logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ATF żąda od Newsweek sprostowania nieprawdziwych informacji

  PR 28.03.2017, przeczytano 434 razy

Spółka jako nieprawdziwe wskazuje informacje zawarte w artykule pt. "Smród za stodołą" z dnia 6.03.2017 r. Opublikowany tekst ATF odbiera jako próbę zdyskredytowania i obniżenia pozycji biznesowej przedsiębiorstwa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/atf-zada-od-newsweek-sprostowania-nieprawdziwych-informacji,31973,artykul.html

Autorzy artykułu wiele miejsca poświęcili działalności spółki, przytaczając argumenty wprowadzające w błąd opinię publiczną. ATF domaga się sprostowania nieprawdziwych informacji na temat nieprawidłowości na składowisku spółki, stwierdzających że:

  • nie były sortowane śmieci,
  • śmieci były sypane do dziury w ziemi,
  • marszałek województwa zachodniopomorskiego odmówił wydania zezwoleń na przetwarzanie odpadów w kompostowni odpadów oraz wytwarzanie odpadów w związku z eksploatacją instalacji mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów,
  • nie posiadano instrukcji prowadzenia składowiska,
  • otrzymano decyzje Ministerstwa Środowiska na przetwarzanie oraz wytwarzanie odpadów w następstwie pozaformalnych kontaktów z ministrem Janem Szyszko.


W rzeczywistości spółka od 20 lat prowadzi działalność gospodarczą z poszanowaniem obowiązujących regulacji prawnych, wdrażając nowoczesne i bezpieczne technologie. Zawartą w powyższym tekście prasowym nadinterpretację potwierdza stanowisko Związku Pracodawców Gospodarki Odpadami z dnia 17.03, w którym napisano "artykuł przedstawia całą sprawę w sposób wybiórczy. Brak w nim rzetelnego wyjaśnienia, że Minister Środowiska jako organ odwoławczy, zgodnie z kodeksem postępowania administracyjnego, ma prawo do wydania merytorycznego rozstrzygnięcia w sprawie".

Podobnie sprawę ocenia Ministerstwo Środowiska w oświadczeniu z dnia 7.03 stwierdzając: W toku tego postępowania nie wywierano żadnych nacisków na osoby je prowadzące, ani osoby te nie utrzymywały bezpośrednich, tym bardziej osobistych, kontaktów ze stroną postępowania.

ATF jest firmą rodzinną, działającą w sektorze zagospodarowania odpadów od 1997 roku, zbudowaną wyłącznie w oparciu o polski kapitał, zatrudniającą ponad 100 pracowników. Dzięki skutecznie realizowanym inwestycjom z powodzeniem konkuruje na lokalnym rynku województwa zachodniopomorskiego z oddziałami międzynarodowych koncernów.

Źródło: ATF

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764