Międzynarodowa firma Bayer, działająca w obszarach ochrony zdrowia i produkcji żywności, zdecydowała się na zmodernizowanie swojej warszawskiej siedziby przy Al. Jerozolimskich. Decyzja podyktowana była potrzebą zwiększenia komfortu obecnych pracowników, jak i atrakcyjności biura dla nowych talentów – a wszystko zgodnie z założeniami zrównoważonego...
UX to coś więcej niż dobrze rozmieszczone przyciski i odpowiednio skonstruowana nawigacja. Każdy ambitny projektant będzie dążył nie tylko do stworzenia dobrze wyglądającego UI, ale do produktu, który przy całej swojej atrakcyjności wizualnej, w kilku krokach doprowadzi użytkownika do celu. Dlaczego więc niektóre popularne aplikacje nie do końca dbają o...
Jej wartość w ujęciu globalnym to, bazując na danych z 2022 rok, ponad 1,7 biliona dolarów. W samej zaś Polsce generuje pond 40 miliardów złotych obrotu rocznie. Moda, bo oczywiście o niej mowa, stanowi nieodłączny element życia społecznego i ważną część gospodarki. Praca nad wizerunkiem każdej marki, a szczególnie odzieżowej, wymaga czasu, zaangażowania...
Przedsiębiorcy skupieni wokół handlu internetowego oraz logistyki e-commerce już od dłuższego czasu stawiają na nowoczesne rozwiązania, które mają uczynić proces doręczania przesyłek mniej szkodliwym dla planety. Opakowania dostosowane gabarytowo do zawartości czy wykorzystanie materiałów z recyklingu stały się w branży standardem, a na rynku wciąż...
Z początkiem każdego nowego roku do domeny publicznej trafiają tysiące zdjęć, obrazów, książek, muzyki, filmów. 1 stycznia to bowiem Dzień Domeny Publicznej, w którym do domeny publicznej przechodzą utwory, które zostały stworzone przez twórców zmarłych 70 lat temu. W praktyce oznacza to,...
Słabiutki ten pseudo poradnik. Jest info, że tekst sponsorowany, bo nie mogę znaleźć...
Tekst nie jest sponsorowany - nikt za jego opublikowanie nie płaci. Masz wyraźną informację, że jest to notka PR pochodząca od wskazanej firmy.
A faktycznie, mimo to nie uznałbym tego za poradnik...
Nie spodziewałeś się chyba że Canon opracuje poradnik astrofotografii adresowany do miłośników astronomii - tutaj wskazanych jest kilka efektów które może zrealizować każdy fotografik dysponujący konkretnym sprzętem tej firmy.
Szczerze, to faktycznie nie spodziewałem się "poradnika astrofotografii adresowany do miłośników astronomii", ale czegoś lepszego niż w tym "bezpłatnym artykule PR".
Ale przynajmniej z forum dowiedziałem się czym jest "bezpłatny artykuł PR". :-)
Po to oznaczamy bezpłatne materiały PR aby było wiadomo czemu i komu służą. Nie sposób prowadzić serwisu branżowego ignorując materiały pochodzące od dostawców i działających w branży podmiotów, nie widzimy też sensu w przerabianiu takich materiałów na "redakcyjne". Taka praktyka stosowana jest przez niektóre branżowe media, które wstydzą się publikowania notek oznaczonych jako PR. Jest to jednak bardzo "śliskie" podejście, bo dziennikarz nie zawsze jest w stanie dojść intencji i interesów, "oczyszczając" z nich tekst. W efekcie jego jakość wcale nie wzrasta, natomiast czytelnicy są wprowadzani w błąd co do charakteru komunikacji z jaką mają do czynienia, tytuły takie żyrują zaś często tezy marketingowe nie mając nawet świadomości że to robią.