Jury tegorocznego Konkursu Klubu Twórców Reklamy (KTR), prestiżowej nagrody organizowanej przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR doceniło wystawę “Odbicie. Jestem jak ty zapewne” z Muzeum Powstania Warszawskiego, przyznając jej nagrody w kategoriach Design in Public Places, Digital & Motion i Creative Tech. Tym samym wystawa została wyróżniona we wszystkich kategoriach, w jakich była nominowana. Projekt otrzymał również nagrodę Best of Technology, przyznaną po raz pierwszy w historii konkursu. To bezprecedensowy przykład współpracy na styku technologii, kultury i odpowiedzialności społecznej. Za koncepcję i realizację ekspozycji odpowiada warszawska agencja Superskrypt.
Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...