logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Color Addict - kampania L'Oréal Professionnel  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

Marka L'Oréal Professionnel wystartowała w kwietniu z nową kampanią reklamową pod hasłem „Tam gdzie rodzą się trendy!”. Kampania promuje wprowadzenie do salonów fryzjerskich Salon Expert współpracujących z marką L'Oréal Professionnel nowej kolekcji koloryzacji włosów.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Kampania do mnie nie przemawia, bo takie kolory nie pasują do mojego typu urody. Wolę chłodne blondy, jakie mi robi sprawdzona fryzjerka oryginalnym revlonem z hologramem. Kolor się nie wypłukuje i nie robi się żółty.

avatar użytkownika
,

Wygląda na to że autorzy kampanii popełnili prozaiczny błąd. Czytając komentarze niejednokrotnie przekonaliśmy się, że ludzie mają często problem z utrzymaniem kontrolowanego dystansu do przekazu reklamowego, przyjmując jego treść dosłownie. Tym większa odpowiedzialność spoczywa na twórcach kampanii.  

,

Mariola preferuje revlona z holo a Ty jej wyjeżdzasz z umownością przekazu.
Wstydź się.
  

Najnowsze w tym dziale

W agencji Saatchi & Saatchi awansowało 12 ekspertek i ekspertów w działach kreacji, designu, client service i trafficu.
Steven Bandrowczak dyrektorem generalnym Xerox
Xerox Holdings Corporation poinformował 3 sierpnia, że Steven Bandrowczak został powołany przez Radę Dyrektorów Xerox na stanowisko dyrektora generalnego.
Marta Zalewska, wcześniej odpowiedzialna za działania medialne Aion Banku, od sierpnia 2022 roku pełni funkcję rzeczniczki prasowej Shares. Odpowiada za całokształt działań komunikacyjnych, PR-owych oraz reprezentowanie startupu w mediach.
Idea Creative Group: event dla Fundacji Zwolnieni z Teorii
Czy działalność społeczna i biznes mogą iść w parze, wzajemnie się uzupełniając? Jak pokazała Olimpiada Zwolnionych z Teorii 2022 może, a nawet wręcz i musi – na znaczeniu bowiem coraz bardziej zyskuje społeczna odpowiedzialność, która oparta jest nie tylko na finansowych zyskach, lecz także i tych, których nie da się przełożyć bezpośrednio na...
Personal PR uruchamia Skillers Academy
Agencja komunikacji zintegrowanej Personal PR stworzyła autorski program szkoleniowy – Skillers Academy. Celem kursów i warsztatów jest dzielenie się wiedzą i doświadczeniem z zakresu szeroko pojętej komunikacji – zewnętrznej i wewnętrznej. Prezentowany przez Personal PR program szkoleniowy to odpowiedź na zaobserwowane zapotrzebowanie na rynku i w oczach twórców – zbyt...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764