logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Fotoporadnik Canon: Jak fotografować deszcz meteorów  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

Astrofotografia zyskuje na popularności wśród coraz większej grupy miłośników fotografii. Co więcej, w ostatnich latach nietypowe zjawiska na nieboskłonie rozpieszczały polskich entuzjastów astro-zjawisk. Blue Moon czy Kometa 46/P Wirtanten były widoczne również w Polsce.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Słabiutki ten pseudo poradnik. Jest info, że tekst sponsorowany, bo nie mogę znaleźć...

avatar użytkownika
,

Tekst nie jest sponsorowany - nikt za jego opublikowanie nie płaci. Masz wyraźną informację, że jest to notka PR pochodząca od wskazanej firmy.  

avatar użytkownika
,

A faktycznie, mimo to nie uznałbym tego za poradnik...   

avatar użytkownika
,

Nie spodziewałeś się chyba że Canon opracuje poradnik astrofotografii adresowany do miłośników astronomii - tutaj wskazanych jest kilka efektów które może zrealizować każdy fotografik dysponujący konkretnym sprzętem tej firmy.   

avatar użytkownika
,

Szczerze, to faktycznie nie spodziewałem się "poradnika astrofotografii adresowany do miłośników astronomii", ale czegoś lepszego niż w tym "bezpłatnym artykule PR".
Ale przynajmniej z forum dowiedziałem się czym jest "bezpłatny artykuł PR". :-)

avatar użytkownika
,

Po to oznaczamy bezpłatne materiały PR aby było wiadomo czemu i komu służą. Nie sposób prowadzić serwisu branżowego ignorując materiały pochodzące od dostawców i działających w branży podmiotów, nie widzimy też sensu w przerabianiu takich materiałów na "redakcyjne". Taka praktyka stosowana jest przez niektóre branżowe media, które wstydzą się publikowania notek oznaczonych jako PR. Jest to jednak bardzo "śliskie" podejście, bo dziennikarz nie zawsze jest w stanie dojść intencji i interesów, "oczyszczając" z nich tekst. W efekcie jego jakość wcale nie wzrasta, natomiast czytelnicy są wprowadzani w błąd co do charakteru komunikacji z jaką mają do czynienia, tytuły takie żyrują zaś często tezy marketingowe nie mając nawet świadomości że to robią.  

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Atikus - nowa identyfikacja wizualna dewelopera
Atikus to marka dewelopera, w której DNA zaszyte są sztuka projektowania oraz realizacji. Założyciele marki to dwóch pasjonatów: architektury oraz budownictwa i swoje zamiłowania starają skutecznie realizować w zakresie kolejnych, zrealizowanych inwestycji. Ich motto: „Mieszkaj wygodnie” wskazuje na zaangażowanie i dbałość o każdy detal, bo wiedzą jak ważne jest to z punktu...
Tetrachromatyzm - fenomenalna wrażliwość na kolor
Tetrachromatyzm to rzadki fenomen związany z percepcją kolorów częściej występujący u kobiet. Takie osoby potrafią wyłapać setki milionów odcieni więcej niż przeciętna osoba.
Prawna ochrona marki osobistej. Prawo do firmy a znak towarowy
Gdyby istniał skuteczny sposób prawny na zatrzymanie raz zbudowanego zaufania to byłaby to z pewnością najchętniej realizowana usługa prawna. Niestety, w tym zakresie prawo nie jest idealne. Co nie oznacza, że nie oferuje ono żadnych sposobów ochrony marki osobistej. Dzisiaj przedstawię Ci dwa sposoby ochrony marki osobistej, które warto znać: prawo do firmy oraz znak...
Plan marketingowy miasta i zrównoważone planowanie rozwoju
Strategiczny plan marketingowy, uważany za ważne narzędzie zarządzania w organizacji, wykorzystywany jest także przez miasta w Polsce jako jeden z głównych aspektów wsparcia w podejmowaniu decyzji i osiąganiu wyznaczonych celów. Zrównoważony rozwój to jeden z wiodących trendów w obecnych czasach. Właściwy do wprowadzania zmian i podążania za innowacjami. Określa wiele...
Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764