroma-znalazla-pracownika%3A-final-kampanii,36135,artykul.html

Kampania marketingowa Chromy miała na celu skierowanie uwagi odbiorców na istotę jakości w druku oraz pozytywnego i otwartego podejścia do klienta. W ostatnim etapie akcji drukarnia przedstawiła 5 zasad gwarancji jakości, gwarantując swoim klientom m.in. kompleksową, darmową dostawę zamówienia i pewność uzyskania określonej kolorystyki wydruku.

- Jak pokazują badania, aż 84% Polaków spotyka się z narzekaniem na pracę. W ogóle jako naród lubimy narzekać - tak się powszechnie uważa. Mam jednak nadzieję, że jak udowodniła kampania Chromy - z Polakami nie jest aż tak źle. Moje cv zostało wybrane z ponad 1500 nadesłanych zgłoszeń, z których większość pochodziła właśnie z Polski. To zgłoszenia od pozytywnie nastawionych ludzi, takich jak ja – mówi Michał Bajda, nowy menedżer gwarancji jakości w Chroma. - Prywatnie i zawodowo interesuję się marketingiem i od wielu lat śledzę sposób, w jaki komunikują się firmy. Cieszę się, że polska drukarnia zdecydowała się na taką niestandardową kampanię i że po pracę marzeń nie trzeba już lecieć do USA, czy na egzotyczną wyspę, ale wystarczy pojechać do oddalonych o około 70 km od mojego rodzinnego Zgorzelca Żar. – dodaje Michał.

Jak pokazała kampania, tego typu akcje budzą zainteresowanie, jednocześnie pozwalając firmom pokazać ich charakter i podejście do biznesu. Podczas swojego pobytu w Żarach Michał pozytywnie wypełnił wszystkie, przygotowane przez Chromę obowiązki. Najważniejszym z nich było ogłoszenie nowych zasad gwarancji jakości, które oprócz gwarancji darmowej i terminowej dostawy zapewniają też pozytywne rozpatrzenie reklamacji, w przypadku popełnienia błędu przez klienta, który pierwszy raz korzysta z usług drukarni.

– Akcja cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem wśród internautów. Łącznie zarejestrowaliśmy ponad 200 000 odwiedzin landing page kampanii. Jakość przesyłanych zgłoszeń, zwłaszcza tych video była bardzo wysoka.– mówi Agnieszka Rutkowska, social media manager Grupy On Board Think Kong. – Kandydaci byli wyjątkowo kreatywni, co nie ułatwiało nam dokonania wyboru. – dodaje.

Ogłoszenia rekrutacyjne do najpozytywniejszej pracy świata z początkiem stycznia pojawiły się na pracuj.pl, zagranicznych portalach rekrutacyjnych i na Facebooku.  Spośród nadesłanych zgłoszeń wybrano 10 najlepszych kandydatów, by następnie poddać przygotowane przez nich video głosowaniu. Internauci oddali łącznie prawie 4 tys. głosów na swoich faworytów. W akcję Chromy zaangażowani byli również influencerzy: Michał Sadowski i Michał Górecki. Prowadzący kanał na YouTube Szukam Pracy  Karol Wyszyński odwiedził nawet siedzibę drukarni w Żarach, by sprawdzić czym zajmie się menedżer gwarancji jakości.

Źródło: Chroma

www.chroma.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Jakim cudem (i po co?) osoba, która nie ma pojęcia o poligrafii została "menedżerem gwarancji jakości"?

avatar użytkownika
,

Może właśnie o to chodziło żeby mieć inaczej niż inni? Wyróżnienie się na tle konkurencji to częsty cel komunikacyjny kampanii, a cała akcja z poszukiwaniem pracownika była przecież elementem kampanii reklamowej.  

,

Znaczy się na czym ma polegać to wyróżnienie?
Że gość twarzą gwarantuje to, o czym nie ma pojęcia?
  

avatar użytkownika
,

To nie wynika z naszego wpisu. Może zasugerowałeś się jakąś inną informacją na ten temat?  

,

Co w takim razie z niego wynika lub ma wynikać?  

Najnowsze w tym dziale

Sinajet 0604MT w Poligrafii Małopolskiej
Ploter tnący to kolejna inwestycja nowosądeckiej drukarni Poligrafia Małopolska w rozbudowę własnego parku maszynowego. Grafmasz tym samym wdrożył kolejny ploter tnąco-bigujący 0604 MT. Instalacja miała miejsce w drugim kwartale 2022 roku.
Mimo niespokojnej sytuacji gospodarczej koncern Koenig & Bauer dzięki dobremu udanemu kwartałowi znajduje się na ścieżce wzrostu. Podobnie jak wiele przedsiębiorstw produkcyjnych, Koenig & Bauer wciąż znajduje się w sytuacji, w której z jednej strony ma do czynienia z wysokim portfelem zamówień, a z drugiej z wpływem wielu negatywnych czynników zewnętrznych, głównie po stronie...
Wytrzymałe etykiety z technologią Mark Andy – w odpowiedzi na zmiany klimatyczne
Podstawowe funkcje etykiet to dekorowanie produktu i dostarczanie konsumentom informacji na jego temat: od półek supermarketu, poprzez apteki czy systemy logistyczne, po różne sektory transportu. Dlatego tak ważna jest możliwość wykorzystania ich w różnych warunkach, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości. Zdaniem firmy Mark Andy, rosnące oczekiwania, a...
Kompletne rozwiązania do automatycznej produkcji kalendarzy Head-one i Cal-one
Tegoroczna premiera HEAD-one, automatu do produkcji wypukłych główek do kalendarzy sprawiła, że w firmie Akonda portfolio urządzeń do produkcji kalendarzy jest już kompletne! Drukarnie oferujące kalendarze trójdzielne otrzymują rozwiązania do automatyzacji, co przekłada się na zwiększenie ilości i jakości produkcji. - Z kalendarzy ściennych będziemy...
HP Jet Fusion 5400 i Metal Jet S100: nowości dla branży produkcyjnej
Na targach Formnext firma HP zaprezentowała nowe części produkcyjne Metal Jet od firmy John Deere, nowe funkcjonalności technologii Multi Jet Fusion takie jak wydruk białych części, współpraca w zakresie rozwoju materiałów i post processingu oraz nowy program recyklingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764