logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Chroma znalazła pracownika: Finał kampanii

  PR 12.04.2018, przeczytano 758 razy
ilustracjastrzałka

Zakończyła się ponad dwumiesięczna kampania marketingowa „Najpozytywniejsza praca świata” drukarni Chroma. Pierwszym etapem była rekrutacja na stanowisko menedżera gwarancji jakości. Zwycięzcą, wyłonionym spośród 1500 kandydatów został Michał Bajda. Swoim video „Jedenaście przytaknięć Michała” i jego aktywną promocją zapewnił sobie kontrakt z drukarnią o wartości 60 tys. zł. W ostatnim etapie kampanii Chroma zaprezentowała swoim klientom nowe zasady gwarancji jakości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/chroma-znalazla-pracownika%3A-final-kampanii,36135,artykul.html

Kampania marketingowa Chromy miała na celu skierowanie uwagi odbiorców na istotę jakości w druku oraz pozytywnego i otwartego podejścia do klienta. W ostatnim etapie akcji drukarnia przedstawiła 5 zasad gwarancji jakości, gwarantując swoim klientom m.in. kompleksową, darmową dostawę zamówienia i pewność uzyskania określonej kolorystyki wydruku.

- Jak pokazują badania, aż 84% Polaków spotyka się z narzekaniem na pracę. W ogóle jako naród lubimy narzekać - tak się powszechnie uważa. Mam jednak nadzieję, że jak udowodniła kampania Chromy - z Polakami nie jest aż tak źle. Moje cv zostało wybrane z ponad 1500 nadesłanych zgłoszeń, z których większość pochodziła właśnie z Polski. To zgłoszenia od pozytywnie nastawionych ludzi, takich jak ja – mówi Michał Bajda, nowy menedżer gwarancji jakości w Chroma. - Prywatnie i zawodowo interesuję się marketingiem i od wielu lat śledzę sposób, w jaki komunikują się firmy. Cieszę się, że polska drukarnia zdecydowała się na taką niestandardową kampanię i że po pracę marzeń nie trzeba już lecieć do USA, czy na egzotyczną wyspę, ale wystarczy pojechać do oddalonych o około 70 km od mojego rodzinnego Zgorzelca Żar. – dodaje Michał.

Jak pokazała kampania, tego typu akcje budzą zainteresowanie, jednocześnie pozwalając firmom pokazać ich charakter i podejście do biznesu. Podczas swojego pobytu w Żarach Michał pozytywnie wypełnił wszystkie, przygotowane przez Chromę obowiązki. Najważniejszym z nich było ogłoszenie nowych zasad gwarancji jakości, które oprócz gwarancji darmowej i terminowej dostawy zapewniają też pozytywne rozpatrzenie reklamacji, w przypadku popełnienia błędu przez klienta, który pierwszy raz korzysta z usług drukarni.

– Akcja cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem wśród internautów. Łącznie zarejestrowaliśmy ponad 200 000 odwiedzin landing page kampanii. Jakość przesyłanych zgłoszeń, zwłaszcza tych video była bardzo wysoka.– mówi Agnieszka Rutkowska, social media manager Grupy On Board Think Kong. – Kandydaci byli wyjątkowo kreatywni, co nie ułatwiało nam dokonania wyboru. – dodaje.

Ogłoszenia rekrutacyjne do najpozytywniejszej pracy świata z początkiem stycznia pojawiły się na pracuj.pl, zagranicznych portalach rekrutacyjnych i na Facebooku.  Spośród nadesłanych zgłoszeń wybrano 10 najlepszych kandydatów, by następnie poddać przygotowane przez nich video głosowaniu. Internauci oddali łącznie prawie 4 tys. głosów na swoich faworytów. W akcję Chromy zaangażowani byli również influencerzy: Michał Sadowski i Michał Górecki. Prowadzący kanał na YouTube Szukam Pracy  Karol Wyszyński odwiedził nawet siedzibę drukarni w Żarach, by sprawdzić czym zajmie się menedżer gwarancji jakości.

Źródło: Chroma

www.chroma.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Jakim cudem (i po co?) osoba, która nie ma pojęcia o poligrafii została "menedżerem gwarancji jakości"?

avatar użytkownika
,

Może właśnie o to chodziło żeby mieć inaczej niż inni? Wyróżnienie się na tle konkurencji to częsty cel komunikacyjny kampanii, a cała akcja z poszukiwaniem pracownika była przecież elementem kampanii reklamowej.  

,

Znaczy się na czym ma polegać to wyróżnienie?
Że gość twarzą gwarantuje to, o czym nie ma pojęcia?
  

avatar użytkownika
,

To nie wynika z naszego wpisu. Może zasugerowałeś się jakąś inną informacją na ten temat?  

,

Co w takim razie z niego wynika lub ma wynikać?  

Najnowsze w tym dziale

Mira i Avinci: Nowe plotery Agfa w firmie BMT
W ostatnim czasie park sprzętowy firmy BMT z Gliwic, specjalizującej się w rozwiązaniach i usługach w zakresie identyfikacji wizualnej, rozszerzył się o dwa plotery drukujące Agfa. Pod koniec ubiegłego roku pracę rozpoczęły tu: pierwsza w naszym kraju maszyna Jeti Mira LED MG2732 (dedykowana podłożom sztywnym) oraz jedno z pierwszych w Polsce urządzeń Avinci DX3200...
Usługi YSoft SafeQ Integrated Print Management i Document Capture Solution są teraz zintegrowane z urządzeniami wielofunkcyjnymi Brother.
Maszyny introligatorskie Grafmasz w Madimo
Drukarnia Madimo działa w Poznaniu, w obecnym kształcie, od 2013 roku. W ciągu ostatnich 12 miesięcy drukarnia poczyniła szereg inwestycji w rozbudowę własnego zaplecza introligatorskiego. Wśród zakupionych urządzeń znalazło się 5 rozwiązań  z oferty firmy Grafmasz.
Drukarnia Print Hero z Latexem R2000
Drukarnia Wielkoformatowa Print Hero działa w branży reklamowej od ponad 10 lat. Posiada własny park maszynowy, halę produkcyjną oraz urządzenia do procesu wykończeniowego. Od maja bieżącego roku, do tego grona dołącza najnowszy model serii latexowej HP Latex R2000 i tym samym wzbogaci on możliwości produkcyjne PRINT HERO między innymi o ekologiczny druk na podłożach płaskich....
Nilpeter świętuje setne urodziny firmy
1 maja 2019 roku w swojej siedzibie w duńskim Slagelse firma Nilpeter, założona w 1919 roku w Kopenhadze przez dwóch przyjaciół, obchodziła okrągłą, setną rocznicę istnienia. Przedsiębiorstwo do dzisiaj pozostaje w rękach rodziny założycieli i obecnie jest zarządzane przez trzecie (w osobie Larsa Eriksena) oraz czwarte (w osobie Petera Eriksena) pokolenie właścicieli. W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764